Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Personal trainer pyysi minua laittamaan paidan treenitopin päälle

Vierailija
25.07.2024 |

Mitä mieltä olette tästä:

Kerran eräällä kuntosalilla ostin sellaisen kolmen kerran Personal trainer -ohjauspaketin, jotta saisin siis kolmijakoisen treeniohjelman punttikselle, siis että hän tekee minulle paperille kolme erilaista treeniohjelmaa ja ne käydään yksi kerrallaan ensin läpi hänen ohjauksessaan ja sen jälkeen saan omatoimisesti alkaa treenata. Kolmannella tapaamiskerralla olin jo mennyt kuntopyörälle tekemään alkuverryttelyjä ja minulla oli päällä nilkkoihin asti pitkät treenilegginsit ja sellainen urheiluliivitoppi -tyylinen yläosa, josta kuva alla:

https://www.lornajanesuomi.com/products/lorna-jane-sammy-naisten-urheil…

Kun PT tuli minua vastaan veryttelyalueelle, hänen hymy ihan hyytyi ja hänellä meni pasmat ihan sekaisin ja hän vaan tuijotti rintojani ja mumisi "mmm... eh... ööö... tota... voisitko sä käydä laittamassa paidan päälle, kun salietiketin mukaan pitää olla paita ja muut miehet tuijottavat".

Minä menin itse tuosta jotenkin ihan hämilleni  ja olin äimän käkenä, etten oikein osannut tehdä muuta kuin olla lammas ja mennä laittamaan pitkähihainen paita (joka ei edes ollut mikään tekninen treenipaita vaan ihan puuvillapaita). Ja se PT oli siis joku 3-kymppinen nainen, että en voi ymmärtää, että nuori ihminen on noin konservatiivinen, että ei saa olla noin paljastava yläosa päällä. Kyllähän jossain Australiassa ja USA:ssa tuollainen treenitoppi on ihan normi kuntosaliasu naisille.

Kommentit (41)

1/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
2/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Vierailija
4/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Salietiketin mukaan pitää olla paita päällä." Minun mielestäni tuota lausetta ei ole mitenkään vaikea ymmärtää. Salilla pidetään paita päällä.

Vierailija
5/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi. on ongelmia ja sitten ongelmia.

Vierailija
6/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kommentteja?

Miesten pyöräilyshortsit ja sovinismi käsiteltiin loppuun joskus 20v sitten

Koska saataisiin naisten "pyöräilyshortsit" ja feminismi käsiteltyä sinne historian likasankoon?

Vierailija
7/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kommentteja?

Ensin ne bikinien yläosat ja nyt tää. Kukaan ei enää usko, että olet nainen. Miksi muuten kirjauduit ennen omaan aloitukseen vastaamista sisään?

Vierailija
8/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisen sadun keksit tänään.

Vierailija
9/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole toppi vaan kuten sen nimessäkin on, urheiluliivi. Ei, et saa pyöriä salilla rintaliiveissä. Luulisi tyhmemmänkin tajuavan tuon. 

Vierailija
10/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua naisena hävittää, kun jotkut menevät tuolla nykyään alusvaatteissaan esittelemässä itseään. 

Vierailija
11/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi voi. on ongelmia ja sitten ongelmia.

Malliesimerkki first world problemista.

Vierailija
12/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Kommentteja?

Ensin ne bikinien yläosat ja nyt tää. Kukaan ei enää usko, että olet nainen. Miksi muuten kirjauduit ennen omaan aloitukseen vastaamista sisään?

Koska tuo mies on tyhmä kuin saapas. Tajusi sentään että aloitusta ei kannata tehdä Christiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnana, mutta unohti sitten että ehkä ei kannattaisi pyytää kommenttejakaan kirjautuneena. 

Vierailija
13/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avannut linkkiä mutta "bikinien yläosat" tai "rintaliivit" eivät mielestäni ole treenikamoja, Olen treenannut aktiivisesti yli 20 vuotta ja sen tuomalla kokemuksella koen ettei erilaiset naruilla ripustettavat kangaspalat ole treenatessa edes käytännöllisiä. Kaikkein kovimpien treenaajien saleilla ei oman kokemukseni mukaan vaatteilla koreilla. Jokainen keskittyy 100% omaan suoritukseen eikä muuta voisikaan. Muuten voisi loukkantua. Täydellinen rauha tehdä omaa suoritusta. Parhaita saleja ikinä. 

Vierailija
14/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva kannuista, niin katsotaan menisikö pelkällä topilla vai tarvitaanko paita lisäksi.

Vierailija
15/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin golfin peluun, päälle laitoin Borat-uikkarit. Pois ajoivat, ihme porukkaa. 

Vierailija
16/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myöskään työvaate, ellet ole uimapaikassa töissä. 

Vierailija
17/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua paljaita hikisiä olkapäitäsi treenilaitteita vasten.

Vierailija
18/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteissa ei ole soveliasta treenata, vaikka kuin seksikästä olisi. Tai mene strippiclubille

Vierailija
19/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolellasi ap. Kyllä sinun täytyy saada levittää hikeäsi joka paikkaan ja esitellä silareitasi ihan kaikkialla. Pidä puolesi.

Vierailija
20/41 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn salilla missä  keski-ikä on 75 vuotta niin kenenkään ei tartte pyöriä pikku toppi päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä