Selostajakonkari laukoi todella pöyristyttävän kommentin suorassa lähetyksessä potkut
https://www.is.fi/olympialaiset/art-2000010593282.html
Tiedättehän millaisia naiset ovat, hengailevat ja meikkaavat, Ballard sanoi.
Kommentit (286)
Onko tää joku brittien Matti Rönkä joka möläyttelee kivikautisia kommenttejaan?
" kyllä minä niin mieleni pahoitin".............
Vierailija kirjoitti:
No jos on 80-luvulta asti selostanut niin tuskin ainakaan on saanut nykyaikaista woke-koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Potkut oli ylilyönti pikku kommentista, todennäköisesti saa mittavat korvaukset, jos ja kun riitauttaa asian. Huomautus olisi riittänyt ja jatkuvasta toiminnasta sitten potkut.
Tuo kommentti pääsi lähetykseen sitä ennen juontaja on laukonut kopissa kommentteja jotka eivät kestä päivän valoa. Eli potkut tulivat myös muiden kommenttien takia. Naisten ulkonäon kommentointi ei ole asiallista toimintaa urheilukisoissa.
Eräs kuvaaja on saanut 2 varoitusta koska zoomailee naisten takapuolia ja haarojen välejä.
Vierailija kirjoitti:
Boomerimainen kommentti, tuohon ajatusmaailmaan ei koulutukset pure. Setämies ajattelee yhä kuten 60-luvulla ajateltiin.
Setämies ajattelee just niin kuin haluaa. Puheet on kyllä työpaikalla muuttuneet, kahvipöydässä puhutaan enää säästä jos on pikku likkoja läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on enemmän skandaalimaista, että tämmöisestä saa potkut! Kyllä maailmankirjat ovat monessa suhteessa sekaisin. Tästä alkaa tulla mielensäpahoittajien maailma, jossa aletaan polkea heidän mielestään harkitsemattomia sanoneita maan rakoon.. samoin kuin toisin ajattelevia
Jos joskus syttyy vastarintaliike, olen mukana.
Suomessa tuo olisi laiton irtisanominen ja vuoden tahi kahden palkka näppiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyään voisi vaikka olla selostus wokeksi: Tuure Borelius ja selostus setämieheksi: Matti Rönkä? Vähän niinkuin on selostus suomeksi ja ruotsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu milloin miehet saa tästä pelleilystä tarpeekseen?
Miehet? Minä olen nainen ja olen saanut tarpeekseni. Tässäkin tapauksessa leimataan taas kaikki naiset herkkänahkaisiksi kun joku yksi tai kaksi jossain on pahastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu milloin miehet saa tästä pelleilystä tarpeekseen?
Miehet? Minä olen nainen ja olen saanut tarpeekseni. Tässäkin tapauksessa leimataan taas kaikki naiset herkkänahkaisiksi kun joku yksi tai kaksi jossain on pahastunut.
En minä ainakaan leimaa naisia tästä asiasta. Kyllä siellä loukkaantujien joukossa on kaikkia sukupuolia. Kuunnelkaa vähän aikaa 2-kymppisten miesten juttuja. Ihan samanlaisia muiden puolesta loukkaantuvia safe spacen huutajia.
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei saa nykyään sanoa, kaikesta sitä lumihiutaleet loukkaantuvatkin.
Olen samaa mieltä, persut on ääli öitä ja vajaa mielisiä, mutta sitä ei saa sanoa, kun ne saatananpersuvajakit heti suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, persut on ääli öitä ja vajaa mielisiä, mutta sitä ei saa sanoa, kun ne saatananpersuvajakit heti suuttuu.
Juuri näin, nämä setämiehet eivät osaa puhua urheilusta ja eivätkä enää saa naista niin jutut on tuota tasoa. Ääl iö on ääl iö vaikka se olisikin selostaja ammatiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai kukaan sinun työtehtävääsi ole vienyt sen takia mitä olet persuista sanonut? Eli saa sanoa persuista niinkuin hekin saavat sanoa takaisin sinulle.
Se on sitä sananvapautta jota on kova ikävä itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai kukaan sinun työtehtävääsi ole vienyt sen takia mitä olet persuista sanonut? Eli saa sanoa persuista niinkuin hekin saavat sanoa takaisin sinulle.
Kaikki eivät ole niin tyhmiä että laukovat halventavia kommentteja työtehtävissään. Asioista saa olla mitä mieltä haluaa ja miesten saunailloissa jauhaa mitä lystää, mutta työt täytyy hoitaa asiallisesti. Muuten voi vaikka joutua hyllytetyksi, kuten kuuluukin.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, nämä setämiehet eivät osaa puhua urheilusta ja eivätkä enää saa naista niin jutut on tuota tasoa. Ääl iö on ääl iö vaikka se olisikin selostaja ammatiltaan.
Hyvä kun sinä tulit näyttämään älykkyytesi ja sen miten on kohteliasta käyttäytyä😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole niin tyhmiä että laukovat halventavia kommentteja työtehtävissään. Asioista saa olla mitä mieltä haluaa ja miesten saunailloissa jauhaa mitä lystää, mutta työt täytyy hoitaa asiallisesti. Muuten voi vaikka joutua hyllytetyksi, kuten kuuluukin.
&nbs
Että asiasta keppihevoseen? Etkö puhunutkaan persuista ja mitä heistä saa sanoa? Vai oliko se öyhötystä vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole niin tyhmiä että laukovat halventavia kommentteja työtehtävissään. Asioista saa olla mitä mieltä haluaa ja miesten saunailloissa jauhaa mitä lystää, mutta työt täytyy hoitaa asiallisesti. Muuten voi vaikka
Olen ohis, kuten sanoin, mutta persuista, naisista, miehistä ja keppihevosista saa puhua mitä vaan kunhan foorumi on oikea. Työpaikalla kannattaa pitää suu supussa ja jättää halventavat kommentit ajatuksen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&nbs
Onneksi eivät ole. Muttaiten tuo persuista öyhötyjsesi liittyi siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, miljoonatuhattatriljoonaa kertaa tämä. Persut on per seestä ja persuhan tuo selostaja asenteeltaan on, moukkamainen, sivistymätön ja mitään osaamaton persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole niin tyhmiä että laukovat halventavia kommentteja työtehtävissään. Asioista saa olla mitä mieltä haluaa ja miesten saunailloissa jauhaa mitä lystää, mutta työt täytyy hoitaa asiallisesti. Muuten voi vaikka
Ohis tarkoittaa etten ole se jota lainataan.
Minusta on enemmän skandaalimaista, että tämmöisestä saa potkut! Kyllä maailmankirjat ovat monessa suhteessa sekaisin. Tästä alkaa tulla mielensäpahoittajien maailma, jossa aletaan polkea heidän mielestään harkitsemattomia sanoneita maan rakoon.. samoin kuin toisin ajattelevia
Jos joskus syttyy vastarintaliike, olen mukana.