Enpä olisi ikinä uskonut, että isännöitsijä ottaisi minuun yhteyttä tällaisen asian takia.
Yksi samassa rapussa asuva naapurini alkoi moittia minua melkein heti, kun muutin tähän kerrostaloon: olen hänen mielestään liian lihava, en liiku tarpeeksi, olen liian lyhyt, käyn suihkussa liian usein (3-4 krt/vko, hoidan suihkussa käymisen enne iltakymment, jokaisessa asunnossa on vesimittari), mikroaaltouunini pling-ääni ottaa häntä aivoon jne. En ole koskaan kritisoinut häntä yhtään mistään, vain kuunnellut kiltisti, mitä hänellä on ollut minulle sanottavaa. Päätin kuitenkin lopulta, että en halua olla hänen kanssaan minkäänlaisessa kanssakäymisessä, koska koen hänen käytöksensä minua kohtaan hyvin ikävänä. Isännöitsijä otti siis tänään yhteyttä ja kertoi, että asukas X kokee minut nyt puhumattomuuteni takia erittäin ahdistavana ihmisenä ja että meidän pitäisi sopia kiistamme. Miksi minun pitäisi edes tervehtiä tällaista ihmistä?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuvata naapurin ilkeilyt videolle. Niin mä oon tehnyt :)
salakuvaaminen on kielletty
Ei niitä naapurille itselleen tarvi näyttää. Vain isännöitsijälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellä on enää vuonna 2024 mikro josta kuuluu "bling"?? Okei, halvimmat on tollasia
Mikron 3 ehdotonta ominaisuutta: kellokytkin josta käännetään aika, toinen saman näköinen josta säätyy teho ja merkkiäänenä kilahdus.
Eipä tarvitse olla neuvomassa vieraita miten mikroa käytetään, eikä tarvitse esim. Aamulla kuunnella mitään hirvittävää piippausshowta, kun joku tekee vaikkapa puuron mikrossa.
Just tollaset 30€ kilahdusmikrot on kauheita. Ainakin mun mikrossa saa kaikki äänet pois päältä. Niin ja puuro keitetään kattilassa, ei mikrossa
Mulle kans kerran isännöitsijä sanoi melkein samaa, että kerrostalossa pitää olla kaikkien kaveri. Hoh hoijaa. Jokainen voi hankkia oman elämän. Oma tyyli on aina ollut, että en kaveeraa naapureiden kanssa, koska ovat liian monta kertaa juorunneet selän takana esittäen hyvää ihmistä. Nyt asun vuokralla tällaisessa paritalossa jossa autokatos "hajurakona", vähän niin kuin omakotitalo. Eikä ole talkkareita ja osaamattomia isännöitsijöitä "riesana".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja isännöitsijän on pakko toimittaa todisteet sitten oikeuteen, kun häätöä hakee ja siinä se tulee sitten ilmi, että on salakuvattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja isännöitsijän on pakko toimittaa todisteet sitten oikeuteen, kun häätöä hakee ja siinä se tulee sitten ilmi, että on salakuvattu
Eiköhän siitä sen parin sadan sakon maksa mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jompikumpi vuokralla? Jos toinen on taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja tai vastaava niin kannattaa varoa.
Nuo hallituksen pj:t vasta pellejä monesti ovat. Meidänkin taloyhtiössä kuvittelee vissiin omistavansa koko yhtiön. Muille aina sekalaisia ukaaseja jakelemassa, mutta kun omaa käytöstään aletaan ruotia, niin jopa alkaa valitus. Lisäksi tyhmä kuin saapas eli ollaan maksettu monta tuhatta ekstraa turhista remonteista, koska rouva ei osaa laskea.
Jos koet, että hallituksen pj on pelle, sinä voit itse mennä yhtiökokoukseen ja ehdottaa itseäsi hallitukseen sekä kenties pj:n paikalle, niin sittenhän asioiden hoitaminen menee mallikkaasti ja säästätte selvää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kauheaa ihan salakuvattu. Ei riko mitään lakia.
Asutko ap postinumeroalueella xxx6x? Kolmikerroksisen kerrostalon E-rapussa? Nainen valittaa ihan kaikesta. Joku mt-tapaus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kauheaa ihan salakuvattu. Ei riko mitään lakia.
taitaapa rikkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jompikumpi vuokralla? Jos toinen on taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja tai vastaava niin kannattaa varoa.
Nuo hallituksen pj:t vasta pellejä monesti ovat. Meidänkin taloyhtiössä kuvittelee vissiin omistavansa koko yhtiön. Muille aina sekalaisia ukaaseja jakelemassa, mutta kun omaa käytöstään aletaan ruotia, niin jopa alkaa valitus. Lisäksi tyhmä kuin saapas eli ollaan maksettu monta tuhatta ekstraa turhista remonteista, koska rouva ei osaa laskea.
Kannattaisi varmaan pyrkiä hallitukseen ja puheenjohtajaksi, niin saat hommat kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Kellä on enää vuonna 2024 mikro josta kuuluu "bling"?? Okei, halvimmat on tollasia
Mitä sun mikrosi sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun mikrosi sanoo?
Itsellä piipittää kolmesti eli "blingin" sijaan "piip, piip, piip" Eiköhän tuossa ala olla äänivaihtelut että joko bling tai piip.
Kun rasittava naapuri muuttuu kuin ilmaksi ... siinä on kyllä kieltämättä sitä jotakin.
En oikein usko, että isännöitsijä ottaisi yhteyttä tuollaisen asian takia. Itse soitin isännöitsijälle siksi, että vuokranantaja häiritsi jatkuvasti kotirauhaani tulemalla avaimilla sisään oleilemalla asunnossa kuin kotonaan. Isännöitsijä sanoi, ettei hän voi puuttua asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikroni on vanha, toimiva ja laadukas, josta edelleenkin kuuluu bling.
Miten sovitaan kiista toisen lyhyydestä? Maksaako valittajanaapuri aloittajan pituudenlisäysleikkauksen? Kuinka paljon on riittävä pituus?
Onneksi muutettiin juuri omaan taloon. Suomalaiset taloyhtiöt on kammottavia.
Haiskahtaa että tuo ihminen haluaa epätoivoisesti kanssasi väleihin jotta voi sinulta udella kaiken mahdollisen elämästäsi ja jos ei muuten niin sitten kaikenlaisella negaamisella. Jatka samalla linjalla ja ole kuin tuota ihmistä ei olisi olemassakaan. Ei tarvitse edes tervehtiä. Isännöitsijänkin kommentit voit jättää omaan arvoosi. Kuulostaa varsin selkärangattomalta tapaukselta.
Onko se joku inkkeli se sun naapuri?
Hoitoon ap:n kanssa.