Enpä olisi ikinä uskonut, että isännöitsijä ottaisi minuun yhteyttä tällaisen asian takia.
Yksi samassa rapussa asuva naapurini alkoi moittia minua melkein heti, kun muutin tähän kerrostaloon: olen hänen mielestään liian lihava, en liiku tarpeeksi, olen liian lyhyt, käyn suihkussa liian usein (3-4 krt/vko, hoidan suihkussa käymisen enne iltakymment, jokaisessa asunnossa on vesimittari), mikroaaltouunini pling-ääni ottaa häntä aivoon jne. En ole koskaan kritisoinut häntä yhtään mistään, vain kuunnellut kiltisti, mitä hänellä on ollut minulle sanottavaa. Päätin kuitenkin lopulta, että en halua olla hänen kanssaan minkäänlaisessa kanssakäymisessä, koska koen hänen käytöksensä minua kohtaan hyvin ikävänä. Isännöitsijä otti siis tänään yhteyttä ja kertoi, että asukas X kokee minut nyt puhumattomuuteni takia erittäin ahdistavana ihmisenä ja että meidän pitäisi sopia kiistamme. Miksi minun pitäisi edes tervehtiä tällaista ihmistä?
Kommentit (66)
Aloittaja on idiootti asberger ja naapurinsa hullu. Isännöitsijä lisäksi mielisairas...
Mikä muuten antaa jollekin taloyhtiön asukkaalle oikeuden huomautella jatkuvasti toiselle/toisille asukkaalle/asukkaille milloin mistäkin asiasta?
Hyvä kun joku uskaltaa painostaa lihavia. Heidän terveydenhuoltokustannuksensa vievät meidät perikatoon.
Hulluja mahtuu taloyhtiöihin ja niitä jotka valittaa muille ihan vain kiusaamis mielessä. Minulle rivitaloyhtiössä on eräs urputtanut myös jatkuvasti kaikesta, hän valehtelee ja syyttää asioista minua mitkä kuuluu taloyhtiölle(kyseessä talon rakenteet). En ole sille urputtajalle puhunut enää mitään enkä myöskään moikkaa.
Helpoimmalla pääsee kun ignooraa vain tuollaiset ihmiset pois elämästä, meillä muuten tosi hyvä taloyhtiö ja mukavia ihmisiä siellä mutta tuo yksi urputtaja on ottanut minut silmätikuksi.
Ap tapauksessa neuvon myös että älä puhu sille mitään ja isännöitsijälle tuo koko asia ei edes kuulu.
Vierailija kirjoitti:
En usko koko sepustuksesta sanaakaan. Tai okei, naapuri voi oikeastikin olla noin hullu, mutta YKSIKÄÄN isännöitsijä ei tässä maassa ottaisi yhteyttä asukkaaseen vain siksi että joku valittaa että asukas ei puhu hänelle. Täysin mahdoton ajatus.
Niitä on kuule ihan aika erikoisia isännöitsijöitäkin.
Kauheet naapurit rasittaa, mullakin naapurissa Kyr pä-Gustanssonit.