Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin allergiamoka jonka olet ulkopuolisen nähnyt jättävän huomioimatta.

Vierailija
27.07.2024 |

Me mentiin grillijuhliin ja oltiin tarkasti kerrottu, että mies on maitoallergikko. No tarjolla oli pelkkää juustomakkaraa. No isäntäväki sanoi, että on tämä laktoositonta, vaikka sanoin selvästi, että maidoton.

Kommentit (223)

Vierailija
221/223 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiaruokien valmistus kurssi ja yhteinen ateria.  Opettaja, viisikymppinen nainen niin kuin minäkin oli valinnut kaikki valmistettavat ruoat niin etten voinut syödä mitään, ja allergiani olivat kyllä hänellä tiedossa. 

Vierailija
222/223 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen allerginen sienille ja eikös talon emäntä päättänyt tehdä jäynän eli soijarouhekastikkeessa oli sieniä, koska "eihän niitä edes huomaa". Kaksi minuuttia myöhemmin lähdin oksentamaan ja vietin sen vierailun vessassa.

Pahoinpitelysyyte olis paikallaan sellaiselle joka piruuttaan valehtelee ruoasta. Ettäs kehtaa, kai annoit kuulla kunniansa? 

Tuo sieniallergia on jännä, kun monet kuvittelee sen olevan nirsoilua. Itselle puhkesi keski-iässä paha sieniallergia. Söisin mielelläni sieniruokia, mutta lopputulema on tuo parin tunnin todella raju pahoinvointi ja hikoilu.

Minullakin alkoi keski-iässä, samaan aikaan kun aloin oireilla gluteenista. Saan niin hirveät kivut rintaan ja selkäpuolelle myös, että luulin aluksi saavani syd

Mulla ei ole allergiaa mutta refluksivaivoja kyllä ja tuo rinta- ja selkäkipu on ihan kamalaa. Vaikka sydän on ultrattu ja terve niin se kipu saa kyllä vähän paniikkiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/223 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei allergia mutta jäänyt mieleen kun olin lasten kodissa lapsena ja siellä oli yksi tyyppi joka uskonnollisista syistä ei syönyt sianlihaa. No aterialla oli sianlihaa ja hän kerkesi syödä sitä ennen kuin tajusi että siinä on sianlihaa. Jäi ilme mieleen miten oli kauhuissaan tajuttuaan syöneensä sianlihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi