Naiset paljastavat: tällaiset miehet hylätään Tinderissä heti Ei sytytä
Naiset kertovat suorin sanoin, millainen deittiprofiili saa pyyhkäisemään vasemmalle sekunneissa ..
Jostain syystä naiset tuntuvat olevan melko pinnallisia sillä 76% naisista hylkää jopa omista matcheistään jos mies on kalju, lyhyt taikka ylipainoinen.
Myös mahdollinen yksinhuoltajuus ja työttömyys nosti miehen hylkäysprosenttien kärkisijoille, riippumatta siitä, oliko nainen itse jompaa kumpaa taikka molempia.
Itse luettuani hämmästyin siitä miten pinnallisia suomalaiset naiset ovat.
Onko tämä syy miksi esimerkiksi mm yksinhuoltaja naiset kärsivät yksinäisyydestä? Eivät kelpuuta oman tasoistaan miestä ?
Kommentit (241)
Kenenkään ei ole pakko "kelpuuttaa" ketään. Yksilö tekee omat päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaljut miehet on usein komeita. Itse pidän kaljusta silmälasipäisestä miehestä.
Aa että.. minulla olisi sinulle tiedossa yksi kaljupäinen ja yksisilmäinen..sille tuli just tippa silmään kun oot noin ihana. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa että.. minulla olisi sinulle tiedossa yksi kaljupäinen ja yksisilmäinen..sille tuli just tippa silmään kun oot noin ihana. 🤗
Onko tuolla silmäpuoli-Kekkosella rillit? Monokkeli kai riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Tätä lyhyys juttua ei oteta tarpeeksi vakavasti. Se pilaa pojan elämän jo alusta pitäen. Se on koko elämän mittainen kärsimys. Kouluterveydenhuollon pitäisi kasvuhormonikla estää tämä lyhyys. Välillä tekisi mieli vain tappaa kaikki. Vanhempani ihan ekaksi kun piti vttu niillä geeneillä tehdä minut tänne maailmaan.
Jos keskivertopituus venyy, silti joku on niitä lyhimpiä.
Itse olen 185cm ja hiukset on päässä, kaikki päällisin puolin kunnossa ulkonäöllisesti, itsetunto kehittyi myöhemmin, ilman sitä ei ollut mitään vipinää. Nyt on tilaa nauraa itselle miten hölmö ja kömpelö nuorempana olin ihmisten kanssa. Olin nuorena kunnon angstailija. Sellaiseen ei kannata aikaansa tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä lyhyys juttua ei oteta tarpeeksi vakavasti. Se pilaa pojan elämän jo alusta pitäen. Se on koko elämän mittainen kärsimys. Kouluterveydenhuollon pitäisi kasvuhormonikla estää tämä lyhyys. Välillä tekisi mieli vain tappaa kaikki. Vanhempani ihan ekaksi kun piti vttu niillä geeneillä tehdä minut tänne maailmaan.
Lyhyys vaikuttaa käytännössä vain deittailessa, eikä kaikille ole siinäkään hidastava tekijä. Jos lyhyet miehet eivät olisi löytäneet kumppaneita, niin meitä olisi tässä maailmassa ihan älyttömän vähän.
Jos alle 170 cm niin alkaa mennä jo hankalaksi mutta kaikille on ottajansa, ei vaan pääse valikoimaan niin suuresta joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö vaikuttaa pariutumiseen?
No shit, Sherlock?
Normaali luonnossa urokset eivät pariudu sairaiden naaraiden kanssa ja ylipainoinen nainen edustaa juuri sitä äidiksi kelpaamatonta yksilöä jota urosten kuuluukin välttää. Olet oikeassa Watson.
Vastaavasti puuttuvat hiukset/hampaat tai lyhytkasvuisuus kielivät vakavista sairauksista, jotka tekevät miehestä kyvyttömän huolehtimaan jälkikasvusta. Silkkaa biologiaa.
Suomalainen lyhytkasvuisuus on sopeutuma kylmään.
Suomalainen nainen on korvannut muulit ja siksi heillä on usein pitkä selkä ja lyhyet paksut jalat. Kestävät hyvin kuormaa ja kykenevät etenemään huonossa maastossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella ihastunut itseni pituiseen mieheen. Olen 165 cm. Olen ennenkin ihastunut aika lailla itseni pituiseen mieheen. Ei pituus/lyhyys elämää pilaa, mutta oma negatiivinen asenne pilaa ainakin oman hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla silmäpuoli-Kekkosella rillit? Monokkeli kai riittäisi.
Monokikkeli tosijaan
Vierailija kirjoitti:
Ilmiö johtuu täysin suomalaisesta kasvatuksesta jossa vanhemmat häikäilemättä valehtelevat tyttärilleen näiden olevan kauniita, kuin prinsessoja ja tämä aivopesu saa naiset lopulta itsekin sokeasti uskomaan näin olevan.
Ei johdu vanhemmista, vaan miehistä jotka seksin toivossa laskettelevat ummet lammet naisen ihanuudesta.
Kutosen ulkonäöllä ja vitosen persoonallisuudellakin saa miehiä sänkyynsä niin vääristymä on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella ihastunut itseni pituiseen mieheen. Olen 165 cm. Olen ennenkin ihastunut aika lailla itseni pituiseen mieheen. Ei pituus/lyhyys elämää pilaa, mutta oma negatiivinen asenne pilaa ainakin oman hyvän mielen.
Ootpa kivan pikkunen. Semmoin funsize 🙂
Älä vingu! Työttömyydelle ei aina voi mitään, mutta itse valittu pitkäaikaistyöttömyys on kyllä turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootpa kivan pikkunen. Semmoin funsize 🙂
150 on oikea funsize. Sellaista voi pyöritellä sängyssä mitenpäin vaan.
Tinderissä on näin, mutta kohdatkaa ihmiset ihan oikeassa elämässä, niin voitte löytää sopivan ja mukavan kumppanin. Tinderissä puuttuu se sähköinen vetovoima, joka syttyy, kun tapaa sen juuri oikean kasvokkain.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksut pitkät hiukset, olen keskimittainen ja hoikka. Mulla ei ole lapsia ja käyn töissä. Etsin vain kaltaistani. Harvassa ovat. Tähän kun lisää, että miehellä olisi samantasoinen koulutus kuin itselläni (maisteri) ja vähän varallisuuttakin, kuten minulla, niin vaikeaksi menee.
Täältä löytyisi. Haittaako se etten ole ollut ikinä parisuhteessa?
M41
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksut pitkät hiukset, olen keskimittainen ja hoikka. Mulla ei ole lapsia ja käyn töissä. Etsin vain kaltaistani. Harvassa ovat. Tähän kun lisää, että miehellä olisi samantasoinen koulutus kuin itselläni (maisteri) ja vähän varallisuuttakin, kuten minulla, niin vaikeaksi menee.
Et kelpaisi minulle.
m
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinkku, minulle noista isoin turn off olisi työttömyys. Muiden seikkojen kanssa tulisin toimeen, jos on komeat kasvot ja erittäin mukava ja luotettava luonne. Hyvät sänkytaidot iso plussa.
Olen itse nelikymppinen kaunis, muodokas, akateeminen nainen jolla on yksi lapsi.
Et kelpaisi minulle.
m
Vierailija kirjoitti:
Tuo varallisuuskohta melkeinpä varmistaa sen että nuo miehet ovat vanhempia ja siten usein varattuja ja perheellisiä. Ainakin se joukko supistuu hurjan pieneksi ellet kelpuuta keski-iän ylittäneitä.
T. sun kriteereihin menevä mies pl. varakkuus(vielä, kerääntyy ajan myötä)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei pituus olisi haitannut. Omanpituiseni olisi käynyt aivan hyvin. Siis 168 cm. Olen siis nainen.
Mun isä on kanssani saman pituinen. Tai oli nuorena, iän myötä lyhenee. Hän on hyvin menestynyt elämässä. Sodastakin selvisi.
Onko tämä syy miksi esimerkiksi mm yksinhuoltaja naiset kärsivät yksinäisyydestä? Eivät kelpuuta oman tasoistaan miestä ?
Tämä on läheistä sukua sille syylle jonka takia Suomessa on yhtä aikaa sekä massatyöttömyys että *tirsk* "työvoimapula"
Huutavasta "työvoimapulasta" kärsivät yritykset eivät ota enää edes vastaan työttömien hakemuksia ja kun erittäin pitkää työkokemusta vaativaan hommaan todella hakee joku jolla on vaadittu ominaisuus JA tietenkin yli 35v ikää, hakemus lentää roskakoriin yhdellä vilkaisulla syntymävuoteen.
Jos Suomi olisi saharassa niin meille saataisiin huutava pula hiekasta.
Nykyisenlainen pituus on uuden ajan ilmiö, jonka on mahdollistanut hyvä ravintotilanne kasvuiässä usean sukupolven ajan. Luin jostakin tutkimuksen jossa kerrottiin 1600- luvun hakkapeliitta- sotilaitten keskimitan olleen noin 150 cm. Saman näkee kun katsoo vanhoja haarniskoita, niitten kantajat olleet todella lyhyitä, kuitenkin ehkä yli oman aikansa keskimitan kumminkin.