Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset paljastavat: tällaiset miehet hylätään Tinderissä heti Ei sytytä

Vierailija
25.07.2024 |

Naiset kertovat suorin sanoin, millainen deittiprofiili saa pyyhkäisemään vasemmalle sekunneissa ..

Jostain syystä naiset tuntuvat olevan melko pinnallisia sillä 76% naisista hylkää jopa omista matcheistään jos mies on kalju, lyhyt taikka ylipainoinen. 

Myös mahdollinen yksinhuoltajuus ja työttömyys nosti miehen hylkäysprosenttien kärkisijoille, riippumatta siitä, oliko nainen itse jompaa kumpaa taikka molempia.

Itse luettuani hämmästyin siitä miten pinnallisia suomalaiset naiset ovat.

Onko tämä syy miksi esimerkiksi mm yksinhuoltaja naiset kärsivät yksinäisyydestä? Eivät kelpuuta oman tasoistaan miestä ?

Kommentit (241)

Vierailija
61/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rakettitiedettä. Naiset eivät ole kiinnostuneita rumista ja keskinkertaisista miehistä. Simppeliä.

Vierailija
62/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ei ole Tinderissä ja pyyhi miehiä sinne tänne. Äläpä yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harhaisia..minä ansaitsen miehen joka on ......loputon lista. juu et.

Mutta saanhan minä haluta... juu saat.

Vierailija
64/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä lyhyys juttua ei oteta tarpeeksi vakavasti. Se pilaa pojan elämän jo alusta pitäen. Se on koko elämän mittainen kärsimys. Kouluterveydenhuollon pitäisi kasvuhormonikla estää tämä lyhyys. Välillä tekisi mieli vain tappaa kaikki. Vanhempani ihan ekaksi kun piti vttu niillä geeneillä tehdä minut tänne  maailmaan. 

Lyhyys vaikuttaa käytännössä vain deittailessa, eikä kaikille ole siinäkään hidastava tekijä. Jos lyhyet miehet eivät olisi löytäneet kumppaneita, niin meitä olisi tässä maailmassa ihan älyttömän vähän.

Jos alle 170 cm niin alkaa mennä jo hankalaksi mutta kaikille on ottajansa, ei vaan pääse valikoimaan niin suuresta joukosta.

Niinhän se on ylipäätää kun ulkonäöstä puhutaan. Elämä on kuitenkin niin arpapeliä, että jokaisen kannattaa yrittää nauttia siitä omalla tavallaan.

Vierailija
65/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sovellus on pinnallisen mallin mukaan rakennettu, onko siis ihmeellistä että ihmiset valitsevat ja hylkäävät toisiaan pinnallisten syiden perusteella? Eihän niitä sovelluksia ole pakko käyttää, minä en ainakaan käyttäisi jos olisin nyt sinkku. 

Miksi yksinhuoltajan pitäisi etsiä yksinhuoltajaa? En ole yksinhuoltaja enkä sellaista haluaisi, mutta ymmärrän täysin jos ei halua yhdistää useampaa uusioperhettä arkeensa. Nimenomaan silloin jos on omia lapsia, pitääkin miettiä tarkkaan millaisten ihmisten kanssa seurustelee ja mihin voimavarat riittävät. 

No minusta ei ainakaan joku vuoroviikkoisä saa lapselleen hoitajaa. Eiköhän mulla lapsettomana naisena ole parempaakin tekemistä. Ei kaikki naiset pidä lapsista.

Juuri näin, ainoastaan lähes aikuiset lapset vv-isällä voisi tulla kysymykseen. 

Vierailija
66/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö vaikuttaa pariutumiseen?

No shit, Sherlock?

Normaali luonnossa urokset eivät pariudu sairaiden naaraiden kanssa ja ylipainoinen nainen edustaa juuri sitä äidiksi kelpaamatonta yksilöä jota urosten kuuluukin välttää. Olet oikeassa Watson.

Vastaavasti puuttuvat hiukset/hampaat tai lyhytkasvuisuus kielivät vakavista sairauksista, jotka tekevät miehestä kyvyttömän huolehtimaan jälkikasvusta. Silkkaa biologiaa.

Suomalainen lyhytkasvuisuus on sopeutuma kylmään.

Suomalainen nainen on korvannut muulit ja siksi heillä on usein pitkä selkä ja lyhyet paksut jalat. Kestävät hyvin kuormaa ja kykenevät etenemään huonossa maastossa.

Itseasiassa ne lyhyet paksut jalatkin ovat sopeutuma kylmään. 

Vierailija
67/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paksut pitkät hiukset, olen keskimittainen ja hoikka. Mulla ei ole lapsia ja käyn töissä. Etsin vain kaltaistani. Harvassa ovat. Tähän kun lisää, että miehellä olisi samantasoinen koulutus kuin itselläni (maisteri) ja vähän varallisuuttakin, kuten minulla, niin vaikeaksi menee. 

Tuo varallisuuskohta melkeinpä varmistaa sen että nuo miehet ovat vanhempia ja siten usein varattuja ja perheellisiä. Ainakin se joukko supistuu hurjan pieneksi ellet kelpuuta keski-iän ylittäneitä.

T. sun kriteereihin menevä mies pl. varakkuus(vielä, kerääntyy ajan myötä)

Enpä minäkään ihan nuori neitonen enää ole. Eikä tuo varallisuus todellakaan ole se tärkein asia. Tässä iässä koulutetut, sporttiset ja lapsettomat sekä mielellään päihteettömät miehet ovat toooodella harvassa. N40

Vierailija
68/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa vaikka minkälainen pörriäinen. Niin epätoivoinen olen. 

Vierailija
69/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuden ymmärrän.. siis sellaiset kaljut siat mustat lasit päässä auto taustallaan valokuvassa on 100 prosenttisesti persuja ja se on sama kuin ongelma.

Vierailija
70/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?? Yhtälö on jotenkin merkillinen koska naiset kuitenkin tekevät lapsensa unelmien prinssinsä kanssa, mutta miksi prinssi kuitenkin lopulta hylkää tämän prinsessan jos tämä on niin täydellinen unelmien nainen?

70% avioerohakemuksista on naisten tekemiä.

Mies ei viitsi hakea eroa, vaikka olisi muuttanut jo uuden naisen kanssa yhteen. Antaa akkojen hoitaa!

Tutkimusta on. 

Vierailija
71/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä miehet sen enempää halua kaljua, ylipainoista ja liian pitkää naista joten ei sen puoleen. En sanoisi että naiset on pinnallisia vaan ihmiset. Sinkkuna ollessani kyllä itsekkin valitsin ne jotka miellytti silmää + että oli hyvä bio koska monella oli aivan tyhjä bio ja niin tuntu että oli näiden ajatuksetkin kun niiden kanssa jutteli joten en enään vaivautunut matchaamaan semmoisten kanssa 

Vierailija
72/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjolassa on ihmiset pitkiä, etelämpänä lyhykäisiä. Menkää pikkumiehet johonkin etelään kitisemään ja katsokaa, johtuiko se naisen puute todella pituudesta vai luonteesta. 😘

Vierailija
73/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paksut pitkät hiukset, olen keskimittainen ja hoikka. Mulla ei ole lapsia ja käyn töissä. Etsin vain kaltaistani. Harvassa ovat. Tähän kun lisää, että miehellä olisi samantasoinen koulutus kuin itselläni (maisteri) ja vähän varallisuuttakin, kuten minulla, niin vaikeaksi menee. 

Tuo varallisuuskohta melkeinpä varmistaa sen että nuo miehet ovat vanhempia ja siten usein varattuja ja perheellisiä. Ainakin se joukko supistuu hurjan pieneksi ellet kelpuuta keski-iän ylittäneitä.

T. sun kriteereihin menevä mies pl. varakkuus(vielä, kerääntyy ajan myötä)

Enpä minäkään ihan nuori neitonen enää ole. Eikä tuo varallisuus todellakaan ole se tärkein asia. Tässä iässä koulutetut, sporttiset ja lapsettomat sekä mielellään päihteettömät miehet ovat toooodella harvassa. N40

Varmaan tarkoitit, että niitä ei vaan ole, koska se on totuus. 

Vierailija
74/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaisi minulle.

m

Niin, moni pitää hieman pyöreämmästä :)

T. Suosittu pullukka

Vierailija
75/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä, mutta ei minua miehen kaljuus haittaa. Pieni ylipaino ok. Yh-iskää en huolisi. Enkä miestä, jolla on alaikäisiä lapsia. Työtön. Se riippuu miksi on. Ja kuinka kauan on ollut. Elättämään en ala ketään. 

N49

Vierailija
76/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä lyhyys juttua ei oteta tarpeeksi vakavasti. Se pilaa pojan elämän jo alusta pitäen. Se on koko elämän mittainen kärsimys. Kouluterveydenhuollon pitäisi kasvuhormonikla estää tämä lyhyys. Välillä tekisi mieli vain tappaa kaikki. Vanhempani ihan ekaksi kun piti vttu niillä geeneillä tehdä minut tänne  maailmaan. 

Mua ei pituus olisi haitannut. Omanpituiseni olisi käynyt aivan hyvin. Siis 168 cm. Olen siis nainen. 

Mun isä on kanssani saman pituinen. Tai oli nuorena, iän myötä lyhenee. Hän on hyvin menestynyt elämässä. Sodastakin selvisi. 

Isä käynyt sodassa josta aikaa yli 80 vuotta.. sinun on pakko olla ikäluokkaa jolla on ollut nuoruudessa kaikkea sitä mitä meillä nuoremmilla ei koskaan voi olla.. kuten esimerkiksi dinosauruksia.

Vierailija
77/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei pituus olisi haitannut. Omanpituiseni olisi käynyt aivan hyvin. Siis 168 cm. Olen siis nainen. 

Mun isä on kanssani saman pituinen. Tai oli nuorena, iän myötä lyhenee. Hän on hyvin menestynyt elämässä. Sodastakin selvisi. 

Isä käynyt sodassa josta aikaa yli 80 vuotta.. sinun on pakko olla ikäluokkaa jolla on ollut nuoruudessa kaikkea sitä mitä meillä nuoremmilla ei koskaan voi olla.. kuten esimerkiksi dinosauruksia.

What the heck?! Isukki on jo yli 100 vuotias patu??

Vierailija
78/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa kävi vessassa ja paskoi vasuun. 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Älä hei varasta mun kakkahymiöitä. Vain minä saan haukkua puppajuttuja käyttäen noita.

Vierailija
79/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itsellänikin on hieman itseäni lyhyempi mies. Olen 168 cm. 

Hänelle olisi muuten ollut paljon muitakin ottajia, ja vieläkin riittäisi toiveikkaita. 

Eivät vain ole tinderissä. Eikä kenenkään muunkaan ole pakko olla. Naisista siellä on vähemmistö. 

Vierailija
80/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta etelä-eurooppaan. Ranska, Italia, Espanja. Siellä jos olet noin 160-165 senttinen, niin olet ihan keskimittainen mies. Kukaan ei enää pidä lyhyenä. Ja eikö sen seudun naiset ole kauniita? Voila! Win-win! Turha täällä valittaa että on lyhyempi kuin viikinkiamatsonit.