Miesystävä vetoaa lapseensa, kun haluaa pitää suhteen kevyenä
Itse haluaisin syvemmän suhteen, mutta mies ei suostu. Minulla ei ole lapsia, mutta miehellä on yksi. Tämä estää miehen kannan mukaan yhteenmuuton ja myös muun normaalin parisuhteen vieton. Vasta 8 vuoden päästä voisi kuulema edes harkita yhteiseloa, kun lapsi on parikymppinen.
Eikö tuo ole aika ihmeellista lapseen takertumista? Isällä ei saisi olla omaa elämää. Onko miehellä jotain ongelmaa omassa elämässään tai lapsuudessaan, mietin? En taida jaksaa odottaa kahdeksaa vuotta.
Kommentit (125)
Mies on lähinnä typerys kun roikottaa sinua tuollaisessa suhteessa, jossa pitää sinua toisarvoisena. Minun itsekunnioitukseni ei katselisi moista touhua päivääkään. Hakatkoot mies vaan yksin hanskaan suihkussa.
Kaikissa samankaltaisissa aloituksissa on sama ongelma. Kysytään miehen tai naisen asioista, vaikka oikeasti pitäisi miettiä mitä itse suhteelta haluaa ja vastaako tämä sitä. Jos ei, on aika sanoa heippa.
Eikö ap:n miesystävä työnny tarpeeksi syvälle?
Mies on todennäköisesti lähtenyt entisestä suhteestaan kun vaimo laittanut sakset kiinni ja saa sinulta nyt vain sen minkä haluaa, eli pääsee jalkoväliisi. Ei halua enempää, rakastaa edelleen ykkösvaimoaan ja tämän lapsia. Kakkosvaimot joutuvat aina ykkösvaimon lastenhoitajiksi ja miehen seksiorjiksi. Älä häpäise itseäsi enempää, vaan etsi kunnon mies tai ole yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin etsiä itselleni parempaa suhdetta. Sen löytymiseen asti antaisin miehelle haluamansa _kevyen_ suhteen. Niin kevyen, ettei ainakaan seksi tulisi kyseeseen.
Eihän kevytsuhde ota kantaa seksiin.
Minäpä ottaisin. Minua ei juuri näkyisi edes, siinäpä mies ihmettelisi kun ei saisi yhteyttä.
Onpa lapsellinen ajattelutapa. Ajatteletko, että sinä noin "kostat" kun mies ei halua samoja asioita kuin sinä itse. Hän ei pidä ap:ta sopivana lapsensa elämään eikä ole rakastunut, kyllä itse vetäisin siitä johtopäätökset. Ei ketään voi pakottaa rakastumaan ja kostamiset ovat todella lapsellisia.
Kukaan ei kahdeksaa vuotta rupea odottelemaa yhteen muuttamista, jos sellaista haluaa. Mies on asettanut ehdot ja ollut rehellinen, nyt tarvitaan vain sen miettimistä mikä riittää itselle. Kevytsuhdehan on aina sellainen, missä ei ole riittävästi ainesta vakavaksi suhteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin etsiä itselleni parempaa suhdetta. Sen löytymiseen asti antaisin miehelle haluamansa _kevyen_ suhteen. Niin kevyen, ettei ainakaan seksi tulisi kyseeseen.
No ei kai sitä nytkään ole, koska ap:n mukaan ei ole normaalia parisuhdetta.
Ymmärrän, että yhteenmuutto ei ole toisella mahdollinen. Itse en halua muuttaa kenenkään kanssa yhteen niin kauan kuin jommalla kummalla kotona asuvia lapsia. En halua uusperheukuviot, joku muu tekee toisenlaisen valinnan.
Avaus ei kerro miltä muilta osin suhde on kevyt. Itse olen toiminut ja tulen jatkossakin toimimaan, etten esittele ketään lapsille kovinkaan nopeasti. Haluan uskoa, että suhde jatkuu ettei lapsille esitellä ketään joka sitten jääkin 1-2 tapaamisen tutuksi lapsille. Tässäkin joku muu valitsee toisin ja se heille sallittakoon.
Mitä ap siis haluaisi tulevaisuudelta miehen kanssa?
Yhteisessä kodissa lapsi pitäisi ottaa huomioon kaikessa ja jos mies on fiksu, niin hänellä olisi 50% kaikesta päätösvallasta. Ap ei saisi yksin päättää sisustuksesta, siivousrutiineista, aikatauluista, lomamatkoista, ruokavaliosta jne., joten edessä olisi kompromissia toisen perään.
Miksi ei suhteelta voisi ottaa vain kivoja asioita, miksi pitää väkisin asua yhdessä ja joka päivä huomata, että arki syö suhdetta enemmän kuin yhdessäasuminen sille antaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua enempää, rakastaa edelleen ykkösvaimoaan ja tämän lapsia.
Ne ykkösvaimon lapsen on myös miehen omia lapsia. Pitäisikö minun erota lapsistani, koska aikoinaan erosimme lasten äidin kanssa?
Kuulostaa siltä että mies ei halua lisää lapsia vaan kassiensa tyhjennysastian.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies sittenkin edelleen aviossa ?
Eronneet miehet ovat yleensä hautaansa saakka. Usein kakkosvaimo jopa osallistetaan tähän romanssiin agitoimalla tätä vihaan ykkösvaimoa kohtaan. Kakkosvaimo saattaa jopa soitella ykkösvaimolle
Kaikista alhaisimmissa uusperhekuvioissa olen nähnyt vanhemman naisen kotona ramppaavan eksän, eksän pojan, eksän pojan lapsen äidin, eksän pojan tyttöystävän, eksän pojan kakkostyttöystävän, ja suhde kyseisen naisen ja eksän lapsenkin välillä oli häiriintyneen insestuaalinen jatkuvine rakkaudentunnustuksineen. Paikka oli kuin bordelli, ja "rakkautta" toitotettiin joka välissä kaikille osapuolille, suhteita katkottiin "rakkauden puutteesta", jne.
Olen vanhemmiten alkanut ymmärtämään, että joillekin ihmisille tällainen ristiin paneminen ja henkinen rakastelu on oikeasti miellyttävää ja tavoiteltavaa. Ehkä niitä laadukkaita ihmissuhteita ei sitten oikein onnistuta rakentamaan, kun pitää tarttua jokaiseen roskaan kadulla ja heittää tärkeätkin suhteet roskikseen. Miesten himo lapsiinsa on kyllä nykypäivänä todella huolestuttavaa
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei kiinnosta tarpeeksi.
Kaikki nämä palstan marttyyrien selitykset siitä, miten noin on muka normaalia toimia jos välittää lapsestaan jne., voit ohittaa.
Suhde voi olla hyvä, vaikka ei asuta yhdessä ja nähdä päivittäin.
Kahdeksassa vuodessa kone hyytyy. Ilmeisesti kyttää vielä exäänsä ja käyttää sinua vain miehisiin tarpeisiinsa. Jos haluat perinteisen parisuhteen niin varmasti niitä ukkoja löytyy siihenkin. Lapsettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseen takertumista? Hän on isä 24/7.
Ei ole kuin 50/50. ap
Panee eksäänsä vielä tai toivoo eksänsö ottavan takaisin. Olet ns. Kakkosmuija varalla johon tyhjentää kassit.. näitä miehiä riittää.. itselläkin yksi mutta minkäs mahtaa. Tai pamahda paksuksi ja muistat postittaa eksälle ultra kuvan jne ..
Onko sinulle ihan oikeasti mahdoton ajatus, että jotkut ajattelevat lapsensa parasta? Minä en ikinä muuttaisi kenenkään kanssa yhteen tai toisi uutta miestä kotiini, jos nyt ero tulisi. Olen lapsena itse kokenut uusperheviritelmän ja katsellut vierestä muiden ja todennut, että ne ei koskaan toimi. Aloittajalla on aivan ihana mies.
Mies ei vain halua vakavaa suhdetta sinun kanssa. Onko sitten edes hyvä vanhempi, jos sysää lapsen harteille tällaisen aseman, jossa aikuinen ei ole se itsenäinen vastuunkantaja oman elämänsä suhteen.
Lapsen tulisi saada olla lapsi, eikä vastuussa vanhempansa onnesta.
Jos hän aidosti ajattelisi lastaan, millaisen miehen mallin antaa, kun nainen on pelkkä lelu ja viihdyke, joka heitetään syrjään, kun leikki ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei kiinnosta tarpeeksi.
Kaikki nämä palstan marttyyrien selitykset siitä, miten noin on muka normaalia toimia jos välittää lapsestaan jne., voit ohittaa.
Hyvät vanhemmat ajattelevat lastensa parasta. Kyllä miehen toiminta on ihan normaalia.
Ihan itsetuhoisuutta tuo on jos lapseton seurustelee lapsen omaavan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö muka löydä lapsetonta sinkkumiestä? Älä ota miestä kierrosta, ne ovat menneet erossa jo pilalle.
Lapsettomat ikisinkut haluavat vain kevyttä suhdetta.
99% käyttää tätä tekosyynä, koska et ole hänelle niin tärkeä. 1% mahdollisuus, että on vaan hyvä isä.
Kevyt suhde, siis vähän vaan niinkuin tapailusuhde, ei sitoutumuksia? Kivaa yhdessäoloa, yötä yhdessä vain kun lapsi ei ole paikalla, vai eikö edes silloin? Leffassa käyntiä, ruuanlaittoa?
Joo, sellaista.
Ei se minullekaan 8 vuodeksi kyllä riittäisi.