Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Maria Nordinin omastatunnosta?

Vierailija
01.06.2025 |

Sopisiko kyseinen bisnesmalli sinulle?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuohon hommaan vaaditaan verkostomarkkinoijan selkäranka.

Vierailija
2/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä

Vierailija
4/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..taipuu: omatunnosta 

Vierailija
5/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyninen hyväuskoisten hölmöjen hyväksikäyttäjä.

Vierailija
6/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..taipuu: omatunnosta 

Virkettä ei aloiteta kahdella pisteellä eikä pienellä alkukirjaimella, suomi vaatii subjektin, ja virke loppuu pisteeseen.

Vierailija
7/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku uskoo kaiken niin voi taivas. Pitää ajatella itse.

Vierailija
8/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan uudenveroinen, täysin käyttämätön.

Vierailija
9/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tuohon oikein osaa sanoa, mutta haaveilen synnytyksestä tuokkoseen, jossa on rahkasammalta. Synnytin jo aiemmin pesuvatiin, nyt olisi tuokkosen aika. Olen harjoitellut asiaa ananaksella.

Vierailija
10/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaa silmään tippoina vaan.

Vierailija
11/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häritsis bisneksiä jos olis

Vierailija
12/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tässä on vaan sellainen ongelma, että on olemassa ihmisiä jotka eivät siihen syystä tai toisesta kykene.

Ovat joko luonnostaan tyhmiä tai sitten vaikkapa sairaita jollain tavalla. Tässä kohtaa vastuu on myös näillä, jotka käyttävät ihmisten heikkouksia hyväkseen.

Vierailija
13/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo kestohilpeys on vähän sellaista mikä noissa pistää silmään. Ja kovuus. Pokka pitää loppuun saakka.

Eivät todellakaan uniikkeja tuossa mutta pysyttelen itse kaukana tyypeistä, jotka surffaavat selkeästi aika pinnassa.

Koska se on tähänkin asti kannatellut. Noinkai se yleensäkin menee: osa ihmisistä jää hätkähdyttävän raaoiksi. Tätä "miksi ei?"- porukkaa.

Vierailija
14/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tuohon oikein osaa sanoa, mutta haaveilen synnytyksestä tuokkoseen, jossa on rahkasammalta. Synnytin jo aiemmin pesuvatiin, nyt olisi tuokkosen aika. Olen harjoitellut asiaa ananaksella.

Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
15/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi ihan kunnossa olevan.

Vierailija
16/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Maria Nordinin kanssa juuri mistään asiasta samalla linjalla, mutta vastarannan kioskeja tarvitaan terveeseen demokraattiseen keskusteluun, jossa eri äänet saavat kuulua. Vaikka olisikin höpöhöpö juttua, niin moniäänisen keskustelun kautta voi tehdä parempia arviointeja siitä, ketä kuuntelee. 

Kansan kuorolaulu ja samasta muotista valu ei ole millään tasolla tervettä, ja se vasta tyranniaan johtaakin. 

Vierailija
17/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä kyseisestä poppatohtorista? Pari kaveria tuolle kultti-wannabe-harhaanjohtajalle menettäneenä mulla on paljonkin sanottavaa. 

Tuo nainen hyvin tietää valehtelevansa. On vaan keksinyt keinon, jolla rahastaa tyhmiä. Ja todella monet tuohon lankeavat. Yleensä ei korkeasti koulutettuja naisia, joilla huonoja kokemuksia lääkäreistä. Ei ole otettu tosissaan oireita jne. 

Todella vaarallinen ihmisille, joilla jo on kuolemaan johtava tauti, esim. syöpä. Toisaalta toi en käytä aurinkorasvaa paska voi myös olla tappavaa. 

Altright kaninkoloon voi tätä kautta luiskahtaa nopeastikin. Sukua MAHA-liikkeelle. 

Vierailija
18/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä kyseisestä poppatohtorista? Pari kaveria tuolle kultti-wannabe-harhaanjohtajalle menettäneenä mulla on paljonkin sanottavaa. 

Tuo nainen hyvin tietää valehtelevansa. On vaan keksinyt keinon, jolla rahastaa tyhmiä. Ja todella monet tuohon lankeavat. Yleensä ei korkeasti koulutettuja naisia, joilla huonoja kokemuksia lääkäreistä. Ei ole otettu tosissaan oireita jne. 

Todella vaarallinen ihmisille, joilla jo on kuolemaan johtava tauti, esim. syöpä. Toisaalta toi en käytä aurinkorasvaa paska voi myös olla tappavaa. 

Altright kaninkoloon voi tätä kautta luiskahtaa nopeastikin. Sukua MAHA-liikkeelle. 

Minä puolestani veikkaan, että Nordin on aivan tosissaan juttujensa kanssa. Ei hän tasapainoiselta vaikuta ja tuntuu sen vuoksi oudolta, kuinka niin moni elämän kolhima ja juuri esim. huonoja kokemuksia terveydenhuollosta omaava on aivan hänen pauloissaan. Toisaalta itse heikoilla oleva ihminen ei välttämättä tunnista epätasapainoisuutta toisessa ihmisessä, tai se voi tuntua niin tutulta, että toinen vetää siksi puoleensa.

Olisin joskus vuosia sitten saattanut itsekin haksahtaa hänen "oppeihinsa" mutta en ole koskaan pitänyt hänen naiivista, yksinkertaistavasta ja töksäyttelevästä tyylistään puhua asioista. Hän yrittää kovasti antaa itsestään valaistuneen ja tietoisen kuvan mutta huonon verbaalisen ilmaisukykynsä takia onnistuu aina mokaamaan niin, että ihmiset ärsyyntyvät ja suuttuvat hänelle. Hän on myös hyvin alt-right/tradwife-henkinen näkemyksiltään, mikä myös oli myötävaikuttamassa siihen, että en hänestä loppujen lopuksi innostunut ollenkaan.

Vierailija
19/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo nyt ole sen kummempaa kuin yksisarvis- tai enkelijutut, puhelinmeediot sun muut.

Vierailija
20/28 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tässä on vaan sellainen ongelma, että on olemassa ihmisiä jotka eivät siihen syystä tai toisesta kykene.

Ovat joko luonnostaan tyhmiä tai sitten vaikkapa sairaita jollain tavalla. Tässä kohtaa vastuu on myös näillä, jotka käyttävät ihmisten heikkouksia hyväkseen.

Jokainen voi ottaa vastuun vain itsestään, ja jos ei voi, niin silloin tarvitaan edunvalvojaa tms.