Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettääkö mmuita pyöriä meikki-ihonhoitoosastolla marketissa??

Vierailija
26.07.2024 |

Mietin yleensä että jos muut mietttii miksi tuokin meikkiä kattelee? Ja lisäksi jos minusta ajattelleen että olen markkinoinnin uhriksi joutunut?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin SOKOS on vähän liian hieno paikka. Tunnen itseni siellä rääsyläiseksi. Tavaratalojen meikkiosastot on ihan ok. 

sokos on tavaratalo. myy edullista sekä luksusta. katsopa sitä asiakaskuntaa, joka lähtöön on. on nivean ostajia kuin estee laurenin.

Vierailija
42/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minä samaistun! En ole mikään kedon kaunein kukkanen ja jossain Sokoksen kosmetiikkaosastolla viimeisen päälle laitettujen myyjien joukossa tulee vain sellainen olo että olen kertakaikkisen väärässä paikassa. Varsinkin, jos tarkoitus on katsella jotain hintavampia tuotteita (kuten Clinique), eikä niitä halvimpia. Itsetuntoni on heikko, enkä voi mitään sille että kuvittelen myyjien ajattelevan että mitähän se tuokin luulee noista meikeistä/voiteista hyötyvänsä.

jos ne ajatteekin- nythän tuleekin tarpeeseen cliniquet-. ei vaineskaan, ihan  tykkäävät myydä,pääsevät pätemään ja neuvomaan. itse en tyrkyttämisestä pidä. olisi kiva itsekin ensin katsella ,varsinkin jos kyse värimeikeistä.  itse tietää sävyn jota hakemassa.

muuten tilaa netistä.  laaja tuotetietous ja voit hakea mistä kyseisen tuotteen saa edullisemmin.     vai muutenko kiva fiilistellä kaupoilla...  tutustu etukäteen tuotteisiin,jotta osaat sanoa mikä kiinnostaa,ettei tule yllätyshintoja.  näytä,että olet perillä jotakuinkin. etteivät myy ihan mitä vaan jos huomaavat,ettet ole perillä mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, minä samaistun! En ole mikään kedon kaunein kukkanen ja jossain Sokoksen kosmetiikkaosastolla viimeisen päälle laitettujen myyjien joukossa tulee vain sellainen olo että olen kertakaikkisen väärässä paikassa. Varsinkin, jos tarkoitus on katsella jotain hintavampia tuotteita (kuten Clinique), eikä niitä halvimpia. Itsetuntoni on heikko, enkä voi mitään sille että kuvittelen myyjien ajattelevan että mitähän se tuokin luulee noista meikeistä/voiteista hyötyvänsä.

Lisän vielä, että yritänkin tehdä mahdolliset ostokseni aina jotenkin mahdollisimman vähin äänin... en esim. uskalla kysellä tuotteista tms. 

voi sua- ei noin... mites nettitilaukset... ja myyjät on sitä varten,että  auttavat,siksi niille maksetaan. itse inhoa kun ollaan heti niskassa kiinni,ettei ehdi yhtään katsella tuotteita,värejä jne. ja se pakkomyynti kuvottaa

Vierailija
44/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokoshan on ihan alimpien tasojen kauppa, sinne nyt voi mennä vaikka lenkiltä hikisenä.

Mitkä mielestäsi ovat niitä ylimpien tasojen kauppoja Suomessa? Kyllä, Sokos on aika arkinen, mutta onko meillä paljon muutakaan, ei täällä mitään luksustavarataloja ole.

Vierailija
45/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua suorastaan ärsyttää suomalaisten jatkuva häpeä ja vielä täysin naurettavista asioista. Mistä tuo "häpeän kaikkea" ajattelu oikein kumpuaa? 

Jaa-a, mulla varmaan ainakin kotikasvatuksesta. Siitä on hirveän vaikea päästä aikuisiälläkään eroon, vaikka tiedostaa asian.

Meillä kaikilla ei valitettavasti ole ollut kannustavia vanhempia.

Vierailija
46/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin SOKOS on vähän liian hieno paikka. Tunnen itseni siellä rääsyläiseksi. Tavaratalojen meikkiosastot on ihan ok. 

Sokoksen hienot laitetut naismyyjät katselevat, että et saa naamaasi tuolla laitettua, mutta voithan ostaa sen silti 

Vierailija
47/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele tuollaista edes, ostan yleensäkin vähän meikkejä. EI minua haittaa yhtään pyöriä siellä

Vierailija
48/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on huonollakin meikillä kauniimpia kun joku toinen täydellisellä meikillä. Riittää että ei ihan mollamaija meikkiä laita. 

Vierailija
49/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettäisi? Samaan joukkoon lukeudut kuin 90% naisista, eli meikkiä tatvitseviin rumiluksiin. 

Vierailija
50/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos ja Stokka on jotenkin laskenut arvokkuuttaan. Varsinkin tarjouspäivillä tavarat jossain koreissa sikin sokin js nsismyyjät ihan ihmeellisiä.

Ja hei antaisin neuvon, että ei tartte ainakaan välittää muiden katkerien naisten vihjeistä meikin suhteen, ellet ole varma että on vilpittömiä vihjeitä eli oikeasti ihan hyvällä vaan hyvältä ystävältä. 

Miehiähån ehostuksrlla miellyttetään Ja omaa peilikuvaa. Jos miehelle ok on varmaan itsellekin ja voi toimia omana tuomarina eikä naapurin Liisan toiveiden  mukaan. 

Tässä itse saamiani vihjeitä toisilta naisilta ja voin vannoa että ei mitenkään ystävällisenä neuvoja, mutta  hei jos hotkut tietää mitä gang stalking on, niin tuohan sopii vaan yhdeksi minimaaliseksi dissausyritykseksi niiden rikosten rinnalle. 

"Ei kannata laittaa punaista huulipunaa jos ei voimakasta silmämeikkiä"

"Miksi et käytä silmämeikkiä."

"Miksi ostat aina jotain Lumenea tai Max Factoria"

"Miksi et käy kosmetologilla"

Ja kirsikkana kakun päälle uskokaa tai älkää ulkonäköäni on sabotoitu ihan oikeasti rikollisin keinoin.

"No oletpas sitten varmaan kaunotar, jolle aikki kstellisia"

En väittänyt noin, mutta ulkonäköäni on sabotoitu rikollisin keinoin.100%. varmuudella. Jotkut muutkin tietää, mutta eipä ole ollut pokkaa ilmiantaa tekijöitä.

Vierailija
51/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ostan usein meikkia itselleni

Vierailija
52/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aina kannattaa kaikkea hävetä. Varsinkin kaupassa käymistä. Ihan kaikilla osastoilla!

Ette kai te sentään saippuaa, suihkugeeliä tai shampoota osta noin vain,  miettikääpä mitä muut ajattelee! Tosi noloa, kannattaa hävetä! 

Vierailija
53/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät ovat pienipalkkaisia työläisnaisia. Se ei vähennä heidän arvoaan, mutta voi olla yksi näkökulma huomioitavaksi tässä keskustelussa.

Vierailija
54/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua suorastaan ärsyttää suomalaisten jatkuva häpeä ja vielä täysin naurettavista asioista. Mistä tuo "häpeän kaikkea" ajattelu oikein kumpuaa? 

Lapsena päähän iskostettu. Siitä ei välttämättä pääse eroon tahdonvoimalla. Voi mennä vuosia aikuistua ja oppia eroon.

Vanhemmat jauhaneet psskaa ja lapset oppineet häpeämään sekä näitä, että vanhempiaan, että itseään, kaikkia. 

Lasten kuullen ei pitäisi ikinä haukkua ja nolata muita ihmisiä.

Vierailija
55/55 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miellä Sokoksen kosmetiikka osastoa marketin meikkiosastoksi. Marketin meikkiosasto on se Prisman meikkiosasto.