AL: Naiset saavat nyt uida rinnat paljaana Tampereella
Kommentit (1803)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti tämä päätös on vain askel kohti tasa-arvoisempaa ja vapaampaa yhteiskuntaa.
Se antaa naisille mahdollisuuden valita, miten he haluavat uida, ja edistää kehopositiivisuutta sekä itseluottamusta. Uimahallien tulisi olla paikkoja, joissa jokainen voi tuntea olonsa mukavaksi ja hyväksytyksi, ja tämä päätös tukee juuri sitä. On hienoa nähdä, että yhteiskuntamme kehittyy kohti suurempaa yhdenvertaisuutta ja vapautta.
Miten tuo mahdollisuus edistää kehopositiivisuutta tai itseluottamusta? Omalla kohdallani käy niin, etten mene enää tuollaisiin paikkoihin ollenkaan, eli se rajoittaa elämääni, ei vapauta mitenkään.
Miten tämä päätös auttaa yhteiskuntaa kehittymään?
Mitä kehitystä taantuminen edes on? Ihan syystä ihmiset ovat alkaneet pukea vaatteita päälleen.
Jep, esimerkiksi töiden tekemisestä ei tulisi yhtään mitään, jos vastakkaiset sukupuolet tekevät töitä keskenään. Kuvitelkaa nyt itsenne ja työkaverinne ilkosilleen tai pelkät pikkupöksyt jalassa tekemään töitä. Miten onnistuisi? Vapaus koskenee myös uimavalvojia ja rantavahteja?
Paljasrintaiset ovat upea näky rannoilla
Vierailija kirjoitti:
Paljasrintaiset ovat upea näky rannoilla
Joko kaljabaarin tarjoilijat uskaltavat olla ilman yläosaa? Pitääkö odottaa vielä kauankin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kävi uusien bikinien kanssa niin, että kun ne kastuivat, niin nännit näkyivät kankaasta läpi. Menin näiden bikien kanssa ekaa kertaa kylpylään, enkä ollut kastautunut niiden kanssa aiemmin. Ja voi hyvät hyssykät, miten miehet tuijottivat... hävetti ihan hirveästi, kun kiinnitin läpikuultavien nännieni kanssa niin paljon huomiota. Tunsin oloni todella epämukavaksi olla tuijotuksen kohteena. Kylpylä oli lapsiperheiden suosima, täynnä siis pienten lasten kanssa uimassa olevia perheitä. Tuossa Tampereen kupeessa.
Minulla on isot nännit (ei pihat) ja niiden piilottaminen yleensäkin vaatii kunnon toppaukset. En ole mikään erityisen hyvännäkönen eikä tissini ole sitä myöskään. Aika tavallisen näköinen, joskin hyvässä kunnossa.
Täytyy näin miehenä rehellisesti kommentoida, että uskomattoman kiihottava tarina! Toivottavasti ainakin jälkikäteen vähän nautitkin saamastasi huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii mulle!
T: mies
Ei ne nuoret nätit naiset ole siellä rinnat paljaana vaan 50 v matamit.
Entäs kun on 50 v, mutta alusvaatemalli.
T: 75 D
Olin tänään rannalla ja ranta oli täynnä setämiehiä, jotka harmittelivat ettei ollut rintoja näkösällä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä itsensä paljastajia, jotka haluaa, että puutteessa olevat miehet katsoo heidän tissejään, voi olla, että jollakin miehellä rupeaa jököttämäänkin.
Nuo itsensä paljastajat voisivat paljastaa ja näyttää myös oman ittunsakin.
Kyllähän se aina fiilistä nostaa kun näkee miten himoittu on, etenkin kunnes tarvitse koskaan antaa noille kuolaaville urpoille.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus tätä itsensäpaljastelun tärkeyttä! Mikä on vialla naisissa? Rinnat kannattaa peittää auringolta jo ihan ihoterveyssyistäkin. Kyllä sitä voi mennä vaikka noihin seksikauppojen alakertoihin paljastelemaan itseään, jos on niin kova tarve. Turha lapsiperheitä mennä häiriköimään.
Eiköhän juuri lapsille tissit ole tuttu juttu jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi että. En halua nähdä toisten rintoja. Ei jatkoon.
Näkyyhän ne siellä uimahallin pesutiloissa ja saunassakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärsposket saa olla näkysällä koska perse ei ole sukupuolielin. Muistakaa tämä sauraavan kerran kun nau'utte perseseksiä vaimolta/tyty-ydeltä. Perse ei ole sukupuolielin.
Persereikä saisi siis näkyä, koska se ei ole genitaali.
Ehdotan, että leikkaat uikkareihisi reiän persereiän kohdalle.
Sitten olisi kätevää sarjakakkia altaisiin
Olen kotoisin Tampereelta ja asunut jo 18v muualla. Kaikki nämä vuodet olen ikävöinyt kotikaupunkiani ja ollut varma, että vielä sinne tulen palaamaan.
Tämän uutisen luettuani oli kuin esirippu olis laskeutunut Tampereen eteen. Tuli ihan ajatus, että ei helvetti, en halua olla enää tamperelainen!
Miksi tv- ohjelmissa on ikäsuositukset? Koska esim. alastomuutta... ja nämä ohjelmat esitetään myöhäisillassa, etteivät lapset katso. Mutta mitä tekee Tampere, kaikki tämä esille vaan jopa uimahalleihin, jotka ovat olleet lapsiperheiden niitä harvoja arjen huveja tähän asti. Itse en Tampereen uimahalleihin mene, niin kauan kuin tämä peli jatkuu. Sairasta on meno ja sairaammaksi vain muuttuu. Hyvähän se on käydä uutisen jälkeen haastattelemassa ihmisiä rannoilla "juu ei tunnu ketään haittaavan", no eihän tietenkään, kun ne joita haittaa, eivät enää tule rannalle.
Nudistit pysykööt omilla alueillaan toteuttamassa itseään!
Henk. koht minulle ihan sama, että ollaanko siellä rannalla tissit paljaana vai ei. Olisi tietysti kiva nähdä jotain timmejä pystytissisiä neitoja yläosattomissa, mutta tod näk siell on vaan ne samat kehopositiiviset tankit, jotka näissä tissiflashmobeissakin on ollut. Harmi, mutta elämä on joskus sellaista.
Nyt naiset joukolla voimaantumaan uimarannoille tissit paljaana!
Koska paljaat rinnat eivät ole mitenkään seksuaalisia saa siis jatkossa paljasrintaisia naisia myöskin kuvata ilman pelkoa rangaistuksesta.
Tuo sinun argumenttisi ei toimi. Myös naisen sääret ja reidet ovat seksuaalisesti kiihottavia, sanoin kaula ja olkapäätä. Et silti ole vaatinut niitä peitettäväksi. Sinusta on ihan ok että nainen kulkee hellepäivänä kadulla lyhyessä hihattomassa hellemekossa.
Se nyt vain on niin ettei nainen Suomessa peitä itseään vaan haluaa nauttia lyhyestä kesästä siinä missä mieskin ilman puristava ja kiristyviä vaatteita. Uiminen on hankalaa kun uimapuvun olkaimet painavat kehon lyttyyn,
Ehdotan, että leikkaat uikkareihisi reiän persereiän kohdalle.