Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettääkö mmuita pyöriä meikki-ihonhoitoosastolla marketissa??

Vierailija
26.07.2024 |

Mietin yleensä että jos muut mietttii miksi tuokin meikkiä kattelee? Ja lisäksi jos minusta ajattelleen että olen markkinoinnin uhriksi joutunut?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin SOKOS on vähän liian hieno paikka. Tunnen itseni siellä rääsyläiseksi. Tavaratalojen meikkiosastot on ihan ok. 

Mä olen pienituloinen mutta en tunne itseäni tuollaiseksi sokoksella.

Vierailija
22/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole koskaan meikannut kun luonnonkaunis olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minä samaistun! En ole mikään kedon kaunein kukkanen ja jossain Sokoksen kosmetiikkaosastolla viimeisen päälle laitettujen myyjien joukossa tulee vain sellainen olo että olen kertakaikkisen väärässä paikassa. Varsinkin, jos tarkoitus on katsella jotain hintavampia tuotteita (kuten Clinique), eikä niitä halvimpia. Itsetuntoni on heikko, enkä voi mitään sille että kuvittelen myyjien ajattelevan että mitähän se tuokin luulee noista meikeistä/voiteista hyötyvänsä.

Hyvänen aika. Myyjät ovat sitä varten että auttavat sinua ja totta kai myös siksi että saavat myös myytyä sulle mieluusti juuri niitä hintavampi tuotteita.

Minä oon saanut hyvää palvelua vaikka olen ihan tavallinen suomalainen nainen. Kerran yhdeltä myyjältä kysyin mikä olisi mahdollisimman halpa ripsari kun harvoin käytän että suunnilleen puolet aina ehtii kuivua. Ystävällisesti ja osaavasti opasti edullisia ripsareita just mulle jolla on aika harvat ja lähes piikkisuorat ripset kertoen myös miten kannattaa taivuttaa jne. Myyjä oli todella kaunis, hoikka nuori nainen ja ystävällinen, eikä miillään lailla osoittanut että olisin huonompi asiakas siksi kun kysellen edullisia tuotteita. En muutoinkaan osta mitään kallista, aina saanut hyvää palvelua vaikka olen kysellyt edullisia meikkivoiteita tms.

Vierailija
24/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä.

Vierailija
25/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika. Myyjät ovat sitä ....jne

Lisään vielä että juuri Sokoksella asioin koska saan hyvää palvelua sieltä.

Vierailija
26/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, minä samaistun! En ole mikään kedon kaunein kukkanen ja jossain Sokoksen kosmetiikkaosastolla viimeisen päälle laitettujen myyjien joukossa tulee vain sellainen olo että olen kertakaikkisen väärässä paikassa. Varsinkin, jos tarkoitus on katsella jotain hintavampia tuotteita (kuten Clinique), eikä niitä halvimpia. Itsetuntoni on heikko, enkä voi mitään sille että kuvittelen myyjien ajattelevan että mitähän se tuokin luulee noista meikeistä/voiteista hyötyvänsä.

Niitä myyjiä kiinnostaa tasan se, että tuot taloon mahdollisimman paljon euroja.

Niinhän se on, mutta minkäs teet, kun epävarmuus iskee ja itsetunto varisee paloina lattialle. 🤷🤦

t. lainaamasi 

Vierailija
27/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on feikkaamista, virheiden piilottamista. Kynsilakka tai raatelijankynnet kynsisienen pilaamille kynsille,  pakkelia ryppyiselle iholle &c.  Miksi ihminen ei saa olla juuri sellainen kuin on?

Vierailija
28/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä!  En edes uskalla mennä meikki tai hajuvesi liikkeeseen jos en ole pukeutunut viimeisen päälle.  

Vierailija
29/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pyörä?

Vierailija
30/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä... se on kuin tehty rumia ja epävarmoja varten. Sinne mennään hakemaan sitä meikkiä, ettei tämä näy!

Vierailija
31/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin h---etin rumana naisena samaistun ap:n otsikkoon ja aloitukseen.

Vierailija
32/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisän vielä, että yritänkin tehdä mahdolliset ostokseni aina jotenkin mahdollisimman vähin äänin... en esim. uskalla kysellä tuotteista tms. 

Häpeääsi voisi auttaa, että nimenomaan lähdet kysymään apua. Huomaisit, että paikalla on mukavia ja avuliaita työntekijöitä, eikä suhtautuminen sinuun ole mitenkään ikävää.

Vierailija
33/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä myyjiä kiinnostaa tasan se, että tuot taloon mahdollisimman paljon euroja.

Niinhän se on, mutta minkäs teet, kun epävarmuus iskee ja itsetunto varisee paloina lattialle. 🤷🤦

t. lainaamasi 

Nielet sen epävarmuuden ja lähestyt myyjää. Harjoittelemalla oppii.

Vierailija
34/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mulle tulee sama fiilis, jos meen Sokokselle!

Tämä tunne kai tulee siitä, että olen kirjaimellisesti metsäläinen, kun taas myyjät ovat viimeisen päälle pyntättyjä ja hajustettuja. Asetelmaa pahentaa se, että olen sellaiset 20 vuotta nuorempi kuin nämä myyjät, joten he todennäköisesti ajattelevat mun olevan tiktok-sukupolvea, täysin pa ja ymmärtävän jotain ihonhoidosta sen trendeistä, kun todellisuudessa en ole somessa, en ymmärrä juuri mitään ihonhoidosta/meikeistä saati trendeistä ja yleensä ostelen sellaista keskihintaista tavaraa. Paha on myös, jos jään lukemaan aineosaluetteloa pitkäksi aikaa ja näitä myyjiä alkaa pyöriä haimaisesti mun ympärillä.

Ehkä tää on joku alemmuuskompleksi, joka näkyy tällä tavoin meidän elämässä?

Vierailija
35/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoshan on ihan alimpien tasojen kauppa, sinne nyt voi mennä vaikka lenkiltä hikisenä.

Vierailija
36/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sokoksilla te käytte jos ne myyjät on niin viehättäviä ja laitettuja? Sori vaan, mutta aika useasti niiden myyjien meikkejä katsellessa tulee mieleen että voiko tuonnäköisenä myydä kosmetiikkaa jollekin... Palvelu on tosin aina kohteliasta, ulkonäöstä riippumatta.

Vaikka te mietitte mitä se myyjä teistä ajattelee koko päivän, niin myyjä unohtaa asiakkaan viiden minuutin jälkeen. Ei värillisten voiteiden ja puuterien ostosta tarvitse ottaa tuollaisia paineita.

Vierailija
37/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes tullut mieleen, jos joskus harvoin olen marketin kosmetiikkaosastolla pyörinyt. En elä täällä muita varten, vaan itseäni. Ei minuakaan kiinnosta mitä osastoa joku katselee marketissa, saati missä marketissa käyvät. 

Vierailija
38/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin miehenä joskus käy hetken mielessä.

Vierailija
39/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Hävettää?

Vierailija
40/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suorastaan ärsyttää suomalaisten jatkuva häpeä ja vielä täysin naurettavista asioista. Mistä tuo "häpeän kaikkea" ajattelu oikein kumpuaa?