Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Personal trainer pyysi minua laittamaan paidan treenitopin päälle

Vierailija
25.07.2024 |

Mitä mieltä olette tästä:

Kerran eräällä kuntosalilla ostin sellaisen kolmen kerran Personal trainer -ohjauspaketin, jotta saisin siis kolmijakoisen treeniohjelman punttikselle, siis että hän tekee minulle paperille kolme erilaista treeniohjelmaa ja ne käydään yksi kerrallaan ensin läpi hänen ohjauksessaan ja sen jälkeen saan omatoimisesti alkaa treenata. Kolmannella tapaamiskerralla olin jo mennyt kuntopyörälle tekemään alkuverryttelyjä ja minulla oli päällä nilkkoihin asti pitkät treenilegginsit ja sellainen urheiluliivitoppi -tyylinen yläosa, josta kuva alla:

https://www.lornajanesuomi.com/products/lorna-jane-sammy-naisten-urheil…

Kun PT tuli minua vastaan veryttelyalueelle, hänen hymy ihan hyytyi ja hänellä meni pasmat ihan sekaisin ja hän vaan tuijotti rintojani ja mumisi "mmm... eh... ööö... tota... voisitko sä käydä laittamassa paidan päälle, kun salietiketin mukaan pitää olla paita ja muut miehet tuijottavat".

Minä menin itse tuosta jotenkin ihan hämilleni  ja olin äimän käkenä, etten oikein osannut tehdä muuta kuin olla lammas ja mennä laittamaan pitkähihainen paita (joka ei edes ollut mikään tekninen treenipaita vaan ihan puuvillapaita). Ja se PT oli siis joku 3-kymppinen nainen, että en voi ymmärtää, että nuori ihminen on noin konservatiivinen, että ei saa olla noin paljastava yläosa päällä. Kyllähän jossain Australiassa ja USA:ssa tuollainen treenitoppi on ihan normi kuntosaliasu naisille.

Kommentit (41)

21/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan?

Vierailija
22/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

kukaan?

Haista nyt jo paska, typerä trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun "treenitoppi" on urheiluliivit jotka on vaatteena rinnastettavissa rintaliiveihin. Ne ei ole mikään paita vaan alusvaate. Salilla paidat päälle. Kenenkään ei tarvitse sietää yhdenkään hikistä kroppaa liimautuneena mihinkään.

Vierailija
24/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain olla hoikka niin saa olla vaikka ilman paitaa

Vierailija
25/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs salilla Suomessa on tällainen salietiketti? Ihan mielikuvituksen tuotetta taas tämä ap:n avaus. USAssa epäilemättä tällaisia saleja löytyy.

Vierailija
26/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole toppi vaan kuten sen nimessäkin on, urheiluliivi. Ei, et saa pyöriä salilla rintaliiveissä. Luulisi tyhmemmänkin tajuavan tuon.

kaikki huomio on hyvästä ja sitten ollaan järkyttyneitä kun joku pervo vielä kuvailee salilla tai tulee viereen kuolaamaan. Kyllä sillä salipukeutumisella vähän voi vaikuttaa siihenkin. Ja muutenkaan järkevä aikuinen ei pompi puolialastomana joka paikassa..paitsi ne huomiohakuiset tietty.

Vierailija
27/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka itkette siitä kun hikiset olkapäät osuu laitteisiin. Kyllä ne osuu normipituisella hihattomalla topillakin ja etenkin niillä miesten treenipaidoilla, joissa on kainaloaukot niin syvät, että kyljet näkyy.

28/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ne bikinien yläosat ja nyt tää. Kukaan ei enää usko, että olet nainen. Miksi muuten kirjauduit ennen omaan aloitukseen vastaamista sisään?

se oli vahinko, unohdin kirjautua sisään aluksi.

Vierailija
29/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja ota personal Rainer.

30/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs salilla Suomessa on tällainen salietiketti? Ihan mielikuvituksen tuotetta taas tämä ap:n avaus. USAssa epäilemättä tällaisia saleja löytyy.

niinpä, paljon kivempi vaikka spinning-tunnilla olla treenitoppi päällä kuin paita, kun kuitenkin hikoilee itsensä läpimäräksi. Ja muutaman kerran olen käynyt joogatunnilla, jossa ohjaajalla oli siis tuollainen urheiluliivi -tyyppinen treenitoppi päällä, kun joogassa itseään venytetän ihmeellisiin asentoihin, niin ei tarvii koko ajan olla ojentamassa paitaa.

Vierailija
31/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bökkäise leikkisästi munille sitä personal traineria.

Vierailija
32/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Kommentteja?

Kirjoitit tuon aloituksen kirjautumatta ja nyt pyydät siihen kommentteja kirjautuneena???????

Sinulla on joku kummallinen tissiobsessio. Ensin valitat että et saa ottaa aurinkoa yläosattomissa, nyt sitten tästä.

Yhtä paskaa tarinaa kaikki.

Niinpä. Noloa 🤣😂

Vierailija
33/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"--salietiketin mukaan pitää olla paita ja muut miehet tuijottavat".

Niin ketkä muut miehet, jos kerran sekä sinä että PT olette naisia? 

Vierailija
34/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidempi katse ei aina tarkoita ihailua. Moni katse on aitoa ihmettelyä. Hämmästytään, että joku menee julkiseen paikkaan puolialasti. Onhan se hämmentävää. 

Vierailija
35/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin helposti ihminen tekee virheitä esittäessään jotain muuta kuin oikeasti on.

Vierailija
36/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla linkatun kuvan naisella on pienet rinnat. Voisin kuvitella, että Katri Kulmuni tuossa samassa topissa pysäyttäisi koko kuntosalin riippumatta siitä, onko kyseessä mies tai nainen, hetero tai homo.

Vierailija
37/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kommentteja?

Hihhih. Crissen tisukat. Aina hauska. 

Vierailija
38/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! :D

Vierailija
39/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinpä, paljon kivempi vaikka spinning-tunnilla olla treenitoppi päällä kuin paita, kun kuitenkin hikoilee itsensä läpimäräksi. Ja muutaman kerran olen käynyt joogatunnilla, jossa ohjaajalla oli siis tuollainen urheiluliivi -tyyppinen treenitoppi päällä, kun joogassa itseään venytetän ihmeellisiin asentoihin, niin ei tarvii koko ajan olla ojentamassa paitaa.

Erityisesti spinningissä on syytä pukeutua selän peittävään vaatteeseen. Jos kunnollista paitaa tai toppia ei ole, hiki valuu pisaroina pyörän päälle ja lattialle. Olen harrastanut lajia yli15-vuotta ja omakin pyörä löytyy. Joka treenin jälkeen on puhdistettava oma pyörä sekä lattia, joissa näkyy suuret määrät selviä hikipisaroita. Salietiketti on selvä: vaateet päälle. Kyse on myös hygieniasta ja siisteydestä. 

40/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitin epäselvästi. Se PT siis tarkoitti, että ylipäätään miehet kuulemma tuijottavat minua jos minulla on päällä treenitoppi. PT:lle tämä asia vaikutti olevan hyvinkin suuri ongelma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi