Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eilisillä treffeillä ei lohjennut?!?

Vierailija
25.07.2024 |

Ajattelin eilen pelata varman päälle, kustansin brunssin, vein veneilee, vielä illalliselle, siitä kotiin ja viinille. Pari pusua, silittelyä ja läheisyyttä päivän aikana. Ykköset päällä, koko ajan naurua, juttelua. Nainen ihasteli kirjojani ja taidekokoelmaani. Oli hänen makuunsa! Parin viinilasillisen jälkeen hän kiitti aivan ihanasta lomapäivästä ja pyysi tilaamaan taksin. Olin ihan puulla päähän lyötynä, koska ajattelin, että nyt sitä saa. Ja tänään ei ole vastannut viesteihin eikä soittoihin. En viitsisi koko rumbaa pyörittää uudestaan, jos sitten ei irtoakaan.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua uuvuttais tuollaiset maratontreffit ekoina treffeinä 🥵

Vierailija
42/50 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin tyyppi aikoi käyttää neitoa hyväksi, mut hah hah, joutuikin itse hyväksi käytetyksi. Ihan oikein tyypille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostaa, että minkälainen vene, kun olitte parhaat päällä koko ajan? Ja ettekö ollenkaan pysähtyneet mihinkään saareen uimaan tai kulkemaan esim. luontopolulla?

Puku ( tuskin oli frakki tai saketti) päällä veneessä. Ei ole kyllä samanlaista tullut Suomessa vastaan.

Vierailija
44/50 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kiinnostaa, että minkälainen vene, kun olitte parhaat päällä koko ajan? Ja ettekö ollenkaan pysähtyneet mihinkään saareen uimaan tai kulkemaan esim. luontopolulla?

Puku ( tuskin oli frakki tai saketti) päällä veneessä. Ei ole kyllä samanlaista tullut Suomessa vastaan.

Valkea farmariasu, tottakai hei camoon! 

Vierailija
45/50 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla trollisetä. Eihän kukaan voi kuvitella että tuolla ikäerolla saisi normaalilta nuorelta naiselta. Ymmärrän että ap haluaisi nuorta naista. Mutta tuskinpa nuori nainen innostuu vanhasta vaarista. Jos ap haluaa ymmärtää kuinka innostunut tuo deitti oli apsta seksuaalisessa mielessä niin ap miettii että deittailisi noin 35 vuotta itseään vanhempaa naista eli yli 90 v naista. Olisiko haluttavaa? 

Vierailija
46/50 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kuvottava ja läpinäkyvä yritys. Onkohan naista jopa pelottanut siellä veneellä ja hän on ihan pelosta flirttaillut ja hymyillyt ja käyttäytynyt käsikirjoituksen mukaan.

Vierailija
47/50 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap minkä ikäinen olet ? Ja minkä ikäisiä naisia tavoittelet?

Olen kypsä 55+ mutta alle 60. 

Paras nainen on noin 30 v. itsenäinen, fiksu, iloinen, terhakka, nuorekas, pitkähiuksinen, lapseton.

Terhakka 🤮

Jep. Ällöks meni nyt. Trolli on. 

M30

Vierailija
48/50 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä mulla on ollut yleensä vasta sitten kun on tapailtu jo jonkun aikaa, ja molemmat ovat aika varmoja että parisuhde on alullaan. Yleensä sitten sovitaan parisuhteesta 1-2 seksikerran jälkeen. Eihän sun ois tarvinnut kaikkea tota tarjota, tapailet vaan ihan muuten vaan ja kohti parisuhdetta, jossa seksiä.

Vierailija
49/50 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas kuvottava ja läpinäkyvä yritys. Onkohan naista jopa pelottanut siellä veneellä ja hän on ihan pelosta flirttaillut ja hymyillyt ja käyttäytynyt käsikirjoituksen mukaan.

Ei kukaan nainen lähde ventovieraan miehen kanssa veneilemään. Mutta eihän ap sitä tiedä.

Vierailija
50/50 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen näki sun läpi. Otti minkä irti sai ja sanoi sulle heipat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi