Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi naisten yläosattomuudesta uimahalleissa

Vierailija
28.07.2024 |

Ihan haen prosenttilukuja tämän uudistuksen kannatuksesta koskien uimahalleja.

Itselleni rannalla yläosattomuus on ok, mutta uimahallit ei oikein mene järkeen. Rannalla esim voi hakeutua halutessaan kauemmas paljastelijoista. Uimahallissa maksan käynnistäni ja tila on rajattu.

Mitä mieltä asiasta, oletko mies vai nainen?

Vaihtoehdot

Kommentit (560)

Vierailija
321/560 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt en ihan ymmärtänyt miksi NAISET vastustaisi toisten naisten yläosattomuutta kun ne samat naiset on kuitenkin siellä suihkutiloissa, pukeutumistiloissa ja saunassa alasti?

Liittyykö tämä siihen ettei haluta oman miehen näkevän muiden naisten rintoja? 

Itse en ainakaan haluaisi nähdä muiden utareita suihkutiloissakaan ja toivon, että niissä olisi jotkut näkösuojatut kopit. Ja minusta lapsia pitäisi muutenkin varjella aikuisten alastomuudelta.

Ja mulla ei ole miestä. 

Vierailija
322/560 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Näen ne naiset jo yläosattomissa puku- ja pesutilojen puolella. Minua ei kiinnostaisi ilman yläosaa olla, mutta jos joku haluaa, hänellä pitäisi olla siihen oikeus. Tai vaihtoehtoisesti voitaisiin vaatia yläosan peittämistä miehiltä. Ei niitä pallomahoja aina jaksaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/560 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tervejärkinen ei halua esiintyä uimahallissa yläosattomissa. Pitäisi lähteä siitä, että huomioidaan kanssaihmiset ja tissien, römpsän, per ceen tai munien esittely ei sellaista ole. 

Kyse siitä että ihmiset on yleensä erittäin kauniita ja mukava katsella ja ilo silmille.

NUORENA, ja vain nuorena. Miltä tuntuu katsella 80-90 vuotiaan löysää nahkaa ja riippuvia ryppyisiä rintoja?  Näillä on hyvin usein kokovartalouimapuku, joka tukee ja pitää löysät paikoillaan. Näky ilman vaivaisi miehenä minua kovasti.

Sille en voi mitään että yläosaton nuori nainen on hyvin kaunis katseltava, luoja kun loi hänet sellaiseksi.

Vierailija
324/560 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi sallia kaikille paitsi lihaville ja vanhuksille. 

Vierailija
325/560 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tervejärkinen ei halua esiintyä uimahallissa yläosattomissa. Pitäisi lähteä siitä, että huomioidaan kanssaihmiset ja tissien, römpsän, per ceen tai munien esittely ei sellaista ole. 

Kyse siitä että ihmiset on yleensä erittäin kauniita ja mukava katsella ja ilo silmille.

NUORENA, ja vain nuorena. Miltä tuntuu katsella 80-90 vuotiaan löysää nahkaa ja riippuvia ryppyisiä rintoja?  Näillä on hyvin usein kokovartalouimapuku, joka tukee ja pitää löysät paikoillaan. Näky ilman vaivaisi miehenä minua kovasti.

Sille en voi mitään että yläosaton nuori nainen on hyvin kaunis katseltava, luoja kun loi hänet sellaiseksi

Mitä merkitystä tällä on? En minä siellä uimalassa ole muiden vartaloita katsomassa, eikä yhdenkään uimahallin visiossa tai missiossa kai lue, että tarkoitus on tarjota kuntalaisille paikka ihailla muiden vartaloita. Missään budjettiriihessä ei ole moista keskustelua käyty. 

Vierailija
326/560 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman vaan, tulee keppiin virtaa

Vierailija
327/560 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan haluaisi nähdä muiden utareita suihkutiloissakaan ja toivon, että niissä olisi jotkut näkösuojatut kopit. Ja minusta lapsia pitäisi muutenkin varjella aikuisten alastomuudelta.

Samaa mieltä.

Vierailija
328/560 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Pesuhuoneessa ja pukuhuoneessa ok mutta ei uima-altaassa eikä muualla.

Vierailija
329/560 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen naisten vastauksia ei ole ok. Eihän ketään pakotettaisi olemaan yläosattomissa.

Naiset ei halua katsella toisten naisten paljaita rintoja.

Vierailija
330/560 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkät tiskiin mimmit

Vierailija
331/560 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhakat B-D kokoiset rinnat timmissä vartalossa, siinä se yläosattumuuden salaisuus!

Vierailija
332/560 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketunnenät rocks

Vierailija
333/560 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit jäykkinä altaaseen

Vierailija
334/560 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille en voi mitään että yläosaton nuori nainen on hyvin kaunis katseltava, luoja kun loi hänet sellaiseksi.

Harmi van, että luoja loi hänet rypistymään ryppyiseksi riippurinnaksi.

Vierailija
335/560 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua katsoja vanhojen naisten riipputissejä. Nuoret käy. Olen mies 30-v.

Minä laitan uimaan mennessä omani niskan taakse solmuun niin eivät roiku.

Birgit 68v

Vierailija
336/560 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nams

Vierailija
337/560 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua katsoja vanhojen naisten riipputissejä. Nuoret käy. Olen mies 30-v.

En halua katsoa kenenkään minkäänlaisia  tissejä. En miesten, enkä naisten. Miehille myös uimapuvut. Olen nainen yli 70.

Vierailija
338/560 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh, miksi oletat että kaikki nuoret naiset ovat "mukavaa katseltavaa"? Aika iso osa nuorista naisistakin on nykyään ylipainoista ja osa ihan kunnon obeeseja. Myöskään nuoruus ei vaikuta siihen minkälaiset geenit sait joten nuorillakin on roikkotissejä ja perceitä. Todella typerä kuolaajan mielipide. 

Vierailija
339/560 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin, että miehillä on alaosattomuus uimahalleissa.

N61

Vierailija
340/560 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä itseänsä tyrkyttävät pitäisi ensiksi pieksää ja sitten sulkea johonkin laitokseen toisten samanlaisten kanssa. Tässä ei ole motiivina mikään muu kuin oman ruhonsa esittely, seuraavaksi vaativat vapaata römpsän levittelyä muiden edessä. 

Mistä lähtien nudistit ovat määränneet enemmistön asioista? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan