Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko seurustellut koskaan missin tai mallin kanssa? Millaista oli?

Vierailija
26.07.2024 |

Kerro pois!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ärsyttävä kokematon rääpäle.

Vierailija
2/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen tyyppi oli. Kiinnitta vaan meikkiin ym. enemmän huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarin Ilmestyskirja kertoo moraalittomien ihmisten kauhean kohtalon helvetissä.

http://www.apokryfikirjat.com/pietari.htm

Vierailija
4/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ärsyttävä kokematon rääpäle.

Heti ekalla mamalla meni tunteisiin. 

Vierailija
5/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaati nyt ehkä pikkaisen määrittelyä. 

Opiskeluaikoina tyttöystävä teki mallin töitä sekä pro bono keikkaa mallina pienille vaatibrändeille ja taisi joskus olla järjestämässä pieniä muotinäytöksiä (samin myös bändi-iltoja). 

Eipä se seurustelu siitä poikennut. Opiskeluaikoina kaikki oli menossa ja puuhamassa koko ajan jotain. Joskus pääsi siinä imussa kiinnostaviin underground- bileisiin niin vaatetusalan kuin musiikin puolella.

Ja ei, nämä eivät olleet mitään jetset- bileitä vaan suurin osa noista tulevista rockstaroista ja muotisuunnittelijoista elää nyt ihan peruselämää muilla aloilla tai suunnitelee tyyliin S- ryhmän omia mallistoja. 

Vierailija
6/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ex-mallin. Kiva poika oli.

Vierailija
7/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissin ja tallin kanssa on hauskempaa. 

Vierailija
8/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttökaveri valittiin aikanaan 70 luvulla joksikin Miss Kesäheinäks tms paikallisella tanssilavalla

Vierailija
9/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietarin Ilmestyskirja kertoo moraalittomien ihmisten kauhean kohtalon helvetissä.

http://www.apokryfikirjat.com/pietari.htm

Uskisidiootit pois täältä satuineen

Vierailija
10/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut miespuolisen malln kanssa. Ihan tavallista oli.

Hänellä oli myös ulkomaalaisia ystävä ja joskus harmitti, kun en osannut hänen kavereidensa puhumaa kieltä. Kun harmitukseni huomattiin, yleensä vaihtoivat kielen englanniksi, mikäli itse osasivat sitä.

Malliaikojen jälkeen än on elättänyt itsensä tulkkina.

Vierailija
11/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin pojan kanssa, joka tehnyt mallintöitä mm. Milanossa. Oli puoliksi suomalainen. Miten tämä nyt poikkeaisi normasliseurustelusta? Tälle pojalle mallintyöt vain tapa ansaita rahaa muun alan opiskelun ohessa. 

Vierailija
12/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut.

On tiukempi ja mehukkaampi ja kosteampi. Muutenkin huolitellun näköinen värkki. Oikein imee treenattuna. 

Vierailija
13/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-poikaystävä oli entinen malli ja voi sitä laittautumisen määrää! Siis laittoi itseään enempi kuin mää.

Vierailija
14/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkasin alusvaatemallin kanssa eli semmoisen tissimallin kanssa. Ei ollut hirven  kokonenkaan vaan alle 170 cm. Hauskaa oli ja hyvät tissit jäi mieleen.

Vierailija
15/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kynnet ja kova tuhnauttelemaan. Passattava laitos.

Vierailija
16/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman samanlaista kuin muidenkin. Se se mallina työskentely mihinkään vaikuttanut.

Vierailija
17/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallin kanssa seurustelin joskus, oli kestämistä niiden hajujen kanssa, lakat, kynsilakat ja jatkuva hampaiden tarastelu, eikä mikään ruoka kelvannut, ajoin naisen ulos 6kk jälkeen, nyt naimisissa  jo 9 vuotta NORMAALIN naisen kanssa joka ei paljoa meikkaa.

M45

Vierailija
18/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä edes haluaisi.

Vierailija
19/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut sekä "catwalk" -mallin että mainosmallin/näyttelijän kanssa. Molemmat siis miehiä. 

Ei siinä mitään erikoisempaa ollut. Ensiksimainittu teki noita hommia sivutyönä sosiaalityön opiskelujen ohessa ja toinen taas elätti itsensä noilla hommilla, joten hänellä oli isommat paineet juosta lyhyelläkin varoitusajalla kuvauksiin ja castingeihin. 

Ensiksi mainitun kanssa seurustelu päättyi arvokysymyksiin: hän oli uskonnollinen (ei fanaatikko tai mikään lahkolainen), ja hänen kanssaan vakava seurustelu olisi tarkoittanut kirkkohäitä, joulukirkossa käyntiä, seurakunnan toimintaan osallistumista ja alkoholittomuutta. Nämä eivät siis olleet hänen ehdottomia vaatimuksia, vaan asioita joita hän vahvasti toivoi suhteelta ja itse koin epämukaviksi, joten oli molemmille reilumpaa että etsitään puolisot joiden kanssa elämäntyyli on vähemmän ristiriidassa. 

Toinen suhde kariutui koska hän ei ollut valmis vakavaan suhteeseen (oli ihan vasta eronnut pitkästä suhteesta), kun taas itse en halunnut mitään kepeää "katsellaan" tapailua. Myös päivärytmimme oli ihan erilaiset mikä aiheutti haasteita jo seurustelussa, arjessa olisi ollut vielä vaikeampaa.

Vierailija
20/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut kahden miesmallin kanssa ja yksi miesystävä on seurustellut missin kanssa.

Toinen miesmalleista oli ihan tavallinen ja normaali, toinen taas laittautua itse hirveästi ja arvosteli minun ulkonäköäni.

Se missä oli kuulemma meinannut joka päivä paksut pakkelit, eikä mies ollut koko sinä aikana nähnyt häntä kertaakaan ilman meikkiä, vaikka asuivat yhdessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä