Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla tämä päivä on ihan täysin laiskottelupäivä?

Vierailija
22.10.2023 |

En aio tehdä mitään. No pyykkiä pesen, mutta sitä ei lasketa, muuten oon vaan peiton alla suloisen pehmeällä sohvalla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion syödä sipsiä ja katdoa netflixiä.

Vierailija
2/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaupassa tosin kävin äsken, mutta muuten aion vain olla omassa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Kaupassa kävin eilen, ja nyt aion toipua. Pyykkiä vois pestä huomenna jos jaksan vedet kantaa, on vaan jotenkin lihakset niksahtaneet niin niistäminenkin sattuu.

Vierailija
4/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sekin käy tylsäksi jos ei tee mitään, varsinkin kun olen ja asun yksin. Leivoin aamulla omenapiirakan, maistelin sitä jo vaniljakastikkeen kanssa, ihan hyvää, mutta  luulenpa että,  pakkasessa oleva vaniljajäätelö on parempaa. Äsken leikkasin ruohikon sen viimeisen kerran, jotta saisi leikkurin tyhjäksi ja pestyä sen talvi kuntoon. Seuraavaksi alan leikkaamaan possun ulkofileetä, josta aion tehdä  korppujauholla leivitettyjä leikkeitä ja lohkoperunoita. Luen välillä juttuja sohvalla ja sitten taas jotain touhua. Alan lämmitämään puuhellaa että pääsen paistamaan niitä leikkeitä. Eilen laitoin muuten tokmannilta ostamani tarjous auringonkukan siemeniä linnuille ja näyttää että talitintit ovat oikein  mielissään.  On sitten kiva katsella ikkunasta lintuja talvella.

Vierailija
5/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä sekin käy tylsäksi jos ei tee mitään, varsinkin kun olen ja asun yksin. Leivoin aamulla omenapiirakan, maistelin sitä jo vaniljakastikkeen kanssa, ihan hyvää, mutta  luulenpa että,  pakkasessa oleva vaniljajäätelö on parempaa. Äsken leikkasin ruohikon sen viimeisen kerran, jotta saisi leikkurin tyhjäksi ja pestyä sen talvi kuntoon. Seuraavaksi alan leikkaamaan possun ulkofileetä, josta aion tehdä  korppujauholla leivitettyjä leikkeitä ja lohkoperunoita. Luen välillä juttuja sohvalla ja sitten taas jotain touhua. Alan lämmitämään puuhellaa että pääsen paistamaan niitä leikkeitä. Eilen laitoin muuten tokmannilta ostamani tarjous auringonkukan siemeniä linnuille ja näyttää että talitintit ovat oikein  mielissään.  On sitten kiva katsella ikkunasta lintuja talvella.

Miten saat tehtyä possun ulkofileestä lohkoperunoita?!

Vierailija
6/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olet ärsyttävä. Aloita oma ketju, jossa voitte kertoa toisillenne mitä kaikkea puuhastelette. Älä tule mitätöimään minun ihanaa laiskottelua.

Vierailija
7/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käytiin, se oli päivän ainoa velvollisuus. Nyt syödään hyvin, levätään ja ehkä voisi katsoa jonkin tunnelmallisen jouluelokuvan.

Vierailija
8/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olet ärsyttävä. Aloita oma ketju, jossa voitte kertoa toisillenne mitä kaikkea

Kel onni on, se onnen kätkeköön!

Vierailija
9/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä makaan sohvalla,kankkunen 🤣

Vierailija
10/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette hirveää ihmis s a a s t aa, kyllä jotain pitää päivän aikana tehdä eikä vaan levitä.

Vierailija
11/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joka päivä laiskottelupäivä, ei tämä päivä poikkea mitenkään.

Vierailija
12/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantait on niitä mulle, kun on kiva vaan maata kun tietää että on vielä seuraavana päivänä vapaata. Sunnuntaisin vaan ärsyttää kun ma pitää mennä töihin niin sen voi käyttää puuhailemiseen ja missä milloinkin käymiseen :D

Vierailija
13/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olet ärsyttävä. Aloita oma ketju, jossa voitte kertoa toisillenne mitä kaikkea

Tämä. Joillakin on sellainen vika, etteivät osaa olla rauhassa. Eri

Vierailija
14/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää laiskotella, mutta onhan vapaapäivät aina rennompia. Aamulla ensin lenkki koirien kanssa, sitten siivoonaan talli ja liinatreenit hepan kanssa. Leivinuuni lämpiämään ja juurileivät valmiiksi, esitaikinan tein eilen. Pientä siivoilua ja järjestelyä ja piipahtelua tallilla. Tytär tuli ratsatamaan ja syötiin lounasta yhdessä. Nyt katselen Helsinki Horse Showta tv:stä ja odottelen miestä työmatkalta kotiin. Uunissa paistuu hirvipaisti punaviinissä ja kohta juon lasillisen itsekin.

Vierailija
15/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen raatanut kotitöiden parissa klo 8:sta lähtien, huhhuh. Mutta eläkeläisenä voin onneksi pitää laiskottelupäivän vaikka huomenna jos siltä tuntuu, tai no kaupassa olisi kyllä käytävä.

Vierailija
16/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään takana kuntosali ja illalla ohjelmassa vielä kirpparikamojen laitto, huomenna alkais pöytä. Ei millään jaksais käydä tavaraa läpi, mutta ihanaa päästä turhasta rojusta eroon.

Vierailija
17/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olette hirveää ihmis s a a s t aa, kyllä jotain pitää päivän aikana tehdä eikä vaan levitä.

En leviä päivässä.

Vierailija
18/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin puutarhakaupassa ja alan istuttamaan pihalle kukkia. Terveisiä Espanjasta.

Vierailija
19/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut Espanjasta täältäkin! Meillä oli eilen reissupäivä, joten tänään levätään. Pientä siivoilua ja pyykinpesua, mutta muuten sängyssä somea. Illalla kirkkoon ja sen jälkeen ravintolaan päivälliselle. 

Vierailija
20/22 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut koko iltapäivän. Taidan tilata pizzaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan