Naiset paljastavat: tällaiset miehet hylätään Tinderissä heti Ei sytytä
Naiset kertovat suorin sanoin, millainen deittiprofiili saa pyyhkäisemään vasemmalle sekunneissa ..
Jostain syystä naiset tuntuvat olevan melko pinnallisia sillä 76% naisista hylkää jopa omista matcheistään jos mies on kalju, lyhyt taikka ylipainoinen.
Myös mahdollinen yksinhuoltajuus ja työttömyys nosti miehen hylkäysprosenttien kärkisijoille, riippumatta siitä, oliko nainen itse jompaa kumpaa taikka molempia.
Itse luettuani hämmästyin siitä miten pinnallisia suomalaiset naiset ovat.
Onko tämä syy miksi esimerkiksi mm yksinhuoltaja naiset kärsivät yksinäisyydestä? Eivät kelpuuta oman tasoistaan miestä ?
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö vaikuttaa pariutumiseen?
No shit, Sherlock?
Eikö yliopiston feministit sitten opettaneet, että ulkonäköpaineet koskevat naisia, ei miehiä?
Haluan ehdottomasti vastauksia seuraavaan kysymykseen:
Jos kaljuista 3/4 on ehdoton hylsy, niin miten Robert Helenius seukkaa Miss Suomen kanssa?
Ja saisiko Kim Herold heikosti mätsejä Tinderissä?
yksinhuoltajat tai ylipäänsä eronneet pitäisikin olla yksin, ei ole tervettä tuoda tuntematonta ihmistä lasten elämään, koskaan tiedä mikä hullu sellainen on... ja vaikka ei olisikaan hullu niin se on lasta kohtaan väärin
Vierailija kirjoitti:
yksinhuoltajat tai ylipäänsä eronneet pitäisikin olla yksin, ei ole tervettä tuoda tuntematonta ihmistä lasten elämään, koskaan tiedä mikä hullu sellainen on... ja vaikka ei olisikaan hullu niin se on lasta kohtaan väärin
tai ainakin olla esittelemättä uutta kumppania
AP pikkuisen väärillä jäljillä.
Älä toivo, että naisten pitäisi tykätä sellaisista miehistä, joista heidän sinun mielestä pitäisi tykätä. Naiset tykkäävät sellaisista joista he tykkäävät. Miehen on rakennettava sellainen itsetunto joka ei ole riippuvainen siitä mistä naiset tykkäävät.
-Mies1976
Kukaan näistä miesmammoista ei kuitenkaan pääse naista panemaan. Katkerien mieskurppien ulinaa.
Ja miehetkö tykkäävät lihavista, stereotyypillisesti ei-niin-kauniista naisista? Ja työttömistä naisista sekä yksinhuoltajanaisista. Eivät varmasti tykkää! Vaikka olisivat itse lihavia, lyhyitä ja kaljuja niin instamalleja vongataan sitten itketään kun naiset ei tykkää.
Montako uutta naisten haukkumisketjua jo tänään. Haukotus.
Vierailija kirjoitti:
Tätä lyhyys juttua ei oteta tarpeeksi vakavasti. Se pilaa pojan elämän jo alusta pitäen. Se on koko elämän mittainen kärsimys. Kouluterveydenhuollon pitäisi kasvuhormonikla estää tämä lyhyys. Välillä tekisi mieli vain tappaa kaikki. Vanhempani ihan ekaksi kun piti vttu niillä geeneillä tehdä minut tänne maailmaan.
Mistähän johtuu, että kohdalleni on sattunut pitkä liuta lyhyitä miehiä, jotka ovat olleet suosittuja naisten keskuudessa? Nyt siis ei puhuta Tinderistä vaan oikeasta elämästä. Lyhyen miehen kanssa voi syntyä myös helpommin läheinen ja rennompi kontakti, koska tätä ei tarvitse katsella niskat kenossa.
Tottakai on olemassa naisia kelle esim. lyhyt mies ei kelpaa, muttei kukaan muukaan kelpaa kaikille. Vaikka olisi miten kuuma tai kaunis, eri ihmiIllä on aina erilaisia preferenssejå.
Vähän outo ajatus pitää jotakin politiikkaa tai ismejä olennaisena aspektina silloin, kun puhutaan parinvalinnasta. Vaikka kumppanikokelas olisi "paperilla" miten sopiva, kasvokkaisen vuorovaikutuksen luotevuutta tällaiset asiat eivät ennusta mitenkään. Filosofiset, esteettiset ja katsomukselliset preferenssit ovat ihmisellä jatkuvassa prosessissa, joten melko turhaa hommaa palvoa esim. puoluekantaa toisessa ihmisessä.
Joku 38v ukko etsi täällä tänään naista lapsenteko mielessä. Minäpä kerron, mistä löytyy: kerro Jodelissa, että olisit vaikka heti valmis lasten tekoon. YV:tä alkaa sataa.
Suomi on täynnä naisia, jotka ei Tinderistä miestä saa, mutta jotka haluavat miehen ja lapsen. Heillä ei ole käytännössä mitään kriteerejä miehen ulkonäölle.
Nämä listat voi siis työntää perCCn.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehetkö tykkäävät lihavista, stereotyypillisesti ei-niin-kauniista naisista? Ja työttömistä naisista sekä yksinhuoltajanaisista. Eivät varmasti tykkää! Vaikka olisivat itse lihavia, lyhyitä ja kaljuja niin instamalleja vongataan sitten itketään kun naiset ei tykkää.
Montako uutta naisten haukkumisketjua jo tänään. Haukotus.
Tutkimustieto on kanssasi eri linjoilla. Suuri linja on se, että miehet eivät ole niin kranttuja kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai ainakin olla esittelemättä uutta kumppania
Joo, mä ihmettelen joidenkin miesten intoa esitellä jälkikasvuaan. Eivät edes kysy kiinnostaako mua tutustua, koska tottahan kaikki naiset tykkää lapsista. Not. En tod tapaile mitään isukkeja enää. En halua tutustua lapsiin ja vielä vähemmän innostuisin niitä hoitamaan. Sehän tuossa tutustuttamisessa on taustalla.
Tykkään naisista jotka sammuu kannelle viinitonkka kainalossa.
Moni kalju mies on kyllä komea. Kalju sopii miehille ja tosi lyhyt hiusmalli myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä lyhyys juttua ei oteta tarpeeksi vakavasti. Se pilaa pojan elämän jo alusta pitäen. Se on koko elämän mittainen kärsimys. Kouluterveydenhuollon pitäisi kasvuhormonikla estää tämä lyhyys. Välillä tekisi mieli vain tappaa kaikki. Vanhempani ihan ekaksi kun piti vttu niillä geeneillä tehdä minut tänne maailmaan.
Aloita itsestäsi tuo tappaminen, niin hoituu kerralla koko ongelma kuntoon.
Ei kyllä pistän muutkin kärsimään ensin
Jep, olemassaolosi riittää.
Enemmän minusta on ollut iloa kiusaajille ja ylemmyydentuntosille kuin kärsimystä. Ei ole vaikuttanut se pilkkaaminen kovin vastenmieliseltä kuten ei sinullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla miehet poistaa mätsin jos naisella on lapsia.
Tai jos nainen on kalju, ylipainoinen tai lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan naimattomat naiset ovat onnellisempi kuin miehen riipakseen ottaneet. Miehillä tämä on toisinpäin. Yhtälö on looginen. Naisen kannattaa olla mieluummin yksin kuin ottaa joku sinnepäin oleva tyyppi sotkemaan kämppää, kyttäämään mustasukkaisena ja piereskelemään sohvalla. Harva mies on hyvä edes sängyssä, syvällisistä keskusteluista puhumattakaan. Useimmat miehet on helppo korvata ystävillä ja vibraattorilla.
Olin yh ja kelpuutin omantasoiseni miehen.
Fiksun, hyväluontoisen, koulutetun, työssäkäyvän, kunnianhimoisen ja toista arvostavan. Itsestään ja muista huolehtivan. Siistin ja kivannäköisen.
Yhdessä jo 28v eikä kumpikaan ole pettynyt valintaan.
Kaikki yh:t eivät ole tuillaeläviä reppanoita!
Vierailija kirjoitti:
Ei minua miehenä huvita alkaa elättämään toisten lapsia yhtään. Siksi toi yh juttu on kynnyskysymys.
Eikä naisia huvita alkaa miesten lapsia hoitamaan kun mies omalla lapsiviikollaan haluaa tehdä ylitöitä tai " ylitöitä" tms.
Miehet tuntuvat etsivän lähinnä jotain fwb-säätöjä. No totta kai mä naisena otan niihin hommiin mahdollisimman komean ja taitavan miehen. Rumat/lihavat eivät ole päässeet harjoittelemaan samassa mitassa enkä mä ala opettaa.