Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko seurustellut koskaan missin tai mallin kanssa? Millaista oli?

Vierailija
26.07.2024 |

Kerro pois!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli samanlaista kuin kenen tahansa muun ihmisen kanssa seurustelu.

Vierailija
22/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu siihen että minulle sanellaan jostain missi- tai muotimaailmasta, mikä on kaunista ja mikä ei. Missit, mallit ja muut luuhimmelit eivät ole kauniita. Vielä 80-luvulla tunnettiin käsite luuperse, ja sitä käytettiin oikein eli halventavassa merkityksessä. Useimmat muodinluojat ovat hommoja, joten heille tuottaa suurempaa väbinää nähdä pojanpeppu kuin naisenpeppu. Myös naisella. Siinä ainoa syy anoreksian ihailuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo. Tai oon sittenkin, kun yksi noista teki nuorena mallin töitä.

Käsittääkseni misseillä on tuherot ihan samassa paikassa, kuin muillakin...

Vierailija
24/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo oli mallina. Ollaan seurusteltu jo 20 vuotta. Se teki alusvaate malllintöitä kun tavattiin ja se oli 23 vuotias ja minä olin silloin 23 vuotias. Ihan normaali nainen se oli ja on vartalo vielä 43 vuotiaanakin kaunis.

Vierailija
25/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni ja ensirakkauteni oli malli, todella pitkä ja komea, juuri äsken sattui siivotessa hänen kuvansa käteen ja olihan hän ihan järjettömän komea. Seurustelu ei poikennut muiden kanssa seurustelusta oikein mitenkään, piiritkin olivat samat, liikuimme molemmat ns. julkkispiireistä ja minä itsekin olin julkkis.

Suhteemme loppui, kun hän muutti Berliiniin töidensä takia, minä taas halusin pysyä täällä, koska olin juuri päässyt haluamaani koulutukseen. Lopetin suhteen, vaikka olimme vielä rakastuneita toisiimme, joten se teki ihan hirveän kipeää. Päädyimme vielä pari kertaa sänkyyn yhdessä hänen käydessään Suomessa, joten päätin vaihtaa täysin paikkoja joissa käyn, etten törmää enää missään.

Oli onni, etten päätynyt hänen kanssaan naimisiin, koska emme olisi pitkällä tähtäimellä sopineet yhteen lainkaan. 

Vierailija
26/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä - eurooppalaisen mallin kanssa kyllä . Oli kaunis ja mukavaa oli niin kauan kun rahat riitti. Rahojen loppuessa Kemiaa ei enää löytynyt.

Vierailija
27/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luut  kolaji, puuteri pölisi eikä yhtään älyllistä sanaa suustaan tullut.

Vierailija
28/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimo oli mallina. Ollaan seurusteltu jo 20 vuotta. Se teki alusvaate malllintöitä kun tavattiin ja se oli 23 vuotias ja minä olin silloin 23 vuotias. Ihan normaali nainen se oli ja on vartalo vielä 43 vuotiaanakin kaunis.

Vaimo? Seurusteltu?

Vierailija
29/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ärsyttävä kokematon rääpäle.

Heti ekalla mamalla meni tunteisiin. 

On elämän pienuuden osoitus, jos joku luulee missejä ja malleja jotenkin erilaisiksi kuin muut ihmiset. Sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän