Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä vetoaa lapseensa, kun haluaa pitää suhteen kevyenä

Vierailija
24.07.2024 |

Itse haluaisin syvemmän suhteen, mutta mies ei suostu. Minulla ei ole lapsia, mutta miehellä on yksi. Tämä estää miehen kannan mukaan yhteenmuuton ja myös muun normaalin parisuhteen vieton. Vasta 8 vuoden päästä voisi kuulema edes harkita yhteiseloa, kun lapsi on parikymppinen.

Eikö tuo ole aika ihmeellista lapseen takertumista? Isällä ei saisi olla omaa elämää. Onko miehellä jotain ongelmaa omassa elämässään tai lapsuudessaan, mietin? En taida jaksaa odottaa kahdeksaa vuotta.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta on kyllä liioiteltu aika vakavassa suhteessa, mutta kyllä yhteenmuuttoa pitää harkita ihan eri tavalla kuin jos ei ole lapsia. Jos suhde on vakaalla pohjalla, jos uusi kumppani tulee varmasti hyvin toimeen lasten kanssa, ja jos yhteistä olemista lasten kanssa on jo reilusti takana, niin vasta sitten voi miettiä yhteenmuuttoa. Jos molemmat ovat tosissaan, malttaa kyllä ottaa hitaasti lasten takia. 

Vierailija
122/125 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on lähinnä typerys kun roikottaa sinua tuollaisessa suhteessa, jossa pitää sinua toisarvoisena. Minun itsekunnioitukseni ei katselisi moista touhua päivääkään. Hakatkoot mies vaan yksin hanskaan suihkussa.

Tuo on niin naisen logiikkaa kuin olla voi. Jos mies on tyytyväinen suhteen nykytilaan mutta nainen ei, normaalin logiikan mukaan aloite suhteen katkaisemiseen tulee naiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuon miehen ajatusmaailma ja sinun ajatusmaailmasi kohtaa lainkaan. Et kerro, minkä ikäinen olet, mutta jos haluat jonakin päivänä omiakin lapsia, niin ethän voi odottaa loputtomiin. Oletko ihan varma, ettei tuo mies ole varattu? Kirjoitat, että ...estää yhteenmuuton ja muun normaalin parisuhteen vieton. Oudolta kuulostaa ja itselläni soivat hälytyskellon melkolailla kovaa.

Eli: Lemppaa ukko.

Vierailija
124/125 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon eronnut mies ja jälkipolven asioiden hoito exän kanssa hankalaa. En ota tähän yhtään ketään ennenkuin jälkikasvu täysikäinen. Exä tekisi kaikkensa kiusatakseen. Nyt onneksi vain kiusaa mua. Mitäs läksin, kannan vastuun loppuun asti. Oma jälkikasvu on maailman parasta, exä on hirviö. En jätä jälkikasvua täysin hirviön armoille. Exästä ei pääse eroon. Muutan vaikka toiseen maahan kun olen tehnyt velvollisuuteni. Sitten voin ehkä joskus taas elää

Vierailija
125/125 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuon miehen ajatusmaailma ja sinun ajatusmaailmasi kohtaa lainkaan. Et kerro, minkä ikäinen olet, mutta jos haluat jonakin päivänä omiakin lapsia, niin ethän voi odottaa loputtomiin. Oletko ihan varma, ettei tuo mies ole varattu? Kirjoitat, että ...estää yhteenmuuton ja muun normaalin parisuhteen vieton. Oudolta kuulostaa ja itselläni soivat hälytyskellon melkolailla kovaa.

Eli: Lemppaa ukko.

Olen samaa mieltä, tuollaiselle miehelle löytyy kyllä nainen, joka haluaa pitää oman kotinsa ja oman rauhansa ja nauttia parisisuhteen parhaista puolista asumatta yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän