Joel Hallikainen
Onko oikea Joel Hallikainen F1-forumilla? Härnää ihmisiä siellä melkoisesti!
Kommentit (12)
Kyllä se esiintyy Artisti-Hallikaisena. Käykää lukemassa sen kommentointia!
Mua vieläkin vaivaa se Timon ja Joelin välirikko. Ettei Joel voinut hyväksyä sitä, että Timo löysi uuden naisen. Ällöttää koko Joel.
Vierailija kirjoitti:
Mua vieläkin vaivaa se Timon ja Joelin välirikko. Ettei Joel voinut hyväksyä sitä, että Timo löysi uuden naisen. Ällöttää koko Joel.
Olisiko Joel kiinnostunut Timosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun Joel on uskovainen eikä hyväksy avioeroa. Ja olihan se kurjaa, kun se ero tuli, kun Timon pienin lapsi oli vauva. Kuitenkin Timo hoiti isän velvollisuudet eikä tehnyt uuden naisen eli Susannan kanssa lapsia ja ovat olleet Susannan kanssa yhdessä jo 23 vuotta. Pitäisi Joelin jo anteeksi tuo antaa.
Ai, en viitsi lukea linkkiä. Mä oon saanut hirveesti voimaa Joelin biiseistä, ei niistä hengellisistä, nyt just, kun on itselläni vaikeaa. Vanhoja biisejään kuunnellut, ja itkenyt silmät päästäni. Niissä on mahtavia sanoituksia, ja kauniita säveliä/ sovituksia. En suostu vihaamaan, tai inhoamaan. Tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun Joel on uskovainen eikä hyväksy avioeroa. Ja olihan se kurjaa, kun se ero tuli, kun Timon pienin lapsi oli vauva. Kuitenkin Timo hoiti isän velvollisuudet eikä tehnyt uuden naisen eli Susannan kanssa lapsia ja ovat olleet Susannan kanssa yhdessä jo 23 vuotta. Pitäisi Joelin jo anteeksi tuo antaa.
Aika ilkeä mies uskovaiseksi toisille foorumin käyttäjille, kun nyt äsken luin keskusteluja. En usko, että on oikea Hallikainen.
En tiedä pekosta, mutta Joel taas kisan jälkeen vauhdissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun Joel on uskovainen, niin luulisi häneltä löytyvän armeliaisuutta. Ja kiitollisuutta "Kuurankukasta", joka teki Joelista tähden, mutta oli Timon säveltämä ja sanoittama.
Onko Joel nykyään vielä artisti vai keskustelupalstojen häirikkö?
Harvinaisen epäkiinnostava mies.