Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksittömässä liitossa olevat / olleet. Mitä teitte? Jäitte? Erositte?

Vierailija
12.11.2024 |

Nimemomaan siis muuten kaikki ok (ei viinaa, väkivaltaa ym) mutta ei mitään puhumista, tunneyhteyttä, kosketusta. Lapsia on. Mitä teitte ja jos jäit niin miten jaksat?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Tämä on todella monen kohtalo. Yhteiskunta tavallaan vaatii jäämään. Lasten takia. 

Vierailija
2/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhetta on, kaikkea on, mutta ei enää aikoihin vetovoimaa eikä spontaania lähestymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se elämä on. Jos tulee joku sopiva vastaan, lähden. Mutta eipä niitä näy.

Vierailija
4/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin harrastamaan homostelua naapurin kanssa.

Vierailija
5/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut seksuttömässä liitossa 20 vuotta. Sen verran on ollut seksiä, että ollaan saatu lapset alulle. Nyt nuorinkin jo 12, eli ilman seksiä yli 10 vuotta.

Mietin monta vuotta avioeroa, mutta päätin jäädä. En hyväksy pettämistä ja vaikka muutama tilaisuus on tullutkin, en ole pettänyt miestäni.

Suhde on muuten hyvä, mutta miestä ei kiinnosta seksi. Pärjään itse ilman, ja oma käsi toimii.

Vierailija
6/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme sopimuksen: Jos nalli ei pauku niin se paukkuu kylillä

Jos sakset eivät aukene niin käyn muualla

Jos Vittuilet niin ovi on tuossa

Panemme nykyään noin kaksi kertaa viikossa ja saan suikkii aina kun lahjon

Vierailija
7/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön liitto täälläkin. Muuten ok joten olen jäänyt koska itsekkään en seksiä kaipaa mieheni kanssa. Lapset kohta aikuisia joten lähden liitosta jos vielä johonkin toiseen rakastun. Niin varmaan lähtee mieskin. Mutta tällä hetkellä kaikki okei niin ei mitään pakkoa ole erota. 

Vierailija
8/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on melkein seksitön liitto, jossa seksiä on noin kaksi kertaa kuukaudessa ja aina vain toisen osapuolen aloitteesta. Muuten ei ole mitää vetovoimaa, erotiikkaa eikä juuri fyysisiä lähestymisiä. Se toinen ihminen tuntuu fyysisesti erittäin etäiseltä, vaikka keskusteluyhteys toimii. Näin ollaan oltu jo yli 20 vuotta. Haaveeni jostakin muusta fyysisestä läheisyydestä ovat kuolleet jo ajat sitten. 

Vierailija
9/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies vetoaa väsymykseen. Voi hyvin ollakin väsynyt. Olen minäkin monesti iltaisin aivan poikki, mutta meidän ero on ehkäpä siinä, että minä näen monia mahdollisuuksia vaikkapa viikonloppuisin kun nuorin on päiväunilla. Olen spontaani ja olisin valmis vähän erikoisempaan vaikka vaatehuoneessa. :D Tässä suhteessa välillä tuntuu, että minä olen mies näiden juttujen osalta. Mies voi olla kuukaudenkin ilman ja mä tunnen sellasta ärtymystä siitä. Ollut pakko sanoakin hänelle siitä, että häiritsee ja kaipaisin enemmän toimintaa. En kuitenkaan halua syyllistää tai painostaa, mutta kyllä tulee sanottua .. 

Vierailija
10/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on harvoin ja se on mekaaninen suoritus lyhyellä varoitusajalla. Tällä alueella vuorovaikutus ei vain valitettavasti toimi. En aio lähteä tästä enkä pettää, vaikka useita tilaisuuksia ja kiinnostuneita olisi ollut. 

Vierailija
11/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin  useasti  miestä käymään lääkärissä ku ei seksi muka kiinnostanut ja lässytti jostain testojen vähyydestään. Ero tuli ja tajusin heti että kiinnostihan se seksi, mutta viimeset yli 10 vuotta jonkun muun kanssa ku mun 🤮 🤦

Hukkaan meni sekin selibaatti ja olen parisuhteessa uskollinen -aika,  jos oisin tän tienny ni heippa ois ollu jo viime vuosikymmenellä 🙈 

Vierailija
12/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä on harvoin ja se on mekaaninen suoritus lyhyellä varoitusajalla. Tällä alueella vuorovaikutus ei vain valitettavasti toimi. En aio lähteä tästä enkä pettää, vaikka useita tilaisuuksia ja kiinnostuneita olisi ollut. 

Tollanen mies on huono.

Vierailija
13/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussiminen on kuvottavaa. Nainen pidä haarasi yhdessä.

Vierailija
14/59 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli jääpuikko. Lahna.

Vierailija
15/59 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta ja ympäristö vaatii jäämään. Lasten takia. Saman kanssa kamppailen.

tavallaan tämä on kovin traagista. Yksi elämä ihmisellä. Ja pakko tyytyä kehnoon rakkauteen. Ehkäpä avioliitto ei biologisesti ole luonnollista ihmiselle. En tiedä.

Vierailija
16/59 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden tästä muutaman vuoden kuluttua kun saan talousasiani sopivalle tolalle. Eipä sitä seksiä sitten ole yhtään enempää mutta en jaksa enää tätä yksinäisyyttä ja kosketuksen puutetta. Minkäs teet kun ei miestä kiinnosta yhtään. 

Vierailija
17/59 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on tavattoman monia. Mikä sääli :(

Vierailija
18/59 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin lopulta. Suhteessa ei ollut mitään fyysistä eikä ex halunnut edes nukkua samassa sängyssä. Ei mitään selitystä eikä mitään keskusteluyhteyttä. 

Eroajatus tuntui vaikealta ja hävetti. Oli lapset ja asuntolaina. Sitten ihastuin toiseen mieheen eikä sen jälkeen ollut muuta mahdollisuutta kuin erota. Paras päätös ikinä. 

Vierailija
19/59 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on melkein seksitön liitto, jossa seksiä on noin kaksi kertaa kuukaudessa ja aina vain toisen osapuolen aloitteesta. Muuten ei ole mitää vetovoimaa, erotiikkaa eikä juuri fyysisiä lähestymisiä. Se toinen ihminen tuntuu fyysisesti erittäin etäiseltä, vaikka keskusteluyhteys toimii. Näin ollaan oltu jo yli 20 vuotta. Haaveeni jostakin muusta fyysisestä läheisyydestä ovat kuolleet jo ajat sitten. 

Se on MELKEIN SEKSITÖN LIITTO, jos seksiä 2-5 v tai jopa 10v välein. 2 krt kuussa on jo paljon ja jo liikaa! Tai ole onnellinen edes siihen

Vierailija
20/59 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teimme sopimuksen: Jos nalli ei pauku niin se paukkuu kylillä

Jos sakset eivät aukene niin käyn muualla

Jos Vittuilet niin ovi on tuossa

Panemme nykyään noin kaksi kertaa viikossa ja saan suikkii aina kun lahjon

Mee too : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän