Naiset paljastavat: tällaiset miehet hylätään Tinderissä heti Ei sytytä
Naiset kertovat suorin sanoin, millainen deittiprofiili saa pyyhkäisemään vasemmalle sekunneissa ..
Jostain syystä naiset tuntuvat olevan melko pinnallisia sillä 76% naisista hylkää jopa omista matcheistään jos mies on kalju, lyhyt taikka ylipainoinen.
Myös mahdollinen yksinhuoltajuus ja työttömyys nosti miehen hylkäysprosenttien kärkisijoille, riippumatta siitä, oliko nainen itse jompaa kumpaa taikka molempia.
Itse luettuani hämmästyin siitä miten pinnallisia suomalaiset naiset ovat.
Onko tämä syy miksi esimerkiksi mm yksinhuoltaja naiset kärsivät yksinäisyydestä? Eivät kelpuuta oman tasoistaan miestä ?
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tuntuvat etsivän lähinnä jotain fwb-säätöjä. No totta kai mä naisena otan niihin hommiin mahdollisimman komean ja taitavan miehen. Rumat/lihavat eivät ole päässeet harjoittelemaan samassa mitassa enkä mä ala opettaa.
Onhan se selitys tuokin. Useimmat miehet ovat sinulle näkymättömiä ja jostain VHS-ajan elokuvasta olet oppinut miesten psykologiaa tavalla, joka oikeuttaa tavoittelemaan vain itseä tasokkaampia miehiä. Sitten ne itseä tasokkaammat miehet yllättäen haluavatkin kevyitä suhteita, joten koko mieskuvan voi muodostaa oman kokemuksensa perusteella eikä tutkimalla miehiä kokonaisuutena.
Puhun kokemuksesta. Testasin hiljattain tämmöistä älykästä, mutta mahakasta miestä. Kyllä se kumppanien vähäisyys näkyi taitojen puutteena. Ja
Niillä komeilla ja timmeillä miehillä seisoo mun kanssa. Ylipainoisilla ja epävarmoilla miehillä on ongelmia. En mä sille mitään voi. Siispä valitsen jatkossa vain niitä komeita ja timmejä. Win-win kaikille osapuolille. Lihavalla miehellä seisoo sitten varmasti sen lihavan naisen seurassa eikä olokaan ole niin epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on suomessa maailman nirsoimpia. Lihavalle naiselle ei kelpaa lihava mies
Lihavia miehiä on paljon enemmän kuin lihavia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on suomessa maailman nirsoimpia. Lihavalle naiselle ei kelpaa lihava mies
Myös lihaksikkaita miehiä on paljon enemmän kuin lihaksikkaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tuntuvat etsivän lähinnä jotain fwb-säätöjä. No totta kai mä naisena otan niihin hommiin mahdollisimman komean ja taitavan miehen. Rumat/lihavat eivät ole päässeet harjoittelemaan samassa mitassa enkä mä ala opettaa.
Onhan se selitys tuokin. Useimmat miehet ovat sinulle näkymättömiä ja jostain VHS-ajan elokuvasta olet oppinut miesten psykologiaa tavalla, joka oikeuttaa tavoittelemaan vain itseä tasokkaampia miehiä. Sitten ne itseä tasokkaammat miehet yllättäen haluavatkin kevyitä suhteita, joten koko mieskuvan voi muodostaa oman kokemuksensa perusteella eikä tutkimalla miehiä kokonaisuutena.
Puhun kokemuksesta. Testasin hiljattain tämmöistä älykästä, mutta mahakasta miestä. Kyllä se k
Niillä komeilla ja timmeillä miehillä seisoo mun kanssa. Ylipainoisilla ja epävarmoilla miehillä on ongelmia. En mä sille mitään voi. Siispä valitsen jatkossa vain niitä komeita ja timmejä. Win-win kaikille osapuolille. Lihavalla miehellä seisoo sitten varmasti sen lihavan naisen seurassa eikä olokaan ole niin epävarma.
"Siispä valitsen jatkossa vain niitä komeita ja timmejä."
En ymmärrä miksi kukaan ikinä valitsisi mitään muuta kuin komeita ja timmejä. Mitä ihmeen järkeä siinä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla miehet poistaa mätsin jos naisella on lapsia.
Ja ellei nainen ole heidän mielestään viehättävä. Miksei nainen saisi tehdä samaa?
Koska naiset arvostelevat miehiä siitä, että nämä ovat pinnallisia eivätkä halua yksinhuoltajia.
Ei kai kukaan oleta että nainen kykenisi samanlaiseen käytökseen miehiä kohtaan mitä itse naisena miehiltä vaatii? Tämä on yksi niistä lukemattomista kaksoisstandardeista missä naiset ei suostu toimimaan tasa-arvaisesti miehiä kohtaan vaikka itse äärimmäistä tasa-arvoa vaatisi. Eihän yksikään nainen suostu lopettamaan miesten henkistä ja taloudellista hyväksikäyttöä
Ei kai kukaan oleta että ihmisen henkilökohtainen parinvalinta olisi tasa-arvoinen sillä tavoin että kaikkien ihmisten kanssa pitää potentiaalisesti mennä yhteen?
Missä vaiheessa ajattelusi on noin vääristynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös tämä ole vain positiivista, kun naisen lihaksikkuus on miehille no no?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan naimattomat naiset ovat onnellisempi kuin miehen riipakseen ottaneet. Miehillä tämä on toisinpäin. Yhtälö on looginen. Naisen kannattaa olla mieluummin yksin kuin ottaa joku sinnepäin oleva tyyppi sotkemaan kämppää, kyttäämään mustasukkaisena ja piereskelemään sohvalla. Harva mies on hyvä edes sängyssä, syvällisistä keskusteluista puhumattakaan. Useimmat miehet on helppo korvata ystävillä ja vibraattorilla.
Onko tuo tutkimus miesten onnellisuudesta tehty feministisissä piireissä missä nainen vastaa miehen puolesta mitä mies haluaa? En itse tunne yhtään miestä joka olisi onnellinen kun pääsee henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön kohteeksi
Tämäkin ketjun aihe on se, että joku mies ei ole päässyt parisuhteeseen ja sitä itkee.
Ketjun aihehan on otsikossa ja sitten alkutekstissä. ja kaikki mitä täällä ollaan kirjoiteltu tukee tätä alkupäätelmää.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, lihavilla ei muna toimi jos sen sattuisikin löytämään ihrojen välistä. Parempi pysytellä urheilullisissa miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös tämä ole vain positiivista, kun naisen lihaksikkuus on miehille no no?
Jotkut lihaksikkaat miehet lasketaan "ylipainoisiksi" painoindeksin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko tyytyä lihavaan kumppaniin jos sellaista ei halua. Sinkkuudessa ei ole mitään vikaa.
Miesten mielestä sinkkuus on kamalinta, eihän ilman naista voi olla. Sitten ne virheellisesti olettavat että naiset ovat heille parisuhteen tai ainakin seksiä velkaa ja kiukuttelevat netissä kovaan ääneen tasohörhöilyä kun ei irtoa yms. vaikka pelkkä kilttimiehen ajatusmaailma jo karkoittaa kaikki normaalit naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko tyytyä lihavaan kumppaniin jos sellaista ei halua. Sinkkuudessa ei ole mitään vikaa.
Miesten mielestä sinkkuus on kamalinta, eihän ilman naista voi olla. Sitten ne virheellisesti olettavat että naiset ovat heille parisuhteen tai ainakin seksiä velkaa ja kiukuttelevat netissä kovaan ääneen tasohörhöilyä kun ei irtoa yms. vaikka pelkkä kilttimiehen ajatusmaailma jo karkoittaa kaikki normaalit naiset.
Tuohan ei oikeastaan ole aihe. Vaan se miten tinderissä olevat naiset käyttäytyvät valitessaan miehiä. Eli ne naiset jotka haluavat pariutua tai paritella.
Hyvä, että naiset eivät tyydy epämieluisiin! Nykyään on onneksi hyväksyttävää elää itsekseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, lihavilla ei muna toimi jos sen sattuisikin löytämään ihrojen välistä. Parempi pysytellä urheilullisissa miehissä.
Samaa mieltä. En minä ainakaan halua harrastaa seksiä ylipainoisen ihmisen kanssa. Hyvä että muutkin sanovat sen nykyään ääneen.
Naiset menevät tinderiin etsimään hyvää, haluttavaa, viehättävää kumppania eikä mitä tahansa ukonrötisköä.
Jos vierekkäin on kulhollinen suklaamoussea ja kulhollinen paskaa niin tietysti on järkevää tavoitella sitä suklaamoussea, ja olla mieluummin ilman kuin valita kulhollinen paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö vaikuttaa pariutumiseen?
No shit, Sherlock?
Normaali luonnossa urokset eivät pariudu sairaiden naaraiden kanssa ja ylipainoinen nainen edustaa juuri sitä äidiksi kelpaamatonta yksilöä jota urosten kuuluukin välttää. Olet oikeassa Watson.
Niinpä. Molemmat välttää sitä, mistä ei itse tykkää. Win-win -tilanne.
Pulskat voi pariutua keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset menevät tinderiin etsimään hyvää, haluttavaa, viehättävää kumppania eikä mitä tahansa ukonrötisköä.
Jos vierekkäin on kulhollinen suklaamoussea ja kulhollinen paskaa niin tietysti on järkevää tavoitella sitä suklaamoussea, ja olla mieluummin ilman kuin valita kulhollinen paskaa.
Mä olen itse ulkonäöllisesti "kulhollinen paskaa", joten olen päättänyt että parempi olla tavoittelematta mitään. En halua kumppanikseni kulhollista paskaa vaikka sellainen itse olenkin, ja toisaalta miksipä kukaan "suklaamousseihminen" minut ottaisi, sehän olisi kaamea kohtalo heille että joutuisivat tyytymään minuun.
Vierailija kirjoitti:
Kylmyys ja tunteettomuus näissä hommissa kuuluu kaikkien naaraiden perusluonteeseen. Eläinnaisten biologisena tehtävänä on toimia laadunvarmistajina. Paha sitä on luonnonlakeja lähteä kaatamaan, vaikka miten uskoisi pilvilinnoihin.
Mun kaverit on varmaan sitten sokeita kun ei he mitään superlaatumiehiä deittaile. :D Eivät ole rikkaita tai edes keskituloisia, eivät ole tyylikkäitä, ovat osa lyhyitä, yksi kaljuuntumassa...
Ehkä se nyt vaan on niin että on osa naisista jotka on todella tarkkoja ja iso osa ei ole.
Kuinka pilata elämä jo kaksikymppisenä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin tilastojen mukaan 10 % miehistä vastaanottaa yli 60 % KAIKISTA naisten antamista tykkäyksistä. Lisäksi mieskäyttäjistä noin 50 % ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta.
Eli tilastojen valossa naisten tykkäykset keskittyvät todella voimakkaasti pienelle miesjoukolle. Näillä miehillä sitten vuorostaan onkin varaa valita sadoista halukkaista naisista, joten kilpailu näistä miehistä on äärimmäisen veristä.
Eli meno on aika armotonta Tinder maailmassa. Tilanne on aika veemäinen sekä naisille, jotka joutuvat kilpailemaan noista eliittmiehistä satojen muiden kilpasiskojen kanssa, sekä niille miehille joista kukaan ei tykkää. Top 10% huippumiehille Tinder sen sijaan on kirjaimellisesti virtuaalinen karkkikauppa.
Näiltä huippumiehiltä saadun tykkäyksen perusteella naiset sit
Feministit pitää tappaa.