Kesä on ohi. Olipa tylsä kesä.
Eipä sitten mitään tekemistä ollut. Ei kukaan kutsunut mihinkään enkä jaksanut lähteä reissuunkaan.
Kommentit (28)
Aijaa harmi. Minulla on ollut paras kesä pitkään aikaan ja jatkuu vielä kuukauden.
Ihana viileä syksy edessä.. pimeys ja sateet tulee. Ihmiset menee koppeihinsa. Ja silloin minä juhlin.
Kelien puolesta paras kesä miesmuistiin. Olispa elokuukin vielä samaa rautaa!
Nuorena usein ajattelin että elokuussa olisi syksy enkä enää mennyt aurinkoon. Ei ollut silloinkaan.
Kesä jatkuu
Paskanmarjat kesä mihinkään ole loppunut. Lämpimät ilmat jatkuu vielä pitkään sään kuukausiennusteen mukaan.
Ai ohi? Täällä on ainakin hemmetin kuuma. Lähes hellettä vaikka kello jo yli 19.
Vierailija kirjoitti:
Ihana viileä syksy edessä.. pimeys ja sateet tulee. Ihmiset menee koppeihinsa. Ja silloin minä juhlin.
Olet sellainen tissihiki-akka?
Kesää on jäljellä 1/3 ja tuo tylsimys valittaa jo. Olet itse niin helvetin tylsä että syytät siitä kaikkia muita.
Tänään on 28.7. eikä kesä todellakaan ole vielä ohi. Miksi et järjestänyt itsellesi mitään kivaa? Minunko sinua olisi pitänyt tulla viihdyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Kesää on jäljellä 1/3 ja tuo tylsimys valittaa jo. Olet itse niin helvetin tylsä että syytät siitä kaikkia muita.
No se 4 viikkoa on ohi nopeammin kuin kissa pieraisee.
Aloittaja on ilmeisesti tylsä ihminen, ja tylsälle ihmiselle sopii hyvin tylsä kesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kun ukko, jolla ei tosin ole tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kun ukko, jolla ei tosin ole tissejä.
Hikipalli ukko. Pallihikiukko.
Oma vika !