Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin Temulta

Vierailija
24.07.2024 |

Tilasin eilen ekaa kertaa Temulta. Tuotteet eivät ole siis vielä tulleet, joten en voi 100% kehua.

Mutta ainakin nyt olen vielä tyytyväinen! 

Mitään ns. tärkeää/kallista en sieltä tilaisi!  Kuten esim. hääpukua, kallista elektroniikkaa, vitamiineja jne. Mutta ainakin itse löysin muutamalla kympillä ison kasan tuotteita, joita oikeasti tarvitsen. Ja jotka maksaisivat normikaupassa paljon enemmän. Eikä niiden laatu (esim. Prismasta/Cittarista) ostettuna olisi yhtään sen parempi. Siis tyyliin pakastepussit, kissanruokakuppi, hammasharja.

Lisäksi löysin lapselle lippiksen tietyllä erikoisella logolla/tekstillä. Tällaista ei saa mistään, paitsi ehkä tilaamalla kalliilla. Lapsi on tällaista halunnut jo pidemmän aikaa! Tähän menisi arvioni mukaan vähintään yli 40€. Nyt maksoi about 4€

Kuulisin mielelläni muiden omakohtaisia kokemuksia Temun tuotteista! 

Kommentit (365)

Vierailija
81/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinan valtio tukee kiinalaista teollisuutta ja kauppaa. Siksi korkeat tullit on paikallaan.

Suomessa on paljon tuotepuutteita. Siksi se kiinnostaa osaa. Ja jos on hivenen edullisempi. Mutta Temussakin hinta voi kohota, jos kauan selaa sivuja eikä osta heti. Mutta mitä jos on eri kauppiaita, miten toimitus silloin.

Vierailija
82/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinan valtio tukee kiinalaista teollisuutta ja kauppaa. Siksi korkeat tullit on paikallaan.

Temu ja Kiina ei kilpaile reilusti kotimaan ja Euroopan kanssa.

Niin katsos näin kuluttajana ja maksajana minua ei kiinnosta! Minua ei kiinnosta sen kauppiaan katteet tai hänen taloutensa. Minua kiinnostaa oma talouteni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ison kasan tuotteita, joita oikeasti tarvitsen"

Miten helve#&#sä olet tullut toimeen ilman niitä?

"Isolla kasalla" tarkoitin sitä, että sain tilattua paljon tuotteita pienellä rahalla, siis samoja joita käytän ihan jokapäiväisessä elämässä! 

Vierailija
84/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka haluaisikin tukea suomalaisia yrittäjiä ja jättäisi korkeamman hintatason huomioimatta, niin Temun laajuista valikoimaa ei Suomesta löydä. 

Mun ostopäätöksiin vaikuttaa nimenomaan valikoima. Suomessa on suppea valikoima melkein kaikissa tuotteissa. Jos en löydä mieleistä Suomesta, etsin sitten Temusta.

Juuri syynäsin suomalaisen Kirjakaupan askarteluosastoa. Siellä on varmaan 5v pyörineet samat hajuttomat ja mauttomat tavarat. Samoin kuin siellä Tokmannilla.

Temusta löysin murto-osalla suomalaisesta hinnasta mieleisiä muutamassa minuutissa.

Vierailija
85/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut temusta ruohonleikkurin,moottorisahan,mopon,trimmerin,polkupyörän,yms osia.Kaikki on ollut samaa tavaraa mitä suomen liikkeet ,myyvät mutta moninkertaiseen hintaan.Siksi tilaan ne sieltä.

Vierailija
86/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temusta tilaajat pitää asettaa syytteeseen: kansantalouden vaurioittaminen ja kansallisen turvallisuuden vaarantaminen.

Vain idiootti tilaa Temusta. Pitäisi jo hälytyskellojen soida kun tavara on murto-osan oikeasta, realihinnasta.

Suomen hinnat ei ole reaalihintoja nähneetkään. Ainakin yksi nolla liikaa kaikissa tuotteissa. 

Minä ostan vain tarpeeseen, laatua ja katson ensin että se on valmistettu Suomessa. Jokainen tavallaan.

Mulla ei ole varaa ostaa Suomessa tuotettua. Aivan järjettömän hintaisia.

Vierailija
87/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut temusta ruohonleikkurin,moottorisahan,mopon,trimmerin,polkupyörän,yms osia.Kaikki on ollut samaa tavaraa mitä suomen liikkeet ,myyvät mutta moninkertaiseen hintaan.Siksi tilaan ne sieltä.

Samaa tavaraa. Sulla on tietty tehtaan sijainti tiedossa, kun temusta tilaat?

Vierailija
88/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on kysymys. Ja siitä, halutaanko säilyttää teollisuutta Suomessa. Edes se mitä jäljellä.

Vierailija
89/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On säälittävää tilata Temusta, lapsi työvoimalla tehtyjä tuotteita

Aloin tutkia Temun valikoimaa ihan vaan näiden haukkuvien viestien takia ja tein ensimmäisen tilauksen. En olisi varmaan ikinä tullut edes käyneeksi Temun sivuilla, mutta näiden aggressiivisten viestien takia alkoi kiinnostamaan ja aion tilata jatkossakin sieltä. Kiitos mainostuksesta.

Kertoo temu tilaajien älykkyydestä tämä kommentti. Juntti on juntti vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
90/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kun ostat kiinalaista kivijalasta?

-eri

Vierailija
91/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temusta tilaajat pitää asettaa syytteeseen: kansantalouden vaurioittaminen ja kansallisen turvallisuuden vaarantaminen.

Vain idiootti tilaa Temusta. Pitäisi jo hälytyskellojen soida kun tavara on murto-osan oikeasta, realihinnasta.

Suomen hinnat ei ole reaalihintoja nähneetkään. Ainakin yksi nolla liikaa kaikissa tuotteissa. 

Minä ostan vain tarpeeseen, laatua ja katson ensin että se on valmistettu Suomessa. Jokainen tavallaan.

Mulla ei ole varaa ostaa Suomessa tuotettua. Aivan järjettömän hintaisia.

Mutta sulle kelpaa suomalainen koulutus, terveydenhuolto, turvallisuus ja kaikki muu mitä eteesi on tehty? Niinhän?

Vierailija
92/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on kysymys. Ja siitä, halutaanko säilyttää teollisuutta Suomessa. Edes se mitä jäljellä.

No siis, saahan meidänkin firmat jotain tukia valtiolta? Mitä oikein sössötätte.

Vierailija
93/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä 80äo ulisijat valittavat Kiinan kommunistisen puolueen tukemisesta, mutta silti ostavat lampaan tavoin suomalaisesta kivijalasta kiinalaista jonka tuotot valuvat ihan yhtä lailla keskushallinnon pohjattomaan ulkomaanvarantoon.

Ovat myös muka niin huolissaan uiguuripoloisten työoloista ja palkoista vaikka Suomessa samat yrittäjänpaskakikkareet yrittävät lakitasolla heikentää suomalaisen duunarin työehtoja ja palkkausta.

Tappâkaa itsenne, kokkariyrittäjät. Tilaan Temusta loppuelämäni ja mainostan Temua referral-linkeillä ja maksetuilla mainoksilla ympäri somea. Siitä tulee sievoinen summa kuussa kun yhä useampi alkaa sieltä tilta. Viime kuussa sain 2400€ minimaalisella vaivalla.

Vierailija
94/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useamman kerran, joka kerran tullut oikeaa tavaraa mitä tilasin. Kestää hieman pidempään kuin esim. kotimaisista verkkokaupoista. Halpaa ja edullista on, samaa krääsää kuin Suomessa myynnissä.

Vierailija
95/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyse vähän syvemmälle menevistä asioista kuin vain siitä halutaanko säilyttää teollisuutta. Minua ei kiinnosta ostaa kalliilla ylimieliseltä oikeistolaisen arvomaailman omaavalta yrittäjältä ja tukea hänen elintapojaan. Sen sinä olet varmasti ymmärtänyt jo sanomattakin?

Vierailija
96/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin suomalaista tuotettako se nyt yhtäkkiä pitäisi ostaa vai onko sitä yhtä paha ihminen jos tilaa vaikka saksasta guntterilta.

Vierailija
97/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että on samaa tavaraa? Voi tietysti olla saman näköistä.

Vierailija
98/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se ei valitettavasti ole edelleenkään kuluttajan ongelma. Hinnat on yksi juttu, mutta surkea valikoima toinen. Jos täällä halutaan saada porukka käymään kaupoilla pitää saada parempaa valikoimaa ja kovempi ostovoima. 

Suomen talous tarvitsisi kovasti uutta Nokiaa, mutta ei sitä ikinä saada jos ei keksitä vastaavaa massoihin vetoavaa halpatuotetta. Sellaisella ruotsikin taloutensa hoitaa. Henkkamaukalla ja Ikealla.

Vierailija
99/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko Suomessa tuotetaan askartelutavaraa tai muovilaatikoita, mitkä täällä on ilmeisesti se suosituin juttu ostaa temusta? 

Vierailija
100/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mutta laatu on ihan samaa mistä joutisi maksamaan suomessa maltaita.Ja kuka sen sanoo että suomalainen yritys ei tilaa sitä samaa tavaraa ja myy niitä 300%voitolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi