Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö aina baariin sillä taka-ajatuksella, että päädyt illan päätteeksi jonkun sänkyyn?

Vierailija
27.07.2024 |

Valmistaudutko tämä mielessäsi ulos lähtöön? Laitat nätit alusvaatteet, sheivaat yms...?

Vai lähdetkö ulos vaan "nollaamaan pääsi" ja sen jälkeen kotiin omaan sänkyyn?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nuorena joskus baareissa, mutta en hakemassa seuraa. Menin kuuntelemaan livemusiikkia. Nykyään täällä ei käy mitään bändejä, enkä muutenkaan jaksaisi lähteä. 

Vierailija
22/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole baarissa kävijä, mutta eikö ajanviete oile se mahdollisuus`? Tyttöystäväni tapain neyissä ja vein heidät kumalisiin paikoihin ja nykyinen 14 vuotta kimpassaoleen vein liian haastavalle metsälenkille jossa selvän ja leveän polun halkaisi pikkuinen oja ja tämä neiti sitten pääti astua kiven sivuun kun se savi näytti niin kiinteältä. Minulla on siitä kovakin. 

-----------ja se oja oli kova paikka edeltävälle joka ei mennyt hänkään jälkiäni pitkin vaan löysi ampiaispesän kun se toinen reitti oli sillee parempi. Ja se suhteeni päätyi monimutkaiseen, mut simpeliin juttuun.

Nää kaupunkityttöset ei ole metsän kestäviä. Sitäedelinen inhosi metsää joten senpituinen se. 

Kiiltokuva-uros en ole vaan minut on kuvitettu red flägeillä. Ja se stnnan kengän koko. ....ei oo suhteessa pip kokoon ...pali. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kykene enää moiseen. Lähinnä ajatus hirvittää, että aamulla siinä sitten heräilisin darrassa jonkun vieraan naisen vierellä. Sitä paitsi kun on jo "miehen iässä", niin aivan turha ajatuskin että edes seisoisi jonkun baari-illan päätteeksi. Se olisi korkeintaan jotain onnetonta säheltämistä, niin mitä sitä turhaan. Mutta ennen kaikkea hirvittäisi kun vieras nainen siellä sitten heräilisi mun sotkuisessa poikamies-boxissa ja itseä varmaan hävettäisi. Hävettäisi yön sähellyksen ja se asunnon sotkutkin. Ja mitä sitä tässä iässä pitäisi naiselle siinä kohtaa edes sanoa, että keitänkö kaffet vai.

Vierailija
24/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kykene enää moiseen. Lähinnä ajatus hirvittää, että aamulla siinä sitten heräilisin darrassa jonkun vieraan naisen vierellä. Sitä paitsi kun on jo "miehen iässä", niin aivan turha ajatuskin että edes seisoisi jonkun baari-illan päätteeksi. Se olisi korkeintaan jotain onnetonta säheltämistä, niin mitä sitä turhaan. Mutta ennen kaikkea hirvittäisi kun vieras nainen siellä sitten heräilisi mun sotkuisessa poikamies-boxissa ja itseä varmaan hävettäisi. Hävettäisi yön sähellyksen ja se asunnon sotkutkin. Ja mitä sitä tässä iässä pitäisi naiselle siinä kohtaa edes sanoa, että keitänkö kaffet vai.

Pelottaisko myös että jos se nainen onkin hirveän näköinen..

Vierailija
25/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. En voisi harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa. En luota tuntemattomiin, en menisi tuntemattoman kanssa kahdestaan hänen/minun luokse. Onneksi löytyy oma mies.

Vierailija
26/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut iät ja ajat suhteessa, joten nykyään en juuri käy baareissa ja jos käyn ei ole taka-ajatuksia.

Nuorempana sinkkunakaan ei ollut mitään taka-ajatuksia, vaan kristallinkirkas etuajatus, että parhaassa mahdollisessa tilanteessa ilta päättyy vällyihin jonkun kivan tytön kanssa. Harvoin se siihen päätyi, mutta ilman tuota ajatusta tuskin olisi ollut mitään motivaatiota käydä kuppiloissa.

M40

Vierailija
27/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaana tietysti toivoi että joku tarttuu haaviin ja parhaiten onnisti jos oli jalassa mummo alkkarit. Ne kaikkein rumimmat. Sitä aina ihmettelin. Että miehet, miksi haluatte baarista naisen mummo alkkareissa? Luulen, että suurin osa miehistä on vielä enemmän alemmuuskompleksisia kuin naiset ja naisen pitää olla vain sopivan kaunis. 

Eihän ne miehet vaatteitten läpi näe

Vierailija
28/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä mulle tuli susta hirveän positiivinen vaikutelma. Toivottavasti löydät jonkun mukavan, jos siis etsit.

Vierailija
29/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan ottaakseni 1-4 siideriä tms ja viettääkseni hauskaa aikaa tuttavien kanssa.

Katsopa kun ei ole riippuvuutta enkä ole sinkkukaan.

Vierailija
30/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan mennyt enkä koskaan päätynyt. Ei ole mun juttuni irtosuhteet.

Vierailija
31/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut iät ja ajat suhteessa, joten nykyään en juuri käy baareissa ja jos käyn ei ole taka-ajatuksia.

Nuorempana sinkkunakaan ei ollut mitään taka-ajatuksia, vaan kristallinkirkas etuajatus, että parhaassa mahdollisessa tilanteessa ilta päättyy vällyihin jonkun kivan tytön kanssa. Harvoin se siihen päätyi, mutta ilman tuota ajatusta tuskin olisi ollut mitään motivaatiota käydä kuppiloissa.

M40

No hienoa. Minä menin baariin ensisijaisesti tanssimaan, toissijaisesti juopottelemaan ja joskus jatkoin karaokeen. En muista yhtään kertaa, että olisi ollut mitään ajatusta jostain kumppanin hakemisesta. 

Vierailija
32/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se fiilis auttaa lähtemään kotoa, jos ei ole muuta hyvää syytä. Ei sitä kuitenkaan tapahdu. 

Vierailija
33/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennen. Nykyään en käy lainkaan baareissa, koska en enää juo alkoholia humalahakuisesti.

Vierailija
34/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sama naisena. Enemmänkin ei kehtaisi kotonaan herätä kenenkään vieraan kanssa. Mitähän naapurit ajattelisivat. ;) 

Vierailija
35/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen baariin aina sillä ajatuksella että päädyn illan päätteeksi putkaan.

Vierailija
36/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sama naisena. Enemmänkin ei kehtaisi kotonaan herätä kenenkään vieraan kanssa. Mitähän naapurit ajattelisivat. ;) 

Lisään, että noi naapurit tietää ettei mulla yleensä käy vieraita ja ne täällä vähän vilkuilee toisten perään. Kamalaa jos joku hampuusi lähtisi mun ovesta. 

Vierailija
37/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yleensä sillä ajatuksella, että päädyn omaan sänkyyni, yksin. Ja niin aina kävikin. Joten en ole enää vuosiin käynyt baareissa tms.

Vierailija
38/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

No hienoa. Minä menin baariin ensisijaisesti tanssimaan, toissijaisesti juopottelemaan ja joskus jatkoin karaokeen. En muista yhtään kertaa, että olisi ollut mitään ajatusta jostain kumppanin hakemisesta. 

Mieleeni tulvi mukavia muistoja, kun asian noin esitit.

Minä olin nuorena jonkinlainen hevari-urpo, enkä varmaan mistään hinnasta olisi selvinpäin myöntänyt pitäväni tanssimusiikista tai tanssimisesta. Kyllä minä kuitenkin tykkäsin ja tanssiravintelissahan sai sitten tanssia sydämensä kyllyydestä yksin, kavereiden- ja tyttöjen kanssa.

Aivan loistavaa hommaa.  🙂

Sama M40

Vierailija
39/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Mieleeni tulvi mukavia muistoja, kun asian noin esitit.

Minä olin nuorena jonkinlainen hevari-urpo, enkä varmaan mistään hinnasta olisi selvinpäin myöntänyt pitäväni ta

Harrastin tanssia, mutta julkisesti uskalsin tanssia vain humalassa. En tykännyt laisinkaan siitä baarien musiikista. Se meni aina niin, että kännissä sain idean mennä tanssimaan. Sain myös kännissä idean mennä laulamaan. Selvinpäin ei olisi onnistunut. 

Vierailija
40/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään, että noi naapurit tietää ettei mulla yleensä käy

#handbooze

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän