Miksi eilisillä treffeillä ei lohjennut?!?
Ajattelin eilen pelata varman päälle, kustansin brunssin, vein veneilee, vielä illalliselle, siitä kotiin ja viinille. Pari pusua, silittelyä ja läheisyyttä päivän aikana. Ykköset päällä, koko ajan naurua, juttelua. Nainen ihasteli kirjojani ja taidekokoelmaani. Oli hänen makuunsa! Parin viinilasillisen jälkeen hän kiitti aivan ihanasta lomapäivästä ja pyysi tilaamaan taksin. Olin ihan puulla päähän lyötynä, koska ajattelin, että nyt sitä saa. Ja tänään ei ole vastannut viesteihin eikä soittoihin. En viitsisi koko rumbaa pyörittää uudestaan, jos sitten ei irtoakaan.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olit hänelle ihan jees tyyppi, mutta et riittäväm vetovoimainen.
Oon ollut lukuisilla täydellisillä treffeillä, mutta ajatus sänkyyn menosta on saanut vatsan vääntämään.
Miksi sitten flirttasi, koko ajan hipsutteli, avasi paidan nappia ja paljasti reitensä jne. Olen ehkä parhaat päiväni nähnyt enkä näytä enää samalta kuin ylioppilas tai hääkuvassa. Silti olen vedonnut naisiin, ja baarista en ole koskaan yksin kotiin tai hotellille lähtenyt. Osaan keskustella, olen sivistynyt ja ns. huipulla. Treffikumppani oli potentiaalinen kuuma nakki ulkoisesti, ei varmasti nyt opiskeluaikoinaan kokenut samanlaista luxus iltaa, jos koskaan taustasta päätellen.
Tajusi että teillä on liikaa ikäeroa siellä sun luona. Aiemmin ehkä vielä ajatteli että treffit johtaa seksiin mutta jostain syystä nousi joku setäfiilis ja meni halut. Tuo sun asenne luxusillasta ehkä paistoi läpi, ja mulla ainakin menisi fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat varmaa seksiä rahallista panosta vastaan, niin miksi ihmeessä et käytä ns ammattilaisten palveluja? Eihän sulla kuulosta sillä naisen luonteella olevan paljoa väliä, joten helpompi olisi vain ostaa se seksipalvelu suoraan.
Olisi tullut toki halvemmaksi tämä, mutta en esineellistä naista. Pitemmän päälle edullisempaa löytää puhdas ja halukas opiskelija nainen seurustelukumppaniksi, jos on paljon haluja.
Haluan tutustua mieheen kunnolla ennen sänkyyn menoa. Noin 10 kertaa. Tykkään seksistä, siitä ei ole kiinni. Jos mies paljastuukin sitten epäfiksuksi, on ällöttävää, jos sen kanssa tuli sekstattua.
No ap minkä ikäinen olet ? Ja minkä ikäisiä naisia tavoittelet?
Vaikea uskoa, että pidät lukemisesta, kun tekstisi vilisee yhdyssanavirheitä. Epäilen, että tapahtui vain mielikuvituksessasi tämä stoori.
Veikkaan että nainen tajusi äkkiä ettei halua seksiä isänsä ikäisen miehen kanssa. Flirttaili kuitenkin vanhan papan iloksi. Sellaista se on vanhalla papalla kun yrittää itseään paljon nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tutustua mieheen kunnolla ennen sänkyyn menoa. Noin 10 kertaa. Tykkään seksistä, siitä ei ole kiinni. Jos mies paljastuukin sitten epäfiksuksi, on ällöttävää, jos sen kanssa tuli sekstattua.
Se on ihan hirveä määrä siihen nähden, että pitäisi saada. Siinä ajassa tulee jo muita misuja vastaan. Hyvä, jos sanot tuon ääneen miehille!
Kännit omilla tai naisen kämpillä, satavarma pano aina ja eri naisia ollut jo yli 200 reilusti!
Vierailija kirjoitti:
Olen kypsä 55+ mutta alle 60.
Paras nainen on noin 30 v. itsenäinen, fiksu, iloinen, terhakka, nuorekas, pitkähiuksinen, lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olit hänelle ihan jees tyyppi, mutta et riittäväm vetovoimainen.
Oon ollut lukuisilla täydellisillä treffeillä, mutta ajatus sänkyyn menosta on saanut vatsan vääntämään.
Miksi sitten flirttasi, koko ajan hipsutteli, avasi paidan nappia ja paljasti reitensä jne. Olen ehkä parhaat päiväni nähnyt enkä näytä enää samalta kuin ylioppilas tai hääkuvassa. Silti olen vedonnut naisiin, ja baarista en ole koskaan yksin kotiin tai hotellille lähtenyt. Osaan keskustella, olen sivistynyt ja ns. huipulla. Treffikumppani oli potentiaalinen kuuma nakki ulkoisesti, ei varmasti nyt opiskeluaikoinaan kokenut samanlaista luxus iltaa, jos koskaan taustasta päätellen.
Oliko sulla se hääkuvasi esillä urpo?
Vierailija kirjoitti:
58 ja deitti oli 23.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että nainen tajusi äkkiä ettei halua seksiä isänsä ikäisen miehen kanssa. Flirttaili kuitenkin vanhan papan iloksi. Sellaista se on vanhalla papalla kun yrittää itseään paljon nuorempaa.
Oma vanhin lapsi vanhempi kuin tämä nainen, mutta ikä on vain numeroita. Usein nainen kauneimmillaan 20-25 vuotiaana ja se on luonnonlaki. Jos on kypsä kaksikymppinen joka opiskelee yliopistossa ja lähtee mun kanssa treffeille ja flirttailee, niin kyllä siinä ikä unohtuu ja kaikki kunnossa loppuviilausta vaille.
Todella huono aloitus sen suhteen, jos on vain sitä seksiä vaille. Ehkä moni nainen olisi kiinnostunut sinusta, mutta jos mies haluaa vain sitä seksiä, niin jää rannalle toki. Ei naisia yleensä kiinnosta se seksi vain siinä mielessä, että saa panna toista. Seksi kuuluu mielestäni parisuhteeseen, että tutustuu toiseen ja haluaa olla toisen kanssa myös toisin, kuin yhteinen huumorintaju, älyllinen keskustelu, yhteiset harrastukset tai puheen aiheet, yhteinen moraalin taju, että myös haluaa pidempää suhdetta naisen kanssa, kuin vain se, että saa sitä seksiä ja panna toista. Aloitus kuulostaa vähän siltä, että ap tavoitteli vain seksiä, eli naisesta itsestään viis, siis hänestä itsestään naisesta et välittänyt kuin pano mielessä. Onneksi nainen katosi ja huomasi ehkä, että minkä perässä juokset.
Miksi olisi pitänyt lohjeta? Vain sinun epätoivosi ja puutteesi tähden?
Vierailija kirjoitti:
Onpa karmea ajatusrakennelma, että koko hauska päivä olisi vain sen petaamista, että saisi seksiä. Onneksi nainen tajusi lähteä.
No minkä takia luulet, että mies näki tuollaisen vaivan? Enemmän olisi saanut irti, jos olisi ollut päivän veneellä yksin kalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat varmaa seksiä rahallista panosta vastaan, niin miksi ihmeessä et käytä ns ammattilaisten palveluja? Eihän sulla kuulosta sillä naisen luonteella olevan paljoa väliä, joten helpompi olisi vain ostaa se seksipalvelu suoraan.
Olisi tullut toki halvemmaksi tämä, mutta en esineellistä naista. Pitemmän päälle edullisempaa löytää puhdas ja halukas opiskelija nainen seurustelukumppaniksi, jos on paljon haluja.
Siis haluja sillä kumppanilla? Ainakaan siitä antaako ekoilla treffeillä vai ei, ei voi tietää mitään haluista. Minä ainakin haluan suhteessa seksiä paljon siis useita kertoja päivässä vaikken koskaan ekoilla treffeillä annakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kypsä 55+ mutta alle 60.
Paras nainen on noin 30 v. itsenäinen, fiksu, iloinen, terhakka, nuorekas, pitkähiuksinen, lapseton.
Terhakka 🤮
Viini ei ollut riittävän vahvaa tai unohdit tyrmäystipat. Viikonloppu olisi parempi aika yöseuralle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esineellistätpä. Yritit laittaa nais-esineeseen kolikoita ja nyt harmittaa kun siitä ei tullutkaan seksiä ulos. Yrität kuitenkin ylläpitää jotain itseilluusiota, jossa "saat" seksiä kauniilta nuorilta naisilta koska olet niin komea ja nuorekas ja mahtava uros. Oikeasti transaktio perustuu kuitenkin rahan ja hyödykkeiden vaihtoon, muutenhan sinua ei harmittaisi että transaktiosta odottamasi seksi jäi saamatta. Et voi suoraan ja avoimesti kuitenkaan ostaa (pelkkää) seksiä, koska silloin joutuisit myöntämään että joudut maksamaan siitä.
Säälittävää.
Sun toiminta on ollu niin läpinäkyvää, että nainen näytteli sulle osaansa käsikirjoituksesi mukaan. Sit vei voiton. Teillä oli hauska ilta. Älä vikise.
Saattaa se toisille treffeille lähteä jos olet tosissasi.
M30