Oletko seurustellut koskaan missin tai mallin kanssa? Millaista oli?
Kommentit (29)
En suostu siihen että minulle sanellaan jostain missi- tai muotimaailmasta, mikä on kaunista ja mikä ei. Missit, mallit ja muut luuhimmelit eivät ole kauniita. Vielä 80-luvulla tunnettiin käsite luuperse, ja sitä käytettiin oikein eli halventavassa merkityksessä. Useimmat muodinluojat ovat hommoja, joten heille tuottaa suurempaa väbinää nähdä pojanpeppu kuin naisenpeppu. Myös naisella. Siinä ainoa syy anoreksian ihailuun.
No en oo. Tai oon sittenkin, kun yksi noista teki nuorena mallin töitä.
Käsittääkseni misseillä on tuherot ihan samassa paikassa, kuin muillakin...
Minun vaimo oli mallina. Ollaan seurusteltu jo 20 vuotta. Se teki alusvaate malllintöitä kun tavattiin ja se oli 23 vuotias ja minä olin silloin 23 vuotias. Ihan normaali nainen se oli ja on vartalo vielä 43 vuotiaanakin kaunis.
Poikaystäväni ja ensirakkauteni oli malli, todella pitkä ja komea, juuri äsken sattui siivotessa hänen kuvansa käteen ja olihan hän ihan järjettömän komea. Seurustelu ei poikennut muiden kanssa seurustelusta oikein mitenkään, piiritkin olivat samat, liikuimme molemmat ns. julkkispiireistä ja minä itsekin olin julkkis.
Suhteemme loppui, kun hän muutti Berliiniin töidensä takia, minä taas halusin pysyä täällä, koska olin juuri päässyt haluamaani koulutukseen. Lopetin suhteen, vaikka olimme vielä rakastuneita toisiimme, joten se teki ihan hirveän kipeää. Päädyimme vielä pari kertaa sänkyyn yhdessä hänen käydessään Suomessa, joten päätin vaihtaa täysin paikkoja joissa käyn, etten törmää enää missään.
Oli onni, etten päätynyt hänen kanssaan naimisiin, koska emme olisi pitkällä tähtäimellä sopineet yhteen lainkaan.
Itä - eurooppalaisen mallin kanssa kyllä . Oli kaunis ja mukavaa oli niin kauan kun rahat riitti. Rahojen loppuessa Kemiaa ei enää löytynyt.
Luut kolaji, puuteri pölisi eikä yhtään älyllistä sanaa suustaan tullut.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimo oli mallina. Ollaan seurusteltu jo 20 vuotta. Se teki alusvaate malllintöitä kun tavattiin ja se oli 23 vuotias ja minä olin silloin 23 vuotias. Ihan normaali nainen se oli ja on vartalo vielä 43 vuotiaanakin kaunis.
Vaimo? Seurusteltu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ärsyttävä kokematon rääpäle.
Heti ekalla mamalla meni tunteisiin.
On elämän pienuuden osoitus, jos joku luulee missejä ja malleja jotenkin erilaisiksi kuin muut ihmiset. Sama
Se oli samanlaista kuin kenen tahansa muun ihmisen kanssa seurustelu.