Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset paljastavat: tällaiset miehet hylätään Tinderissä heti Ei sytytä

Vierailija
25.07.2024 |

Naiset kertovat suorin sanoin, millainen deittiprofiili saa pyyhkäisemään vasemmalle sekunneissa ..

Jostain syystä naiset tuntuvat olevan melko pinnallisia sillä 76% naisista hylkää jopa omista matcheistään jos mies on kalju, lyhyt taikka ylipainoinen. 

Myös mahdollinen yksinhuoltajuus ja työttömyys nosti miehen hylkäysprosenttien kärkisijoille, riippumatta siitä, oliko nainen itse jompaa kumpaa taikka molempia.

Itse luettuani hämmästyin siitä miten pinnallisia suomalaiset naiset ovat.

Onko tämä syy miksi esimerkiksi mm yksinhuoltaja naiset kärsivät yksinäisyydestä? Eivät kelpuuta oman tasoistaan miestä ?

Kommentit (241)

Vierailija
141/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin dataa sille aloituksen väitteelle että yksinhuoltajat (ilmeisesti vain naiset?) ovat muita yksinäisempiä. Lähipiirissä mieslapsesta eroon päässeet ovat kyllä entiseen tapaan osallistumassa ystäväpiirin menoihin kun jaksamistakin on enemmän kuin ennen mieslasta. Naisilla ylipäätään on enemmän ja parempia sosiaalisia suhteita ja kykyä ja halua ylläpitää niitä. Miehillä se yksinäisyysepidemia on. 

Vierailija
142/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sovellus on pinnallisen mallin mukaan rakennettu, onko siis ihmeellistä että ihmiset valitsevat ja hylkäävät toisiaan pinnallisten syiden perusteella? Eihän niitä sovelluksia ole pakko käyttää, minä en ainakaan käyttäisi jos olisin nyt sinkku. 

Eipä se baarissanotkuminen ole yhtään vähemmän pinnallista. Et edes keskustele toisen kanssa jos ulkokuori ei miellytä. Toisaalta se on juuri Tinderin yksi ongelma, kun kohtaat ihmisiä joita et livenä huomaisi ollenkaan. Ekoilla treffeillä sitten katsot, että tuollainenko hän onkin ja odotat treffien loppumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä lyhyys juttua ei oteta tarpeeksi vakavasti. Se pilaa pojan elämän jo alusta pitäen. Se on koko elämän mittainen kärsimys. Kouluterveydenhuollon pitäisi kasvuhormonikla estää tämä lyhyys. Välillä tekisi mieli vain tappaa kaikki. Vanhempani ihan ekaksi kun piti vttu niillä geeneillä tehdä minut tänne  maailmaan. 

Mua ei pituus olisi haitannut. Omanpituiseni olisi käynyt aivan hyvin. Siis 168 cm. Olen siis nainen. 

Mun isä on kanssani saman pituinen. Tai oli nuorena, iän myötä lyhenee. Hän on hyvin menestynyt elämässä. Sodastakin selvisi. 

Isä käynyt sodassa josta aikaa yli 80 vuotta.. sinun on pakko olla ikäluokkaa jolla on ollut nuoruudessa kaikkea sitä mitä meillä nuoremmilla ei koskaan voi olla.. kuten esimerkiksi dinosauruksia.

Ja noin muutamalla sanalla voikin kertoa, että on täysi mulkero ja vastenmielinen tyyppi.

Vierailija
144/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarin Ilmestyskirja kertoo mikä kauhea kohtalo irstailijoita, avionrikkojia yms odottaa.

http://www.apokryfikirjat.com/pietari.htm

Vierailija
145/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja kalju, hyi olkoon!

Vierailija
146/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö vaikuttaa pariutumiseen?

No shit, Sherlock?

Normaali luonnossa urokset eivät pariudu sairaiden naaraiden kanssa ja ylipainoinen nainen edustaa juuri sitä äidiksi kelpaamatonta yksilöä jota urosten kuuluukin välttää. Olet oikeassa Watson.

Sama toisinpäin. Naaras ei pariudu sairaiden urosten kanssa. Ylipainoinen uros on sairas. Suomalaisista miehistä ENEMMISTÖ, ELI 72% ON YLIPAINOISIA, ELI SAIRAITA. Miksi ihmettelette vielä, että teidät hylätään parinvalinnassa???

Vierailija
147/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua mitään lyhyttä läskiä työtöntä äijää sohvalle makoilemaan. Lyhyt käy vain jos on hyväpalkkainen ja sporttinen.

Mikä ihme tuo pituusjuttu on? Ei sillä ennen ollut suurta merkitystä.

Vierailija
148/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin tilastojen mukaan 10 % miehistä vastaanottaa yli 60 % KAIKISTA naisten antamista tykkäyksistä. Lisäksi mieskäyttäjistä noin 50 % ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta. 

Eli tilastojen valossa naisten tykkäykset keskittyvät todella voimakkaasti pienelle miesjoukolle. Näillä miehillä sitten vuorostaan onkin varaa valita sadoista halukkaista naisista, joten kilpailu näistä miehistä on äärimmäisen veristä. 

Eli meno on aika armotonta Tinder maailmassa. Tilanne on aika veemäinen sekä naisille, jotka joutuvat kilpailemaan noista eliittmiehistä satojen muiden kilpasiskojen kanssa, sekä niille miehille joista kukaan ei tykkää. Top 10% huippumiehille Tinder sen sijaan on kirjaimellisesti virtuaalinen karkkikauppa. 

Vierailija
149/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan naimattomat naiset ovat onnellisempi kuin miehen riipakseen ottaneet. Miehillä tämä on toisinpäin. Yhtälö on looginen. Naisen kannattaa olla mieluummin yksin kuin ottaa joku sinnepäin oleva tyyppi sotkemaan kämppää, kyttäämään mustasukkaisena ja piereskelemään sohvalla. Harva mies on hyvä edes sängyssä, syvällisistä keskusteluista puhumattakaan. Useimmat miehet on helppo korvata ystävillä ja vibraattorilla.

Onko tuo tutkimus miesten onnellisuudesta tehty feministisissä piireissä missä nainen vastaa miehen puolesta mitä mies haluaa? En itse tunne yhtään miestä joka olisi onnellinen kun pääsee henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön kohteeksi

Vierailija
150/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olen yh, mutta ei mun taso ole työtön, lyhyt ja lihava mies. Olen itse korkeakoulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä, hoikka, sporttinen ja nätti. Lapsikin on jo vuoden kuluttua aikuinen.

Vierailija
151/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua miehenä huvita alkaa elättämään toisten lapsia yhtään. Siksi toi yh juttu on kynnyskysymys.

Mulla taas on kynnyskysymys se jos mies luulee että yksinhuoltajuus tarkoittaa sitä että hänen pitää elättää ne lapset. Siksi olisikin hyvä että mies itse pyyhkäisisi minut hylkyyn. Tilanne on hypoteettinen sillä en ole koskaan hakenut netistä seuraa, enkä ole yhkaan ollut enää sen jälkeen kun ensin menin mieheni kanssa yhteen ja sitten lapseni kasvoi aikuiseksi.

Vierailija
152/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua mitään lyhyttä läskiä työtöntä äijää sohvalle makoilemaan. Lyhyt käy vain jos on hyväpalkkainen ja sporttinen.

Mikä ihme tuo pituusjuttu on? Ei sillä ennen ollut suurta merkitystä.

Aina on ollut merkitystä ja tulee olemaan jatkossakin.

Vierailija
153/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla miehet poistaa mätsin jos naisella on lapsia.

Ja ellei nainen ole heidän mielestään viehättävä. Miksei nainen saisi tehdä samaa?

Koska naiset arvostelevat miehiä siitä, että nämä ovat pinnallisia eivätkä halua yksinhuoltajia.

Ei kai kukaan oleta että nainen kykenisi samanlaiseen käytökseen miehiä kohtaan mitä itse naisena miehiltä vaatii? Tämä on yksi niistä lukemattomista kaksoisstandardeista missä naiset ei suostu toimimaan tasa-arvaisesti miehiä kohtaan vaikka itse äärimmäistä tasa-arvoa vaatisi. Eihän yksikään nainen suostu lopettamaan miesten henkistä ja taloudellista hyväksikäyttöä

Vierailija
154/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö vaikuttaa pariutumiseen?

No shit, Sherlock?

Normaali luonnossa urokset eivät pariudu sairaiden naaraiden kanssa ja ylipainoinen nainen edustaa juuri sitä äidiksi kelpaamatonta yksilöä jota urosten kuuluukin välttää. Olet oikeassa Watson.

Luonnossa urokset kyllä pariutuvat kaiken kanssa jonka pystyvät. Naaraat ovat niitä valikoivampia koska naaraat ovat raskaana ja synnyttävät. Naaraan kannattaa siis valita uros jolla on parhaat mahdolliset geenit.

Uroksen taas kannattaa levittää siementään mahdollisimman moneen suuntaan. 

Vierailija
155/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiö johtuu täysin suomalaisesta kasvatuksesta jossa vanhemmat häikäilemättä valehtelevat tyttärilleen näiden olevan kauniita, kuin prinsessoja ja tämä aivopesu saa naiset lopulta itsekin sokeasti uskomaan näin olevan.

Mitä helv...? Ei kauniiksi kehuminen ole ikinä kuulunut suomalaiseen kasvatukseen. :D

Vierailija
156/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paksut pitkät hiukset, olen keskimittainen ja hoikka. Mulla ei ole lapsia ja käyn töissä. Etsin vain kaltaistani. Harvassa ovat. Tähän kun lisää, että miehellä olisi samantasoinen koulutus kuin itselläni (maisteri) ja vähän varallisuuttakin, kuten minulla, niin vaikeaksi menee. 

Se on ihan tutkittu juttu että nainen pyrkii deittailemaan "ylöspäin". Eli, kuutostason nainen hakee 7-9 tason miestä. Hän ei kelpuuta kuutostason miestä, siis omantasoistaan.

Sehän on vain järkevää ja ihailtavaa. Aika tyhmä ja lapanen pitää olla jos huonoon tyytyy. 

Vierailija
157/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä juttu mitään uutta tarjoa, naisille kelpaa vain pitkät ja komeat miehet. Näin ollut aikojen alusta ja näin tulee aina olemaan.

Vierailija
158/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset ei ole Tinderissä ja pyyhi miehiä sinne tänne. Äläpä yleistä.

Tuo on totta. Ja pinnalliseen valikointiin suunnitelluissa deittisovelluksissa notkuu erityisen paljon pinnallisia ihmisiä, joita sovellus vielä kannustaa olemaan pinnallisempia. Jos omat hyvät puolet ovat syvemmällä kuin pinnassa, parin löytää varmaan helppommin jotain muuta kautta.

Vierailija
159/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen ei ainakaan mene jatkoon kenellä pitkä vaatimuslista. Kertoo jo paljon naisen arvomaailmasta. Monet vaatimassa toisilta paljon mutta itse ei olla valmiina tekemään pienintäkään uhrausta.

Vierailija
160/241 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin dataa sille aloituksen väitteelle että yksinhuoltajat (ilmeisesti vain naiset?) ovat muita yksinäisempiä. Lähipiirissä mieslapsesta eroon päässeet ovat kyllä entiseen tapaan osallistumassa ystäväpiirin menoihin kun jaksamistakin on enemmän kuin ennen mieslasta. Naisilla ylipäätään on enemmän ja parempia sosiaalisia suhteita ja kykyä ja halua ylläpitää niitä. Miehillä se yksinäisyysepidemia on. 

No mikä järki on pariutua mieslapsen kanssa, tehdä lapsi(a) ja sitten erota? Ei kovin järkevältä toiminnalta vaikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi