Miksi eilisillä treffeillä ei lohjennut?!?
Ajattelin eilen pelata varman päälle, kustansin brunssin, vein veneilee, vielä illalliselle, siitä kotiin ja viinille. Pari pusua, silittelyä ja läheisyyttä päivän aikana. Ykköset päällä, koko ajan naurua, juttelua. Nainen ihasteli kirjojani ja taidekokoelmaani. Oli hänen makuunsa! Parin viinilasillisen jälkeen hän kiitti aivan ihanasta lomapäivästä ja pyysi tilaamaan taksin. Olin ihan puulla päähän lyötynä, koska ajattelin, että nyt sitä saa. Ja tänään ei ole vastannut viesteihin eikä soittoihin. En viitsisi koko rumbaa pyörittää uudestaan, jos sitten ei irtoakaan.
Kommentit (50)
No olit hänelle ihan jees tyyppi, mutta et riittäväm vetovoimainen.
Oon ollut lukuisilla täydellisillä treffeillä, mutta ajatus sänkyyn menosta on saanut vatsan vääntämään.
Vierailija kirjoitti:
Millainen taidekokoelma sulla on?
Anime
(Ohis auttaa ap:tä vastaamalla puolesta)
Kauanko olette tapailleet? Ei normaalit naiset ole mitään maksettuja deittejä jotka säälistä antaa setämiehille illan päätteessä. Normaali nainen haluaa vakiintuneen parisuhteen.
Hän ei ollut maksullinen nainen. Liika yrittämisesi paljasti vakavan valuvian psyykkeessäsi. Neito taitavasti väisti luodin kun pääsi hengissä kotiinsa. "Ihana lomapäivä" joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda taktiikkaa. Viet veneilemään ja vain sinä palaat takaisin rantaan. Takuu saanti.
Tämä menee kokeiluun.
Jos haluat varmaa seksiä rahallista panosta vastaan, niin miksi ihmeessä et käytä ns ammattilaisten palveluja? Eihän sulla kuulosta sillä naisen luonteella olevan paljoa väliä, joten helpompi olisi vain ostaa se seksipalvelu suoraan.
Sä et vaan sytyttänyt sitä. Pääsit friend zonelle.
Ehkä häntä ei vain panettanut juuri eilen. Ei se välttämättä johdu sinusta.
Onpa karmea ajatusrakennelma, että koko hauska päivä olisi vain sen petaamista, että saisi seksiä. Onneksi nainen tajusi lähteä.
aika paljon ohjelmaa. väsyyhän sitä jos on ollut duunissa
Vierailija kirjoitti:
No olit hänelle ihan jees tyyppi, mutta et riittäväm vetovoimainen.
Oon ollut lukuisilla täydellisillä treffeillä, mutta ajatus sänkyyn menosta on saanut vatsan vääntämään.
Miksi sitten flirttasi, koko ajan hipsutteli, avasi paidan nappia ja paljasti reitensä jne. Olen ehkä parhaat päiväni nähnyt enkä näytä enää samalta kuin ylioppilas tai hääkuvassa. Silti olen vedonnut naisiin, ja baarista en ole koskaan yksin kotiin tai hotellille lähtenyt. Osaan keskustella, olen sivistynyt ja ns. huipulla. Treffikumppani oli potentiaalinen kuuma nakki ulkoisesti, ei varmasti nyt opiskeluaikoinaan kokenut samanlaista luxus iltaa, jos koskaan taustasta päätellen.
Ajatella. Ja minä olin vaan baarissa kaverin kanssa ja siinä sitten nainen tuli juttelemaan ja loppuillasta se pyysi kotiinsa jatkoille. Sanoin pillua enkä edes tehnyt mitään muuta kun juttelin sen kanssa. Monet panostaa treffeihin ja eivät saa seksiä ja toiset sitten saa ilman pannostamista. Olen toki joskjus ostanut kukkia naiselle ja ollut romanttinen mutta en saanut silloin. Ehkä se on tuurista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Millainen taidekokoelma sulla on?
Eniten kotimaista nykytaidetta. On ilo pelkästään ostaa. Lisäksi muutama helmi.
Vierailija kirjoitti:
Onpa karmea ajatusrakennelma, että koko hauska päivä olisi vain sen petaamista, että saisi seksiä. Onneksi nainen tajusi lähteä.
Tää tuli aika äkkiä mieleen aloitusta lukiessa. Limanen tyyppi. Feikki.
M30
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette tapailleet? Ei normaalit naiset ole mitään maksettuja deittejä jotka säälistä antaa setämiehille illan päätteessä. Normaali nainen haluaa vakiintuneen parisuhteen.
Oli ekat treffit Tinderistä. Kuuma mimmi oli kirjoittamaan ja ajattelin molempien hakevan sex yä, kun ikäeroa on sen verran ja eri elämäntilanteet. Olen valmis vakavampaankin, mutta piuhat on katkaistu lasten tekoon.
En mä ainakaan ekoilla treffeillä mene sänkyyn. Pitää tutustua paremmin.
Vaihda taktiikkaa. Viet veneilemään ja vain sinä palaat takaisin rantaan. Takuu saanti.