Kuinka pitkä aika kuluisi että alkaisit huomioida jos naapuriasi ei näy
Kommentit (51)
En tiedä. Yhtä naapuria en ole nähnyt 2 kuukauteen, ja hyvä niin.
Nyt vuoden seinänaapurinani asuvaa rouvaa olen nähnyt max 5 kertaa. En tunnistaisi, jos tulisi muualla vastaan. Itsekin olen kesällä paljon pois. Toisella puolella asuvaa rouvaa näen silloin tällöin, mutta en seuraa kenenkään näkemisiä.
Toisin päin. Huomaisin, jos olisi ovella menossa pikkuvaatteissa pakkaseen ja puhuisi sekavia. Muuten en.
Karua luettavaa tällaiset ketjut. Kuulostaa lähestulkoon siltä, että ylpeillään sillä, ettei välitetä naapureista.
En taida edes tuntea naapureitani,asunut tässä osoitteessa jo nelisen vuotta.
Pidä ihan vaan huoli omista asioistasi.
Meiltä on lähimpään naapuriin jokunen sata metriä eikä meiltä näy heidän pihaansa, taisin joskus talvella nähdä viimeksi kun tuli tiellä vastaan.
Hyvin pitkään. Enhän näe niitä nyt normaalisti muutenkaan koskaan. En yhtään tiedä keiden vieressä asun.
En katso kenenkään menemisiä. Silti tervehdin ja jopa vaihadan lauseen pari, jos sattuu samaan hissiin tms. Ehkä vanhusten osalta olisi toisin, jos ihan seinänaapurissa asuisi. Jos ei enää koskaan mitään kuuluisi, ja postilaatikko tursuaisi..
Olen asunut ulkomailla 12 vuotta, naapureita tavannut/nähnyt ehkä 3 kertaa vuodessa. En huomaisi mitään jos en enää senkään vertaa näkisi.
Toivottavasti toista naapuria ei näy enää ikinä, ihan hirveä ihminen. Toisen puolen naapurit on kivoja mutta näkyvät harvemmin, en tosin tunnistaisi ulkonäöltä joten voi olla että olen nähnyt useammin/harvemmin kuin luulen.