Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset paljastavat: tällaiset miehet hylätään Tinderissä heti Ei sytytä

Vierailija
25.07.2024 |

Naiset kertovat suorin sanoin, millainen deittiprofiili saa pyyhkäisemään vasemmalle sekunneissa ..

Jostain syystä naiset tuntuvat olevan melko pinnallisia sillä 76% naisista hylkää jopa omista matcheistään jos mies on kalju, lyhyt taikka ylipainoinen. 

Myös mahdollinen yksinhuoltajuus ja työttömyys nosti miehen hylkäysprosenttien kärkisijoille, riippumatta siitä, oliko nainen itse jompaa kumpaa taikka molempia.

Itse luettuani hämmästyin siitä miten pinnallisia suomalaiset naiset ovat.

Onko tämä syy miksi esimerkiksi mm yksinhuoltaja naiset kärsivät yksinäisyydestä? Eivät kelpuuta oman tasoistaan miestä ?

Kommentit (241)

Vierailija
81/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua miehenä huvita alkaa elättämään toisten lapsia yhtään. Siksi toi yh juttu on kynnyskysymys.

Sama.

Mä osaan kyllä tehdä ihan omat jos nainen niitä haluaa. Sitten ei ne raskausarvetkaan niin haittaa.

Ne on kyllä turn of ja välitön 🚩🚩🚩

No eikö se ollut miehellä tarkoituskin?

Vierailija
82/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan naimattomat naiset ovat onnellisempi kuin miehen riipakseen ottaneet. Miehillä tämä on toisinpäin. Yhtälö on looginen. Naisen kannattaa olla mieluummin yksin kuin ottaa joku sinnepäin oleva tyyppi sotkemaan kämppää, kyttäämään mustasukkaisena ja piereskelemään sohvalla. Harva mies on hyvä edes sängyssä, syvällisistä keskusteluista puhumattakaan. Useimmat miehet on helppo korvata ystävillä ja vibraattorilla.

Tuleeko ystäväsi hengittämään samalla korvaasi, kun suristelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen, etsin keski-ikäistä miestä. Tinderissä oikealle swaipattavia vaan on todella vähän, eikä se yleensä johdu ulkonäöstä. Minulla on toki ulkonäköpreferenssejä ihan samalla tavoin kuin miehilläkin. En huoli hirveän lyhyttä, hirveän lihavaa tai rumaa miestä. 175-senttinen jo kelpaa, ja saa mieluummin olla dad-bod kuin muskeleita. Kaljuus ei haittaa eikä edes kouluttamattomuus, vaikka olen itse akateeminen. Mutta ne kouluttamattomat tai amikset, joiden kanssa on tullut mätsi, ovat olleet erittäin alemmuudentuntoisia ja sitä myöten aggressiivisia, joten en ole tavannut heistä yhtäkään.

Omat lapseni on aikuisia, enkä varmasti lähde toiselle kierrokselle hoitamaan jonkun toisen lapsia. Työttömyys haittaa, jos se on kestänyt yli puoli vuotta, tai vähän riippuu tietysti asenteesta. Varallisuudella tai harrastuksilla ei ole mitään merkitystä. Ääri/laitaoikeistolaista en huoli missään nimessä ja tämäkin vähentää mahdollisten miesten määrää. Jostain syystä jopa salaliittoteorioihin uskovat äärioikeistolaiset kuitenkin haluavat treffeille kanssani, vaikka kerron arvoistani avoimesti profiilissa. En tietenkään tapaa sellaisia ihmisiä, se olisi vain ajanhukkaa molempien osalta.

Yleisin asia, mikä saa swaippaamaan vasemmalle on kuitenkin se, että mitä hakee -kohdassa lukee "En tiedä vielä", "Hupia vähäksi aikaa", "Lyhyttä juttua, pitkäkin käy". Haen pitkää juttua ja keski-ikäisen miehen pitää kyllä jo tietää, mitä haluaa. Suurin turn off on lapsihaaveiden kohdalla "En tiedä vielä". Haha! Jos keski-ikäinen mies ei ole elämänsä aikana kyennyt päättämään haluaako hän lapsia, niin ei hän kyllä kykene päättämään mitään muutakaan.

Vierailija
84/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nirsoja pullukoitahan suurinosa suomimatameista on joten eipä noissa paljon mitään häviäkään.

M46

Vierailija
85/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oman yläaste luokan terävin heppu jolla oli vain taivas rajana, piti muita tyhmänä. Rikkaat vanhemmat yms. Opettajatkin ihannoi ja tytöt pyöri ympärillä. Nousukiito jatkui aina vaan oli varakas dippainssi. Rahaa ja statusta tuli ovista ja ikkunoista. Oppi kaiken muun kerralla, mutta niin vain alkoholi oli älykkäämpi. 

Nyt kaiken muun menettänyt paitsi pituus suunnilleen samana.

Vierailija
86/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua mitään lyhyttä läskiä työtöntä äijää sohvalle makoilemaan. Lyhyt käy vain jos on hyväpalkkainen ja sporttinen.

Vihaan naisia jotka haukkuvat lyhyitä, kaljuja, ylipainoisia ja huonopalkkaisia miehiä. 🔨🗡=🛢

Vierailija
87/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nirsoja pullukoitahan suurinosa suomimatameista on joten eipä noissa paljon mitään häviäkään.

M46

"Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista."

Vierailija
88/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ei ole hyviä miehiä tai naisia. Vanha viisaus, "p aska valuu viemäriin".

Vierailija
89/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tekstiosiossa ilmoitus en harrasta mitään urheilua ja se riitti blokkaamaan typerysmiehet pois.

Löysin täydellisen miehen itselleni, tänäänkin ollaan vietetty mieletön lomapäivä.

Ja käyn kyllä uimassa hallissa miltei joka päivä, salilla ja joogassa, mutta silti pieni huijaus kannatti. Eivätkä ne ole harrastusta vaan ajanvietettä.

Vierailija
90/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tekstiosiossa ilmoitus en harrasta mitään urheilua ja se riitti blokkaamaan typerysmiehet pois.

Löysin täydellisen miehen itselleni, tänäänkin ollaan vietetty mieletön lomapäivä.

Ja käyn kyllä uimassa hallissa miltei joka päivä, salilla ja joogassa, mutta silti pieni huijaus kannatti. Eivätkä ne ole harrastusta vaan ajanvietettä.

Vitsit, mäkin kokeilen! Miehethän väittää urheilevansa joka päivä, vaikka totuus olis ettei ole harrastanut liikuntaa muualla kuin ala-asteen jumppatunnilla. 😄😄

Vierailija
91/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu siitäkin millainen tausta sillä keski-ikäistyneellä miehellä on. Hyvän puolison löytäessään lapset voi tulla kuvioihin lähes itsestään. 

Harvempi lähtee myrskyn keskelle avomerellekään

Vierailija
92/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsit, mäkin kokeilen! Miehethän väittää urheilevansa joka päivä, vaikka totuus olis ettei ole harrastanut liikuntaa muualla kuin ala-asteen jumppatunnilla. 😄😄

Kannattaa! Ne sikamaisimmat iskee ensimmäisinä kiinni, niiltä on hyvä välttyä!

Vierailija
93/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lyhyet, lihavat tai kouluttamattomat. Ei myöskään juopot tai pössyttelijät. Vuoroviikkoisät ja suurinosa tulijoistakin saa ruksin. Jäljelle jää ehkä 10%, jos sitäkään. Ja arvoista en ole vielä maininnut mitään. Jos vielä raakkaa pois ne fwbn etsijät/polyt, niin ehkä 1% jää eli n 20 miestä. Siis olettaen etteivät valehdelleet profiilissaan. Yllättävän moni tekee niin.

Vierailija
94/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä lyhyys juttua ei oteta tarpeeksi vakavasti. Se pilaa pojan elämän jo alusta pitäen. Se on koko elämän mittainen kärsimys. Kouluterveydenhuollon pitäisi kasvuhormonikla estää tämä lyhyys. Välillä tekisi mieli vain tappaa kaikki. Vanhempani ihan ekaksi kun piti vttu niillä geeneillä tehdä minut tänne  maailmaan. 

Lyhyyden takia haluat tap paa kaikki? On kundilla ongelmat, vaihdetaanko ongelmia, saat minun autoimmuunisairaudet ja lääkkeiden aiheuttaman kaljuuntumisen. ja btw, olen nainen. 

Vierailija
95/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nirsoja puliukkoloitahan suurinosa suomimatameista on joten eipä noissa paljon mitään häviäkään.

M46

Vierailija
96/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut naisten suhteen nirso vaan ihan hyvin on kelvannut kaikki yli 170 senttiset ja alle 80 kiloiset naiset koska ei minua niin pyöreys haittaa. Kunhan on hyvä luonne.

Vierailija
97/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja yksikään nainen ei ole hyvä sängyssä mut miehille toki kelpaa mikä vaan . Puutarhatonttukin kelpaa paremman puutteessa.

Tutkimusten mukaan naimattomat naiset ovat onnellisempi kuin miehen riipakseen ottaneet. Miehillä tämä on toisinpäin. Yhtälö on looginen. Naisen kannattaa olla mieluummin yksin kuin ottaa joku sinnepäin oleva tyyppi sotkemaan kämppää, kyttäämään mustasukkaisena ja piereskelemään sohvalla. Harva mies on hyvä edes sängyssä, syvällisistä keskusteluista puhumattakaan. Useimmat miehet on helppo korvata ystävillä ja vibraattorilla.

Vierailija
98/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmyys ja tunteettomuus näissä hommissa kuuluu kaikkien naaraiden perusluonteeseen. Eläinnaisten biologisena tehtävänä on toimia laadunvarmistajina. Paha sitä on luonnonlakeja lähteä kaatamaan, vaikka miten uskoisi pilvilinnoihin.

Vierailija
99/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun kaikki olisivat vaan yksinään.

Vierailija
100/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö vaikuttaa pariutumiseen?

No shit, Sherlock?

Normaali luonnossa urokset eivät pariudu sairaiden naaraiden kanssa ja ylipainoinen nainen edustaa juuri sitä äidiksi kelpaamatonta yksilöä jota urosten kuuluukin välttää. Olet oikeassa Watson.

Vastaavasti puuttuvat hiukset/hampaat tai lyhytkasvuisuus kielivät vakavista sairauksista, jotka tekevät miehestä kyvyttömän huolehtimaan jälkikasvusta. Silkkaa biologiaa.

Suomalainen lyhytkasvuisuus on sopeutuma kylmään.

Suomalaiset ovat lähes maailman pisin kansa. Pidempiä ovat vain alankomaalaiset ja islantilaiset.  Jossain Filippiineillä miesten keskipituus on 162cm. Heillä vasta kylmä sitten taitaa olla.