Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde, kun uusi kumppani vastaa aiheisiin asian ohi

Vierailija
25.07.2024 |

Kokemuksia vastaavasta, kun kumppani vastaa tärkeisiin asioihin asian ohi.

Itselläni ainakin alkaa nopeasti luottamus kärsimään. Asiaa on nyt puitu hetki, eikä se ole vieläkään selvinnyt.

Ensin tulee tietysti mieleen salaako tahallaan, esim narsismi. Mutta kun ei siltäkään vaikuta.

Kommentit (217)

Vierailija
81/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan jos toivot vastauksina Kyllä tai Ei (suljettu kysymys)

Käytä M-menetelmää (kysymyksissä käytä sanoja Millainen, Miksi, Miten, Milloin, Minne jne.) -> avoimet kysymykset laittaa toisen käsittelemään asiaa eri tavoin

Jotkut vastaavat asioihin niin että vaikuttaa olevan täysin ohi aiheen, esim. pohjustaessaan ajatuksiaan tai koittaessaan löytää sanoja ajatuksilleen. Voi myös esimerkiksi tulla ns. aivosumuja ja jäätymistä jos toinen vaikuttaa kielteiseltä asennoitumisessaan ja kokee tarvetta varoa isompaa toisen ärsyyntymistä tai konfliktia

Tämä voi olla, minäkin varon tenttaamasta liikaa, joten esitän kysmykset varoen. Olen nyt kysynyt "Miten" kysymyksen ja toivon että asia etenee.

Mutta jos ei, niin en tiedä mitä teen. Olen jo huomannut kaavan, että mies välttelee

En kerro. Se on meidän välillä tyypillinen aihe, mutta ei kuulu muille.

Vierailija
82/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan jos toivot vastauksina Kyllä tai Ei (suljettu kysymys)

Käytä M-menetelmää (kysymyksissä käytä sanoja Millainen, Miksi, Miten, Milloin, Minne jne.) -> avoimet kysymykset laittaa toisen käsittelemään asiaa eri tavoin

Jotkut vastaavat asioihin niin että vaikuttaa olevan täysin ohi aiheen, esim. pohjustaessaan ajatuksiaan tai koittaessaan löytää sanoja ajatuksilleen. Voi myös esimerkiksi tulla ns. aivosumuja ja jäätymistä jos toinen vaikuttaa kielteiseltä asennoitumisessaan ja kokee tarvetta varoa isompaa toisen ärsyyntymistä tai konfliktia

Tämä voi olla, minäkin varon tenttaamasta liikaa, joten esitän kysmykset varoen. Olen nyt kysynyt "Miten" kysymyksen ja toivon että asia etenee.

Mutta jos ei, niin en tiedä mitä te

Eli vältät vastaamasta tähän, samoin kuin siihen, että miksi olet lähettänyt viestin. Hah, kaksinaismoralisti olet😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei ole ainoatakaan kysymystä.

Etkö osaa lukea.

Osaan. Minkä kysymyksen esitit avauksessa? 

Et ymmärrä kysymystä ilman kysymysmerkkiä?

voi voi

Ainakaan minä en ymmärrä, mitä kysyttiin. Mahdollisuuksia kun on useita kuten vaikka "Millaisia kokemuksia muilla on vastaavista tilanteista?" tai "Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tilanteesta?" tai "Miten paljon vastaavia kokemuksia muilla on?" tai "Kenen kanssa muilla on ollut vastaava kokemus?" tai "Minä vuonna muilla on ollut vastaavia kokemuksia?" jne.

On hankala vastata kysymykseen, jota ei esitetä ja jota joutuu arvailemaan.

Vierailija
84/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli vältät vastaamasta tähän, samoin kuin siihen, että miksi olet lähettänyt viestin. Hah, kaksinaismoralisti olet😂"

Oletkohan hieman tyhmä, eihän tuossa ole päätä eikä häntää. Tai yhtään logiikkaa.

Aloituksen kysymys ei vaadi minua kertomaan henkilökohtaista asiaa teille muille. Vastaa kysymykseen tai ole vastaamatta. TROLLI.

Vierailija
85/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä jankutat asiasta josta toinen ei halua/jaksa puhua. Voåisit seuraavaksi opetella kehittämään keskustelua kumpaakin kiinnostavista aiheista.

Eihän parisuhde toimi näin! Kukaan ei voi määrätä mistä saa puhua ja mistä ei. Jos asia on merkittävä ja ongelma.

Mutta joku voi määrätä, että jostain asiasta on puhuttava yhä uudelleen ja uudelleen, vaikka toinen ei haluaisi? Onko ihan mistä tahansa asiasta ok pakottaa puhumaan joka päivä? Esimerkiksi toisen kokemasta traumasta?

Typerä esimerkki? Sulla taitaa ditä traumataakkaa olla käsittelemättä.

Vierailija
86/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli vältät vastaamasta tähän, samoin kuin siihen, että miksi olet lähettänyt viestin. Hah, kaksinaismoralisti olet😂"

Oletkohan hieman tyhmä, eihän tuossa ole päätä eikä häntää. Tai yhtään logiikkaa.

Aloituksen kysymys ei vaadi minua kertomaan henkilökohtaista asiaa teille muille. Vastaa kysymykseen tai ole vastaamatta. TROLLI.

Juuh, eiköhän tässä tullut jo selväksi, millainen ihminen sinä olet. Toivottavasti mies jättää sinut VIESTILLÄ. 

Vierailija
87/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea.

voi voi

Ainakaan minä en ymmärrä, mitä kysyttiin. Mahdollisuuksia kun on useita kuten vaikka "Millaisia kokemuksia muilla on vastaavista tilanteista?" tai "Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tilanteesta?" tai "Miten paljon vastaavia kokemuksia muilla on?" tai "Kenen kanssa muilla on ollut vastaava kokemus?" tai "Minä vuonna muilla on ollut vastaavia kokemuksia?" jne.

On hankala vastata kysy

Eikö sinula todellakaan ole muuta tekemistä kun yrittää täällä kiusata ihmisiä. Säälittävää.

Vierailija
88/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, eiköhän tässä tullut jo selväksi, millainen ihminen sinä olet. Toivottavasti mies jättää sinut VIESTILLÄ. 

Pura vaan lisää omaa pahaa oloasi täysin vieraaseen ihmiseen.

Olet sairas.

ap

Vierailija
89/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea.

voi voi

Ainakaan minä en ymmärrä, mitä kysyttiin. Mahdollisuuksia kun on useita kuten vaikka "Millaisia kokemuksia muilla on vastaavista tilanteista?" tai "Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tilanteesta?" tai "Miten paljon vastaavia kokemuksia muilla on?" tai "Kenen kanssa muilla on ollut vastaava kokemus?" tai "Minä vuonna muilla on ollut vastaavia

Vielälään ap ei ole kertonut meille sitä kysymystä, joka aloituksessa on.

Vierailija
90/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt vaan se tenttaaminen ja koko parisuhde. Et kunnioita kumppanisi rajoja etkä edes hyväksy sitä, että hänellä on rajoja ja yksityisiä asioita, joista ei halua puhua sinulle. Ette sovi yhteen.

Vierailija
91/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa varmaan mennä muualle jos ei aihetta ymmärrä.

Kylläpä tuloikin taas monta henkilökohtaista kokemusta aiheeseen. Trolleja sitten senkin edestä.

ap

Vierailija
92/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea.

voi voi

Ei siinä ole kysymystä. Ei ole kysymysmerkkiä, ei edes kysymyssanaa. Miksi välttelet myöntämästä, että tuli kirjoitettua surkeasti avaus?

Tämä itse asiassa kertoo hyvin mikä kommunikaatiossanne on vialla. Kuvittelet, että toinen tietää mitä olet aikonut kirjoittaa, vaikket ole osannut sitä oikein kirjoittaa. Lisäksi et kykene myöntämään, että olit väärässä. Vaikutat varsin vaikealta persoonalta. Ehkä mies siksi ei halua vastata sinulle. Se vastauksena kysymykseesi, jota et osannut kirjoittaa.

Vierailija
93/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edelleenkään ole esittänyt aloituksessa mitään kysymystä. Koeta jo se pystyä myöntämään.

Vierailija
94/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuloikin taas monta henkilökohtaista kokemusta aiheeseen. Trolleja sitten senkin edestä.

ap

Siis muiden pitää kertoa sinulle omia henkilökohtaisia asioita, mutta sinun ei tarvitse, koska ne eivät muille kuulu. Olet kyllä hyvin tyhmä ja yksinkertainen ap.

Vierailija
95/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kaikki sinun korviesi välissä automaattisesti trolleja jotka eivät anna sinulle mieleisiä kommentteja/vastauksia? 😆 

Vierailija
96/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenttaat häntä hänen edellisestä parisuhteestaan ja puolisostaan? Asia ei kuulu sinulle yhtään. 

Vierailija
97/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni vastaavasta tilanteesta on, että sain vältteleviä vastauksia koska kumppani ei ollut laskenut remontin kokonaiskustannuksia.

Vierailija
98/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edelleenkään ole esittänyt aloituksessa mitään kysymystä. Koeta jo se pystyä myöntämään.

Koeta nyt myöntää että ihan tahallasi jankkaat aiheest ja täällä kiusaat ihmisiä, koska saat siitä jotain nautintoa.

Olet sairas.

Vierailija
99/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuahan tuo on mutta asiat yleensä selviää kun pyytää vastaamaan kysymykseen eikä aiheen vierestä. Joskus saatan kysyä miksi ei vastaa kysymykseen vaan vaihtaa aihetta.

Vierailija
100/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeta nyt myöntää että ihan tahallasi jankkaat aiheest ja täällä kiusaat ihmisiä, koska saat siitä jotain nautintoa.

Olet sairas.

Edelleenkin välttelet myöntämästä, että avauksessa ei ole kysymystä. Miksi teet niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi