Mielipiteesi naisten yläosattomuudesta uimahalleissa
Ihan haen prosenttilukuja tämän uudistuksen kannatuksesta koskien uimahalleja.
Itselleni rannalla yläosattomuus on ok, mutta uimahallit ei oikein mene järkeen. Rannalla esim voi hakeutua halutessaan kauemmas paljastelijoista. Uimahallissa maksan käynnistäni ja tila on rajattu.
Kommentit (528)
Vierailija kirjoitti:
En halua katsoja vanhojen naisten riipputissejä. Nuoret käy. Olen mies 30-v.
Helppoa. Senkus katsot muualle. Mitään, mitä et halua nähdä, ei tarvitse katsoa.
Ei ole ok.
Olen muslimi
Muslimeille omat uimahallit!
Vierailija kirjoitti:
Koko homma on riipputissisten itsetehostusta. Tuo ja tissiflasmopit loppuu heti kun alkaa näkyä kauniita pystytissejä, sitten näillä aktivisteilla ei olekaan enää jännää. Montako tuollasta yläosaton veuhkaajaa koko maassa edes on? Sama 5 kappaletta kuin niitäkin ressuja jotka eivät tiedä meniskö tyttöjen vai poikien vessaan. + liuta toimittajia, joiden mielestä on jännä toimittaa aivan turhasta asiasta.
Siis riipputisseillehän tämä juuri sopii. Jos on pystyrinnat niin tulee ahdistelua ja häirintää. Riipputissi saa olla rauhassa vaikkei olisi yläosaa.
Miksi tuo ketään haittaisi? Jokainen esittelee ne rintansa itse - siinä ei vahingoiteta ketään muuta naista enkä usko että yksikään lapsi/nuori tuollaisesta traumatisoituu. Moni lapsi on rintoja nähnyt jo perheen saunailloissa.
En jaksa lukea koko keskustelua. Kysyisin kuitenkin, että eikö yläosattomissa uiminen ole epämukavaa jos polskii menemään vähänkään sporttisemmin?
Onhan se uimahallissa aika kornia, rannalla menettelee
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok.
Olen muslimi
Muslimeille omat uimahallit!
Eikun painu kotiisi. Olemme tottuneet ottamaan kehot neutraalisti ilman ainaista uskonnollista seksualisointia. Musliminaiset on ikuisia mällirännejä.
Alastomuus olisi hygienian kannalta paras
Ei haittaa.
Kateelliset ja katkerat vain vastustaa kun toisten vartalo on paremmassa kunnossa kuin itsellä jne..
Jos nyt hiukan tissi näkyy, ei haittaa
Alasti vain, tulisi pinpit ja peräaukot huuhdeltua samalla altaassa
Tähänkin asti miehet ovat saaneet olla yläosattomissa uimahallissa, eikä mitään pahaa ole tapahtunut. Miksi se olisi naisten kohdalla jotenkin eri asia? (Ja muuten tiedän, ettei ole, koska olen käynyt Helsingissä uimahallissa, jossa kaikki uivat alasti, eikä se sielläkään mitään ongelmia aiheuttanut.)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo ketään haittaisi? Jokainen esittelee ne rintansa itse - siinä ei vahingoiteta ketään muuta naista enkä usko että yksikään lapsi/nuori tuollaisesta traumatisoituu. Moni lapsi on rintoja nähnyt jo perheen saunailloissa.
Moni lapsi on nähnyt rintoja jo vauvana syödessään. Lapsiin alastomien tissien nyt ei ainakaan pitäisi vaikuttaa yhtään mitenkään.
Naisten yläosattomuus pakolliseksi. Se lisää syntyvyyttä. Ai mitenkö? Siten, että pistää suosikkinaisen kasvot mieleen ja hakeutuu sitten poislähtiessä jututtamaan häntä.