Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoin lapsena että minulla ei olisi ollut isää

Vierailija
26.07.2024 |

Että isä olisi kuollut niin kuin kaverin isä, olin hänelle kateellinen. Aika karmeaa, että kodin ilmapiiri oli jo silloin niin pelottava.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä se tuntuu kun tiedostaa kantavansa mielipuolisen vanhemman geenejä? Tiedostaa, ettei itsekkään voi olla täysin tervepäinen? Kuoleman himo ja haaveilu toisen kuolemasta on pieni viittaus siihen, että kärsit tai no tässä tapauksessa nautit, hulluudestasi saaden siitä sairasta nautintoa ja tyydytystä jo pelkällä ajatuksen tasolla. Sinä, olet selkeästi isäsi lapsi..hullu..

En minä kanna hänen geenejään.

Vierailija
22/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 14 vuotias kun isäni kuoli vaikka yritin elvyttää häntä antamalla tekohengitystä koulussa saatujen ohjeiden mukaisesti. Siinä lopulta näin kuinka ensin hänen pupillinsa laajenivat ja kuinka lopulta elämä katosi hänen katseestaan.. siinä vaiheessa kun toiveesi toteutuu, toivoisin sinun olevan myös katsomassa toiveesi toteutumista yhtä läheltä. Tuota Unelmiesi täyttymystä. 

keksitty tarina, samoin kuin silloin kun puhuttiin koulukiusaamisesta niin palstalle tuli kommentoijia jotka esittivat olevansa kiusattuja ja kertoivat ettei siinä ole mitään ongelmaa...

Niinpä. Ei ihmiset kuole muualla kuin sairaaloissa lääkärien ympäröimänä. Hölmöä keksiä tarina jossa isä kuolee kotonaan ja olisi muka viellä kahdestaan teini ikäisen lapsensa kanssa. Trolli mikä trolli. Kohta joku t

Ellei sitten kuole tapaturmaisesti itsemurhaan kuten Tapio Suominen. Vaikka eihän sekään yksin ollut, ystäviä ja sukulaisia sekä tuntemattomia oli paikalla junalastillisen verran. Surettaa kyllä tapsa oli niin masentunut ja epätoivoinen, että mureni ihan palasiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä se tuntuu kun tiedostaa kantavansa mielipuolisen vanhemman geenejä? Tiedostaa, ettei itsekkään voi olla täysin tervepäinen? Kuoleman himo ja haaveilu toisen kuolemasta on pieni viittaus siihen, että kärsit tai no tässä tapauksessa nautit, hulluudestasi saaden siitä sairasta nautintoa ja tyydytystä jo pelkällä ajatuksen tasolla. Sinä, olet selkeästi isäsi lapsi..hullu..

Et kanna isäsi geenejä? Nyt on minulla mennyt jotain pahasti ohi ala-asteen biologian tunnilla.. anteeksi tyhmyyteni.

Haluat valehdella että et kanna hullun geenejä..kyllä se minulle sopii sillä olisihan se hullua sinun myöntää olevasi puolihullu..tai mielipuoli.

Vierailija
24/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 14 vuotias kun isäni kuoli vaikka yritin elvyttää häntä antamalla tekohengitystä koulussa saatujen ohjeiden mukaisesti. Siinä lopulta näin kuinka ensin hänen pupillinsa laajenivat ja kuinka lopulta elämä katosi hänen katseestaan.. siinä vaiheessa kun toiveesi toteutuu, toivoisin sinun olevan myös katsomassa toiveesi toteutumista yhtä läheltä. Tuota Unelmiesi täyttymystä. 

keksitty tarina, samoin kuin silloin kun puhuttiin koulukiusaamisesta niin palstalle tuli kommentoijia jotka esittivat olevansa kiusattuja ja kertoivat ettei siinä ole mitään ongelmaa...

Niinpä. Ei ihmiset kuole muualla kuin sairaaloissa lääkärien ympäröimänä. Hölmöä keksiä tarina jossa isä kuolee kotonaan ja olisi muka viellä kahdestaan teini ikäise

Tapion mieli pirstaloitui ennen hänen ruumistaan..mielenkiintoinen näkemys. Mutta jos hän pääsi taivaaseen niin nyt hän on osana taivaankappaleita. Universumin tähti 🌟.

Vierailija
25/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kanna isäsi geenejä? Nyt on minulla mennyt jotain pahasti ohi ala-asteen biologian tunnilla.. anteeksi tyhmyyteni.

Haluat valehdella että et kanna hullun geenejä..kyllä se minulle sopii sillä olisihan se hullua sinun myöntää olevasi puolihullu..tai mielipuoli.

Newsflash, vanhempi ei ole yhtä kuin biologinen vanhempi. Kaikki vanhemmat ei ole biologisia vanhempia.

Vierailija
26/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, niin minäkin toivoin. Toivoin että isäni kuolisi tai ainakin eroa. Vanhempani erosivat mutta enhän silti päässyt hänestä eroon. Olen nyt yli 40 ja edelleen toivon, että jo nyt sentään kuolisi. Koko elämäni olen häntä sietänyt joskin vain puhelimen välityksellä enää. Huoh, toki se päivä vielä koittaa. 

Vierailija
27/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä hullu on?!

Vierailija
28/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et toivoisi jos tietäisit millaista helvettiä isän kuolema on kun on lapsi. Olet todennäköisesti itsekäs hemmoteltu joka ei osaa ottaa ketään muuta huomioon.

Yhdelle yhtä ja toiselle toista.

Vierailija
29/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö vähän yli?

Vierailija
30/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoi?

Vierailija
31/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isä lähti kun olin 5 vuotias. En nähnyt isää sitten 36 vuoteen. Se otti yhteyttä sitten kerran ja sain siltä 210000 euroa koska halusi korvata kun jätti minut. Äitini seurusteli yhden juopon kanssa sitten ja minä toivoin koko ajan ettei minulla olisi äitiä. Jouduin sitten lastenkotiin 8 vuotiaana.

Vierailija
32/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kaikki ei ymmärrä että kaikki vanhemmat ei ole edes vanhemmaksi kutsumisen arvoisia.

Vierailija
33/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin sattuu lukea näitä kommentteja missä toivotaan isän kuolemaa. 

Vierailija
34/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin sattuu lukea näitä kommentteja missä toivotaan isän kuolemaa. 

Mikä niissä sattuu?

Vierailija
35/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et toivoisi jos tietäisit millaista helvettiä isän kuolema on kun on lapsi. Olet todennäköisesti itsekäs hemmoteltu joka ei osaa ottaa ketään muuta huomioon.

Eihän sinun tilanne liity ap:n tilanteeseen mitenkään.

Vierailija
36/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ymmärtää tunteen. 

Niin karua kuin se onkin, itse välillä toivon että veljeni menehtyisi. Hän teki lapsena elämästäni helvettiä, oli fyysisesti väkivaltainen nii kauan kuin muistan ja yritti jopa r*iskata kun olin 7v ja hän teini-ikäinen. Ensimmäisellä kerralla juoksin kirjaimellisesti karkuun, toisella kerralla uskalsin jo uhata että kerron vanhemmille (oikeasti häpesin niin paljon, että näin painajaisia siitä että kukaan saisi tietää). Mutta uhkaus tehosi ja hän lopetti. 

Nyt aikuisena hän on yrittänyt yksipuolisesti ylläpitää jonkinlaisia sisaruksellisia välejä, mutta tunnen edelleen niin syvää vihaa ja kuvotusta häntä kohtaan että en kykene olemaan tekemisissä. Vanhemmille jotka ihmettelevät kylmiä välejämme olen sanonut vain että olemme niin erilaisia ihmisiä että en koe oloani mukavaksi tai luontevaksi hänen seurassaan. 

Hirveintä oli, kun erään ystäväni voimakkaassa humalassa avautui, että hänellä oli sama kokemus miespuolisen lähisukulaisen taholta, joka vainoaa ja yököttää häntä edelleen aikuisena, melkein keski-ikäisenä. Kuinka monta meitä oikein onkaan?!

Vierailija
37/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävikö mielessä että kaikki isöt ei ole samanlaisia?

Vierailija
38/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua, kotona pelkääminen on pahinta mitä lapselle voi tapahtua.

Vierailija
39/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja kokemuksia. Ajattelin vaan, että minulla ei ole isää. Se oli pelastukseni ollessani lapsi ja nuori.

Olihan sulla isä, isättömällä ei ole isää.

Vierailija
40/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja kokemuksia. Ajattelin vaan, että minulla ei ole isää. Se oli pelastukseni ollessani lapsi ja nuori.

Olihan sulla isä, isättömällä ei ole isää.

Isätön voi olla monella tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi