Menetkö aina baariin sillä taka-ajatuksella, että päädyt illan päätteeksi jonkun sänkyyn?
Valmistaudutko tämä mielessäsi ulos lähtöön? Laitat nätit alusvaatteet, sheivaat yms...?
Vai lähdetkö ulos vaan "nollaamaan pääsi" ja sen jälkeen kotiin omaan sänkyyn?
Kommentit (82)
Sänky on tylsä, mää hyppään vaikka roskikseen jos täyellinen osuu kohalle, tosin ehkä nyt sentää viltti mukaa.
Vierailija kirjoitti:
Sänky on tylsä, mää hyppään vaikka roskikseen jos täyellinen osuu kohalle, tosin ehkä nyt sentää viltti mukaa.
Terävä sänky olisi aika huono IMO.
Vierailija kirjoitti:
Haitteko sitten kumppania jostain muualta, kun ette baareista? Löysittekö sitten jostain, mistä?
No kumppaneista kolme olen tavannut baarissa. En silloin kuitenkaan ollut siellä minkään seuran perässä vaan jokaisella kerralla olin "harrastamassa."
Joo mutta vaan nukkumaan terveisin koditon.
Jälkimmäinen juttuseuralla höystettynä tai joskus jopa mieluiten ilman.
Minä olen sosiaalitapaus jolla huono itsetunto ja syrjäytynyt elämä joten juon vahvan humalan ja sitten menen baariin parantamaan oloani häiritsemällä muita.
Menin baariin vuonna 1987 sillä ajatuksella, että pitää löytää mies. Löyty ja edelleen ollaan kimpassa. Kaksi lasta ja neljä lastenlasta. 💕
"Harrastin tanssia, mutta julkisesti uskalsin tanssia vain humalassa. En tykännyt laisinkaan siitä baarien musiikista. Se meni aina niin, että kännissä sain idean mennä tanssimaan. Sain myös kännissä idean mennä laulamaan. Selvinpäin ei olisi onnistunut. "
Miten se tanssin harrastaminen sitten onnistui? Eikö siellä ollut silmäpareja kyttäämässä?
Itselläni on/oli kännissä hyvin alhainen kriittisyys musiikille ja melkein kaikki kelpasi hyvällä ruokahalulla, oli sitten dollarinhajuista Amerikanhumppaa tai Suomijunttimusiikkia.
Laulamisesta olen pitänyt jokseenkin aina ja omaksi ilokseni lauleskelenkin jatkuvasti. En minä toki oikeasti osaa laulaa ja varsinkaan en osaa laulaa ja hengittää samaan aikaan. Onneksi ei ollut tapana änkeä karaokea laulamaan, koska minulla oli muutenkin aina hirveät morkkikset ja laulamista julkisesti olisin varmaan hävennyt silmät päästäni.
en koskaan, hauskanpito ja tanssi oli ja on ollut tavoitteena.
En koskaan "nollaa" päätäni alkoholilla vaikka saatankin ottaa yhden keskioluen. Sen jälkeen yleensä vissyä.
Menin tietenkin ensisijaisesti tutustumaan minua kiinnotsavaan vastakkaiseen sukupuoleen, silloin kun vielä kävin. Tavoite oli ennen kaikkea tutustua, johtiko se sitten seurusteluun, tuttavuuteen vai hätäiseen panoon, tai sitten näiden eri yhdistelmiin - harvoin sieltä seurustelukumppania löytyi, mutta kerran tapasin kivan tytön ja mentini heti meille naimaan, ja nyt on oltu yhdessä yli 20 vuottta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena muutaman kerran, mutta ei vaan ole tuollaiset yhdenyönpanot mun juttu kun niitä pari kertaa kokeilin.
Olen parisuhdeihminen.
Kai nyt, kun olet ollut "kylän polkupyörä" alfoille. Helppoa tämän jälkeen etsiä sitä beta miestä, joka sinut huolii kaikkineen mt-ongelmineen.
Nuorena pistin kyllä parhaat päälle, koska olin etsimässä parisuhdetta sieltä. Aajatuksena oli, että miestä kyllä miellyttää siinä vieressä nukkuessakin enempi ne nätit vaatteet kuin mummokalsarit ja jatkoille tuli päädytttyä potentiaalisten kumppaniehdokkaiden luo aika usein, vaikka pelkästään pitkäaikaista suhdetta hainkin. Nyt olen jo keski-ikäinen, joten en olettaisi päätyväni kenenkään kainaloon nukkumaan vaikka olisin sinkkukin, joten alusvaatekerralla tms. ei ole baariin lähtiessä merkitystä.
Enpä ole koskaan ketään baarista kotiin vienyt. Parempi vaihtaa vaikka numerot siinä, että ollaan huomenna yhteydessä. Ei ole mitään järkeä ensin vetää shottia pää täyteen ja sitten yrittää petijuttuja daamin kanssa. Joskus yrittänyt baarin jälkeen katsoa pokea ja vetää handuun, niin kun sekään ei juuri koskaan onnistu. Häpeä olisi siis aivan liian suuri siitä ettei se onnistu ja hyvä alkava juttu ehkä tyrehtyisi. Vaikkei sitä nyt tietenkään pitäisi hävetä, mutta niin siinä kävisi. M23
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan ketään baarista kotiin vienyt. Parempi vaihtaa vaikka numerot siinä, että ollaan huomenna yhteydessä. Ei ole mitään järkeä ensin vetää shottia pää täyteen ja sitten yrittää petijuttuja daamin kanssa. Joskus yrittänyt baarin jälkeen katsoa pokea ja vetää handuun, niin kun sekään ei juuri koskaan onnistu. Häpeä olisi siis aivan liian suuri siitä ettei se onnistu ja hyvä alkava juttu ehkä tyrehtyisi. Vaikkei sitä nyt tietenkään pitäisi hävetä, mutta niin siinä kävisi. M23
Haluaisitko harrastaa irtoseksiä itseäsi vanhemman naisen kanssa, silleen että kertapano ja se on sitten siinä?
No en, olen ollut puolisoni kanssa jo parikymmentä vuotta mutta ystävien kanssa käyn välillä pitämässä hauskaa. Tanssitaan ja bailataan, sitten omaan sänkyyn puolison viereen.
Sinkkuna usein lähdin sillä ajatuksella liikenteeseen. Olen aika villi ja menevä tapaus + tykkään sek sistä ja komeista miehistä. Vientiä riittikin. Nyt varattuna on tietenkin eri intressit. Vaikka kyllä sieltä edelleen seuraa saisi, jos en olisi uskollista sorttia.
Haitteko sitten kumppania jostain muualta, kun ette baareista? Löysittekö sitten jostain, mistä?