Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset paljastavat: tällaiset miehet hylätään Tinderissä heti Ei sytytä

Vierailija
25.07.2024 |

Naiset kertovat suorin sanoin, millainen deittiprofiili saa pyyhkäisemään vasemmalle sekunneissa ..

Jostain syystä naiset tuntuvat olevan melko pinnallisia sillä 76% naisista hylkää jopa omista matcheistään jos mies on kalju, lyhyt taikka ylipainoinen. 

Myös mahdollinen yksinhuoltajuus ja työttömyys nosti miehen hylkäysprosenttien kärkisijoille, riippumatta siitä, oliko nainen itse jompaa kumpaa taikka molempia.

Itse luettuani hämmästyin siitä miten pinnallisia suomalaiset naiset ovat.

Onko tämä syy miksi esimerkiksi mm yksinhuoltaja naiset kärsivät yksinäisyydestä? Eivät kelpuuta oman tasoistaan miestä ?

Kommentit (241)

Vierailija
21/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla miehet poistaa mätsin jos naisella on lapsia.

Ja ellei nainen ole heidän mielestään viehättävä. Miksei nainen saisi tehdä samaa?

Tietenkin saa. Ei sitä kukaan kiellä. Pinnallisuuskaan ei ole sukupuolittunut ominaisuus.

Vierailija
22/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua miehenä huvita alkaa elättämään toisten lapsia yhtään. Siksi toi yh juttu on kynnyskysymys.

Sama.

Mä osaan kyllä tehdä ihan omat jos nainen niitä haluaa. Sitten ei ne raskausarvetkaan niin haittaa.

Samoin. En rupea vieraita lapsia elättämään. Usein on tullut vastaan nainen, jolla tummapintaisia lapsia. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä oli kuitenkin tässä kyse, kun ne lihavat yh: tkin pyyhkäisevät vasemmalle nuo miehet jotka lueteltiin. Jännä että rumuus jäi pois, ei tarvitse olla komea mutta ei saisi olla suorastaan rumakaan.

Vierailija
24/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljut miehet on usein komeita. Itse pidän kaljusta silmälasipäisestä miehestä. 

Vierailija
25/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh..

Minä olen 190 pitkä, sporttinen ja on jopa hiukset pääsdä enkä minäkään kelpaa kellekkään, mutta se johtuu vain siitä että olen ihan mulqqu . Hyväksykää vaan ne tosiasiat niin menee ihan hyvin. 🤓👍 Sekin on tosiasia että en edes haluais mitään nössö muijaa itselleni vaan minulle sopii vain nainen jolla on luonnettakin. Biatshhhh 

Vierailija
26/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan naimattomat naiset ovat onnellisempi kuin miehen riipakseen ottaneet. Miehillä tämä on toisinpäin. Yhtälö on looginen. Naisen kannattaa olla mieluummin yksin kuin ottaa joku sinnepäin oleva tyyppi sotkemaan kämppää, kyttäämään mustasukkaisena ja piereskelemään sohvalla. Harva mies on hyvä edes sängyssä, syvällisistä keskusteluista puhumattakaan. Useimmat miehet on helppo korvata ystävillä ja vibraattorilla.

Vierailija
27/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut pitkät hiukset, olen keskimittainen ja hoikka. Mulla ei ole lapsia ja käyn töissä. Etsin vain kaltaistani. Harvassa ovat. Tähän kun lisää, että miehellä olisi samantasoinen koulutus kuin itselläni (maisteri) ja vähän varallisuuttakin, kuten minulla, niin vaikeaksi menee. 

Vierailija
28/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö vaikuttaa pariutumiseen?

No shit, Sherlock?

Normaali luonnossa urokset eivät pariudu sairaiden naaraiden kanssa ja ylipainoinen nainen edustaa juuri sitä äidiksi kelpaamatonta yksilöä jota urosten kuuluukin välttää. Olet oikeassa Watson.

Vastaavasti puuttuvat hiukset/hampaat tai lyhytkasvuisuus kielivät vakavista sairauksista, jotka tekevät miehestä kyvyttömän huolehtimaan jälkikasvusta. Silkkaa biologiaa.

Vierailija
29/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No shit, Sherlock?

Normaali luonnossa urokset eivät pariudu sairaiden naaraiden kanssa ja ylipainoinen nainen edustaa juuri sitä äidiksi kelpaamatonta yksilöä jota urosten kuuluukin välttää. Olet oikeassa Watson.

Ei kotkakaan pariudu naaraan kanssa jolla on poikaset pesässä.

Vierailija
30/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sovellus on pinnallisen mallin mukaan rakennettu, onko siis ihmeellistä että ihmiset valitsevat ja hylkäävät toisiaan pinnallisten syiden perusteella? Eihän niitä sovelluksia ole pakko käyttää, minä en ainakaan käyttäisi jos olisin nyt sinkku. 

Miksi yksinhuoltajan pitäisi etsiä yksinhuoltajaa? En ole yksinhuoltaja enkä sellaista haluaisi, mutta ymmärrän täysin jos ei halua yhdistää useampaa uusioperhettä arkeensa. Nimenomaan silloin jos on omia lapsia, pitääkin miettiä tarkkaan millaisten ihmisten kanssa seurustelee ja mihin voimavarat riittävät. 

No minusta ei ainakaan joku vuoroviikkoisä saa lapselleen hoitajaa. Eiköhän mulla lapsettomana naisena ole parempaakin tekemistä. Ei kaikki naiset pidä lapsista.

Vierailija
31/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö solidaarisuudesta tykkäillä ihmisistä, jotka eivät kiinnosta pätkääkään, antaa niille persettä ja mennä lopulta naimisiin?

Vierailija
32/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, minulle noista isoin turn off olisi työttömyys. Muiden seikkojen kanssa tulisin toimeen, jos on komeat kasvot ja erittäin mukava ja luotettava luonne. Hyvät sänkytaidot iso plussa. 

Olen itse nelikymppinen kaunis, muodokas, akateeminen nainen jolla on yksi lapsi.

Vierailija
33/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä lyhyys juttua ei oteta tarpeeksi vakavasti. Se pilaa pojan elämän jo alusta pitäen. Se on koko elämän mittainen kärsimys. Kouluterveydenhuollon pitäisi kasvuhormonikla estää tämä lyhyys. Välillä tekisi mieli vain tappaa kaikki. Vanhempani ihan ekaksi kun piti vttu niillä geeneillä tehdä minut tänne  maailmaan. 

Aloita itsestäsi tuo tappaminen, niin hoituu kerralla koko ongelma kuntoon.

Ei kyllä pistän muutkin kärsimään ensin

Jep, olemassaolosi riittää.

Vierailija
34/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Looginen ja samalla harvinainen asenne ja mieltymys. Onhan se kummallista, että karvoista pyritään

kovasti eroon, ajellaan ne pois sieltä ja täältä, mutta pää ei saisi olla kalju.

Vierailija
35/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän raamikkaista kaljuista miehistä, mutta ilman silmälaseja, kiitos👌🏼

Vierailija
36/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paksut pitkät hiukset, olen keskimittainen ja hoikka. Mulla ei ole lapsia ja käyn töissä. Etsin vain kaltaistani. Harvassa ovat. Tähän kun lisää, että miehellä olisi samantasoinen koulutus kuin itselläni (maisteri) ja vähän varallisuuttakin, kuten minulla, niin vaikeaksi menee. 

Se on ihan tutkittu juttu että nainen pyrkii deittailemaan "ylöspäin". Eli, kuutostason nainen hakee 7-9 tason miestä. Hän ei kelpuuta kuutostason miestä, siis omantasoistaan.

Vierailija
37/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla miehet poistaa mätsin jos naisella on lapsia.

Ja ellei nainen ole heidän mielestään viehättävä. Miksei nainen saisi tehdä samaa?

Tietenkin saa. Ei sitä kukaan kiellä. Pinnallisuuskaan ei ole sukupuolittunut ominaisuus.

Kyllä se vähän on. Miehille kelpaa usein se pläskikin eukko jos se pyykkää miehen pyykit ja tiskaa hyvin. Eli mies osaa kyllä arvostaa naisen naisellisia ominaisuuksiakin.

Vierailija
38/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No shit, Sherlock?

Vastaavasti puuttuvat hiukset/hampaat tai lyhytkasvuisuus kielivät vakavista sairauksista, jotka tekevät miehestä kyvyttömän huolehtimaan jälkikasvusta. Silkkaa biologiaa.

Tuo on totta. Pariutuminen perustuu vuosituhantisiin, tiedostamattomiin vaistoihin.

Vierailija
39/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä lyhyys juttua ei oteta tarpeeksi vakavasti. Se pilaa pojan elämän jo alusta pitäen. Se on koko elämän mittainen kärsimys. Kouluterveydenhuollon pitäisi kasvuhormonikla estää tämä lyhyys. Välillä tekisi mieli vain tappaa kaikki. Vanhempani ihan ekaksi kun piti vttu niillä geeneillä tehdä minut tänne  maailmaan. 

Lyhyys vaikuttaa käytännössä vain deittailessa, eikä kaikille ole siinäkään hidastava tekijä. Jos lyhyet miehet eivät olisi löytäneet kumppaneita, niin meitä olisi tässä maailmassa ihan älyttömän vähän.

Vierailija
40/241 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No shit, Sherlock?

Suomalainen lyhytkasvuisuus on sopeutuma kylmään.