Naiset paljastavat: tällaiset miehet hylätään Tinderissä heti Ei sytytä
Naiset kertovat suorin sanoin, millainen deittiprofiili saa pyyhkäisemään vasemmalle sekunneissa ..
Jostain syystä naiset tuntuvat olevan melko pinnallisia sillä 76% naisista hylkää jopa omista matcheistään jos mies on kalju, lyhyt taikka ylipainoinen.
Myös mahdollinen yksinhuoltajuus ja työttömyys nosti miehen hylkäysprosenttien kärkisijoille, riippumatta siitä, oliko nainen itse jompaa kumpaa taikka molempia.
Itse luettuani hämmästyin siitä miten pinnallisia suomalaiset naiset ovat.
Onko tämä syy miksi esimerkiksi mm yksinhuoltaja naiset kärsivät yksinäisyydestä? Eivät kelpuuta oman tasoistaan miestä ?
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei kiinnosta naisia yhtä paljon kuin miehiä.
Ei ole myöskään mitään hyötyä olla ilmaissiivooja eikä kokki.
Naiset on onnellisempia asuessaan yksin.
Eivät vanhana. Nainen sosiaalisempana haluaa kumppanuutta ja kommunikointia.
Vierailija kirjoitti:
Haha, olen yh, mutta ei mun taso ole työtön, lyhyt ja lihava mies. Olen itse korkeakoulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä, hoikka, sporttinen ja nätti. Lapsikin on jo vuoden kuluttua aikuinen.
Eli olet jo vanha, tasoisesi mies on Jeesus.
Naiset on suomessa maailman nirsoimpia. Lihavalle naiselle ei kelpaa lihava mies
Vierailija kirjoitti:
Tinderin tilastojen mukaan 10 % miehistä vastaanottaa yli 60 % KAIKISTA naisten antamista tykkäyksistä. Lisäksi mieskäyttäjistä noin 50 % ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta.
Eli tilastojen valossa naisten tykkäykset keskittyvät todella voimakkaasti pienelle miesjoukolle. Näillä miehillä sitten vuorostaan onkin varaa valita sadoista halukkaista naisista, joten kilpailu näistä miehistä on äärimmäisen veristä.
Eli meno on aika armotonta Tinder maailmassa. Tilanne on aika veemäinen sekä naisille, jotka joutuvat kilpailemaan noista eliittmiehistä satojen muiden kilpasiskojen kanssa, sekä niille miehille joista kukaan ei tykkää. Top 10% huippumiehille Tinder sen sijaan on kirjaimellisesti virtuaalinen karkkikauppa.
Näiltä huippumiehiltä saadun tykkäyksen perusteella naiset sitten kalibroivat tason mihin he ovat oikeutettuja, koska kerran "sekin tykkäsi". Eihän sellaisen jälkeen tietysti tavis nappaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi"
Vierailija kirjoitti:
Naiset on suomessa maailman nirsoimpia. Lihavalle naiselle ei kelpaa lihava mies
Kuka ylipäätään haluaa vain kelvata jollekin? Täytyy olla surkea tyyppi jos tavoitteena elämässä on vain kelvata ihan kelle tahansa. Nainen toteaa että olen yksin jos ei löydy mieleistä ja pärjää ihan hyvin. Kilttimies ulis33 ettei kelpaa ees lihavalle eli oikeasti kiltti.
Vierailija kirjoitti:
No eivät ole. Vain yksinkertaisia kaadettavia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ylipäätään haluaa vain kelvata jollekin? Täytyy olla surkea tyyppi jos tavoitteena elämässä on vain kelvata ihan kelle tahansa. Nainen toteaa että olen yksin jos ei löydy mieleistä ja pärjää ihan hyvin. Kilttimies ulis33 ettei kelpaa ees lihavalle eli paljastaa ettei ole oikeasti kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksut pitkät hiukset, olen keskimittainen ja hoikka. Mulla ei ole lapsia ja käyn töissä. Etsin vain kaltaistani. Harvassa ovat. Tähän kun lisää, että miehellä olisi samantasoinen koulutus kuin itselläni (maisteri) ja vähän varallisuuttakin, kuten minulla, niin vaikeaksi menee.
Se on ihan tutkittu juttu että nainen pyrkii deittailemaan "ylöspäin". Eli, kuutostason nainen hakee 7-9 tason miestä. Hän ei kelpuuta kuutostason miestä, siis omantasoistaan.
No itseasiassa OK Cupidin tilastot kertovat ihan toista, heillä on KYMMENIEN MILJOONIEN KÄYTTÄJIEN TILASTOT YMPÄRI MAAILAN KÄYTETTÄVISSÄ, ja niiden perusteella
- kaikki miehet tykkäävät vain niistä nuorimmista ja kauniimmista naisista, eli muutamasta prosentista naisista, mutta harvemmin muita naisia. Tästä on seuraus se, että nämä " top- naiset säikähtävät, ja lähtevät palvelusta pois"
- naiset rankkavat suurimman osan miehistä tavallisiksi tai rumiksi, mutta laittavat heille kuitenkin tykkäyksiä
ELI- MIEHET OVAT NIITÄ, JOTKA YRITTÄVÄT ITSEÄÄN TASOKKAAMPIA NAISIA, EIVÄT NAISET. Tämä on ihan tutkittukin. Kaikki miehet arvioivat olevansa keskivertoa komeampia, ja siksi yrittävät itseään paremman tasoisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista miehistä enemmistö on ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksut pitkät hiukset, olen keskimittainen ja hoikka. Mulla ei ole lapsia ja käyn töissä. Etsin vain kaltaistani. Harvassa ovat. Tähän kun lisää, että miehellä olisi samantasoinen koulutus kuin itselläni (maisteri) ja vähän varallisuuttakin, kuten minulla, niin vaikeaksi menee.
Hoikkaa maisterismiestä paksuilla ja pitkillä hiuksilla voi olla vaikeaa löytää.
Tuo oli vastauksena aloitukseen. Eli ei kelpaa kalju eikä pullasorsa, kun en itsekään ole sellainen. Miehen hiusten ei edes tarvitse olla erityisen paksut eikä varsinkaan pitkät. Vaadin siis vähemmän kuin mitä itselläni on. Samoin painon suhteen riittää normaali bmi. Ei tarvitse olla siellä alarekisterissä, niin kuin itse olen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkaa maisterismiestä paksuilla ja pitkillä hiuksilla voi olla vaikeaa löytää.
Tuo oli vastauksena aloitukseen. Eli ei kelpaa kalju eikä pullasorsa, kun en itsekään ole sellainen. Miehen hiusten ei edes tarvitse olla erityisen paksut eikä varsinkaan pitkät. Vaadin siis vähemmän kuin mitä itselläni on. Samoin painon suhteen riittää normaali bmi. Ei tarvitse olla siellä alarekisterissä, niin kuin itse olen...
Oletko löytänyt tuollaisen miehen? Onko sinulla kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vanhanakin pitävät yhteyttä muihin ihmisiin. Miehet kuolevatkin nuorempina. Juuri katselen tässä kun iloinen 70+ naisporukka on kahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin tilastojen mukaan 10 % miehistä vastaanottaa yli 60 % KAIKISTA naisten antamista tykkäyksistä. Lisäksi mieskäyttäjistä noin 50 % ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta.
Eli tilastojen valossa naisten tykkäykset keskittyvät todella voimakkaasti pienelle miesjoukolle. Näillä miehillä sitten vuorostaan onkin varaa valita sadoista halukkaista naisista, joten kilpailu näistä miehistä on äärimmäisen veristä.
Eli meno on aika armotonta Tinder maailmassa. Tilanne on aika veemäinen sekä naisille, jotka joutuvat kilpailemaan noista eliittmiehistä satojen muiden kilpasiskojen kanssa, sekä niille miehille joista kukaan ei tykkää. Top 10% huippumiehille Tinder sen sijaan on kirjaimellisesti virtuaalinen karkkikauppa.
Näiltä huippumiehiltä saadun tykkäyksen perusteella naiset sitten kalibroivat tason mihin he ovat oikeutettuja, ko
#manspleining
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tuntuvat etsivän lähinnä jotain fwb-säätöjä. No totta kai mä naisena otan niihin hommiin mahdollisimman komean ja taitavan miehen. Rumat/lihavat eivät ole päässeet harjoittelemaan samassa mitassa enkä mä ala opettaa.
Onhan se selitys tuokin. Useimmat miehet ovat sinulle näkymättömiä ja jostain VHS-ajan elokuvasta olet oppinut miesten psykologiaa tavalla, joka oikeuttaa tavoittelemaan vain itseä tasokkaampia miehiä. Sitten ne itseä tasokkaammat miehet yllättäen haluavatkin kevyitä suhteita, joten koko mieskuvan voi muodostaa oman kokemuksensa perusteella eikä tutkimalla miehiä kokonaisuutena.
Puhun kokemuksesta. Testasin hiljattain tämmöistä älykästä, mutta mahakasta miestä. Kyllä se kumppanien vähäisyys näkyi taitojen puutteena. Ja tämäkin mies oli vailla fwb suhdetta. Miksi ihmeessä mä hänen kanssaan sellaista haluaisin? Puheet oli kyllä kovia, mutta teot jotain ihan muuta. Bonuksena vielä se pehmeä nakki, mikä tulee (iän ja) ylipainon kylkiäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi nainen pitää lapsuudesta asti yllä hyviä ja monipuolisia ihmissuhteita, usein puolisonkin puolesta. Muistaa suvun ja lähipiirin synttärit, hankkii lahjat, lähettää kortit, kysyy kuulumiset ja käy tapaamassa. Erossa mies jääkin usein yksin kun ei ole assari enää hoitamassa ja huolehtimassa tätäkin asiaa. Ja tästä on turha itkeä, dataa löytyy tämän taakse vaikka ja kuinka. Harva nainen jää yksin vaikka jäisi ilman miestä ja parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan naimattomat naiset ovat onnellisempi kuin miehen riipakseen ottaneet. Miehillä tämä on toisinpäin. Yhtälö on looginen. Naisen kannattaa olla mieluummin yksin kuin ottaa joku sinnepäin oleva tyyppi sotkemaan kämppää, kyttäämään mustasukkaisena ja piereskelemään sohvalla. Harva mies on hyvä edes sängyssä, syvällisistä keskusteluista puhumattakaan. Useimmat miehet on helppo korvata ystävillä ja vibraattorilla.
Onko tuo tutkimus miesten onnellisuudesta tehty feministisissä piireissä missä nainen vastaa miehen puolesta mitä mies haluaa? En itse tunne yhtään miestä joka olisi onnellinen kun pääsee henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön kohteeksi
Tämäkin ketjun aihe on se, että joku mies ei ole päässyt parisuhteeseen ja sitä itkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tuntuvat etsivän lähinnä jotain fwb-säätöjä. No totta kai mä naisena otan niihin hommiin mahdollisimman komean ja taitavan miehen. Rumat/lihavat eivät ole päässeet harjoittelemaan samassa mitassa enkä mä ala opettaa.
Onhan se selitys tuokin. Useimmat miehet ovat sinulle näkymättömiä ja jostain VHS-ajan elokuvasta olet oppinut miesten psykologiaa tavalla, joka oikeuttaa tavoittelemaan vain itseä tasokkaampia miehiä. Sitten ne itseä tasokkaammat miehet yllättäen haluavatkin kevyitä suhteita, joten koko mieskuvan voi muodostaa oman kokemuksensa perusteella eikä tutkimalla miehiä kokonaisuutena.
Puhun kokemuksesta. Testasin hiljattain tämmöistä älykästä, mutta mahakasta miestä. Kyllä se kumppanien vähäisyys näkyi taitojen puutteena. Ja tämäkin mies oli vailla fwb suhdetta. Miksi ihmees
Siis miehellä ei seisonut sinun kanssasi? Ymmärsinkö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun kokemuksesta. Testasin hiljattain tämmöistä älykästä, mutta mahakasta miestä. Kyllä se kumppanien vähäisyys näkyi taitojen puutteena. Ja
Tuskin kummoisesti kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko löytänyt tuollaisen
En ole löytänyt, sillä koulutettuja ja normaalipainoisia miehiä on vähemmän kuin naisia. Ja jos vielä päihteettömän miehen haluaa, niin katse pitänee kääntää ulkomaille.