Kuka teki naisten yläosattomuus aloitteen Tampereella?
Mikä taho Tampereella on tehnyt aloitteen naisten "oikeudesta" esiintyä rannoilla ja uimahalleissa tissit paljaana?
Kuinka asia on käsitelty ja Kuka lopulta teki päätöksen?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissiaktivistiksi itseään tituleeraava Säde Vallarén taitaa olla tämän idioottimaisen uimahallisäännön takana 🤯
Säde on tehnyt hienon teon miesten puolesta 👌
Mä en ymmärrä, mikä tässä nyt niin koville ottaa? Yhdenkään naisenhan ei ole pakko olla rinnat paljaana uimahallissa tai rannalla. Jos taas joku haluaa, niin hän varmasti ymmärtää myös sen, että niin naiset kuin miehetkin ja lapset tietysti saattavat vähän pidempään katsoa.
Jotenkin vaikea näin naisena ymmärtää, että suurin osa ulisijoista tuntuu olevan naisia. Eli voisiko joku nyt oikeasti järkevästi selittää, mikä tässä päätöksessä on niin kauheaa?
Minulle on ihan sama, jos jotkut naiset haluavat miehille tissinsä paljastaa. Ei ole miestä, eikä tule. Lähinnä ihmettelen naisten omia haluja esitellä niitä tissejään. Naisten tissit ovat seksuaaliset ja jo nyt rannat ovat täynnä pyllybikininaisia. Naiset vaan objektisoivat itseän yhtä enemmän. Samaa keksintöä kuin Onlyfansit sun muut. Naiset luulevat voimaantuvansa vaikka miehethän tuota vapaata paljastelua ajavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä tehdään niin iso ongelma? Espanjassakin ollaan rannalla yläosattomissa eikä ketään haittaa. Toivottavasti tämän päätöksen myötä ihmiset tottuvat yläosattomuuteen niin ettei se enää hetkauta.
Olin tosi yllättynyt mikä haloo tästä nousi.
Lähes kaikissa lomakohteissa missä olen vieraillut, yläosattomuus on ollut normaalia. Kukaan ei ole tissejään tieten tahtoen heilutellut tai esitellyt, myöskään mitään häirintää tai tuijottamistakaan en ole havainnut. Ilmeisesti muualla Euroopassa naisten rinnat koetaan neutraalimmin, mutta Suomessa ne herättää kauheasti seksuaalisia mielikuvia mikä mielestäni kertoo lähinnä reagoijien omasta ajatusmaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Jotta olisi tasapuolista niin miehet housut pois..
Haloo nyt. Tasapuolisuushan on saavutettu silloin kuin sekä miehet, että naiset voivat olla ilman yläosaa. Rinnat ei ole sukupuolielin.
Sitten ei valituksia kun joku heteromies "vahingossa" hieman katselee ja ihailee ryntäitä, valinta on tehty.
Kuvasta voi päätellä naisten tason🤮
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä tehdään niin iso ongelma? Espanjassakin ollaan rannalla yläosattomissa eikä ketään haittaa. Toivottavasti tämän päätöksen myötä ihmiset tottuvat yläosattomuuteen niin ettei se enää hetkauta.
Olin tosi yllättynyt mikä haloo tästä nousi.Lähes kaikissa lomakohteissa missä olen vieraillut, yläosattomuus on ollut normaalia. Kukaan ei ole tissejään tieten tahtoen heilutellut tai esitellyt, myöskään mitään häirintää tai tuijottamistakaan en ole havainnut. Ilmeisesti muualla Euroopassa naisten rinnat koetaan neutraalimmin, mutta Suomessa ne herättää kauheasti seksuaalisia mielikuvia mikä mielestäni kertoo lähinnä reagoijien omasta ajatusmaailmasta.
Lomakohde on lomakohde. Suurinosa Espanjalaisista on katolisia. Ei siellä paikalliset tissejään paljastele missä sattuu. Ja miehet ovat oppineet pitämään katseensa kurissa, koska avioliittoon sitoudutaan ihan eri tavalla mitä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän nuo kuvat ylipäätään on K18 jos rinnoissa ei ole mitään seksuaalista 🤔
No mitä pahaa on seksuaalisuudessa?
Sä yrität selittää jotain mikä ei tee konkreettista sillä että rinnastat sen johonkin mikä on myös täysin normaalia ilman sun mt-ongelmien linssiä.
Yleensä seksuaalisuuden kokee pahana ne jotka ei pääse toteuttaan omaansa ja narsistisesti yrittävät kieltää sen muiltakin vetoamalla tunteisiin.
Just sayin'
Seksuaalisuus on hyvä asia, mutta sille on paikkansa ja aikansa. Mielestäni uimahalli ei ole oikea paikka, just sayin 🤷🏻
Sä tunnut nyt sekottavan seksuaalisuuden ja seksin keskenään, seksuaalisuus kulkee sun mukana, sä et pysty jättään sitä pukukoppiin.
Mulle alkaa tuleen semmonen olo et tää on enemmän kiinni jostain mitä sun pitäis jutella terapeutin kanssa.
Sä temppuilet sanoilla ja venkoilet ja mitään oikeaa argumenttia et ole vieläkään esittäny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tosi yllättynyt mikä haloo tästä nousi.Lähes kaikissa lomakohteissa missä olen vieraillut, yläosattomuus on ollut normaalia. Kukaan ei ole tissejään tieten tahtoen heilutellut tai esitellyt, myöskään mitään häirintää tai tuijottamistakaan en ole havainnut. Ilmeisesti muualla Euroopassa naisten rinnat koetaan neutraalimmin, mutta Suomessa ne herättää kauheasti seksuaalisia mielikuvia mikä mielestäni kertoo lähinnä reagoijien omasta ajatusmaailmasta.
Lomakohde on lomakohde. Suurinosa Espanjalaisista on katolisia. Ei siellä paikalliset tissejään paljastele missä satt
Se lomakohde on ihan oikea maa, sun jutut alkaa vaatiin sen tason maagista ajattelua että täältä tellukselta alkaa oleen vaikea edes seurata vierestä että missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta olisi tasapuolista niin miehet housut pois..
Haloo nyt. Tasapuolisuushan on saavutettu silloin kuin sekä miehet, että naiset voivat olla ilman yläosaa. Rinnat ei ole sukupuolielin.
Rumat ne on silti. Jos haluatte miehillekin paidat päälle, niin minkä ihmeen takia naisten utareet pitää sitten olla paljaina?
Näin niinkuin naisen mielipide tähän. Ei noita Säteitä ja kumppaneita voi edes katsoa kun niilä ei ole vaatteita päällä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei valituksia kun joku heteromies "vahingossa" hieman katselee ja ihailee ryntäitä, valinta on tehty.
Ihan kun sä sinne rannalle vieläkään uskaltaisit :' D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissiaktivistiksi itseään tituleeraava Säde Vallarén taitaa olla tämän idioottimaisen uimahallisäännön takana 🤯
Säde on tehnyt hienon teon miesten puolesta 👌
Mä en ymmärrä, mikä tässä nyt niin koville ottaa? Yhdenkään naisenhan ei ole pakko olla rinnat paljaana uimahallissa tai rannalla. Jos taas joku haluaa, niin hän varmasti ymmärtää myös sen, että niin naiset kuin miehetkin ja lapset tietysti saattavat vähän pidempään katsoa.
Jotenkin vaikea näin naisena ymmärtää, että suurin osa ulisijoista tuntuu olevan naisia. Eli voisiko joku nyt oikeasti järkevästi selittää, mikä tässä päätöksessä on niin kauheaa?
varmasti häiritsee niitä vanhempia naisia, joiden puolisot katselee nuorempia pallukoita. Ei ehkä häiritse sinua, mutta ka
Ne mummot voisi vähän mennä itseensä ja miettiä onko se kateellisuus ja mustasukkaisuus niin yhteiskunnallisesti merkittävä asia et muiden oikeuksia tarvii sortaa sen varjolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sönkötät? Ooks sä ikinä edes käyny rannalla?
Senkun menet ja kattelet, ihme uuvatti ulisee jostain mistä tiedä mitään, ei tarvi pelätä, ei ne tissit pure eikä kukaan suutu jos katsot. :' D
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän nuo kuvat ylipäätään on K18 jos rinnoissa ei ole mitään seksuaalista 🤔
Ja miksi ihmeessä niihin on pumpattu täytettä, kun ovat vain imettämistä varten.
Ai hemmetti että kiihottaa ajatus, kun kohta täällä Tampereella naiset ovat uima-altaassa ja uimarannoilla rinnat paljaana 😛🤪
M47
Vierailija kirjoitti:
"Naisen rinnat on ihan lainkin mukaan seksuaalinen ruumiinosa. Itsekin näen rinnat hyvin vahvasti seksuaalisina ja näin näkee lähes 100% miehistä (vai miksi luulet miestenlehtien sisältävän kuvamateriaalia juurikin rinnoista?) Tämä ei sillä muutu että rinnat näytetään myös uimahalleissa.
Jos joku perustelee imetyksellä sitä ettei rinnat ole seksuaaliset niin minä perustelen kusemisen takia ettei peniskään ole seksuaalinen, siihenhän se pääasiassa on muodostunut?"
Sinä koet että seksuaalisuus on konkreettinen paha?
Aikamoista, tiäks minä pidän jalkoja seksuaalisena ruumiinosana, miten sun logiikka taipuu sen ympärille?
Jotkut marginaaliset fetissit ei nyt taivu siihen, miten länsimaissa tietyt kehon osat mielletään seksuaalisiksi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sönkötät? Ooks sä ikinä edes käyny rannalla?
Senkun menet ja kattelet, ihme uuvatti ulisee jostain mistä tiedä mitään, ei tarvi pelätä, ei ne tissit pure eikä kukaan suutu jos katsot. :' D
Rintojen päälle voi myös rynkätä mallit.
"Se lomakohde on ihan oikea maa, sun jutut alkaa vaatiin sen tason maagista ajattelua että täältä tellukselta alkaa oleen vaikea edes seurata vierestä että missä mennään."
Siellä lomakohteessa on yleensä eniten turisteja ja yllätys yllätys, rannat täynnä turisteja. Baarit, ravintolat rakennettu turisteja varten. Paikalliset saavat elantonsa turismista ja sallivat myös perseilyä enemmän. Jos menet Espanjassa sisämaahan tai kaupunkiin jossa turisteja ei juuri ole, et muuten näe rannalla paljastissisiä naisia.
Tämmönen ketju tällä kertaa, tissikateelliset mummot ja incelit löi narsistiset päänsä yhteen.
Kukkahattumummoja minä tai miiään mahti maailmassa ei pysty auttaan, helvetti on heitä varten.
Mut tätä inceli poikien vastustusta mä en ymmärrä, menkää sinne rannalle, nähkää tissejä, totutelkaa oleen naisten seurassa ja opetelkaa näkeen ne ihmisinä.
Se että te vaan vahvistatte tämmösellä temppuilulla omia ennakkoluulojanne lopulta satuttaa vaan teitä itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Kuvasta voi päätellä naisten tason🤮
Ei mulla muuta.
Minkä tason?
Se on kauheaa, että yritetään poistaa naisten rintojen seksuaalisuus. Kun mieheni saa niistä ylitarjontaa ja ne muuttuvat arkipäiväiseksi, on entistä vaikeampi kiihottua kun ei kotona ole sen kummempaa tarjolla kun mitä näkee uimahallissa jatkuvasti. Joudun siis elämään puutteessa jatkossa kun miehellä ei enää ota eteen.