Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin Temulta

Vierailija
24.07.2024 |

Tilasin eilen ekaa kertaa Temulta. Tuotteet eivät ole siis vielä tulleet, joten en voi 100% kehua.

Mutta ainakin nyt olen vielä tyytyväinen! 

Mitään ns. tärkeää/kallista en sieltä tilaisi!  Kuten esim. hääpukua, kallista elektroniikkaa, vitamiineja jne. Mutta ainakin itse löysin muutamalla kympillä ison kasan tuotteita, joita oikeasti tarvitsen. Ja jotka maksaisivat normikaupassa paljon enemmän. Eikä niiden laatu (esim. Prismasta/Cittarista) ostettuna olisi yhtään sen parempi. Siis tyyliin pakastepussit, kissanruokakuppi, hammasharja.

Lisäksi löysin lapselle lippiksen tietyllä erikoisella logolla/tekstillä. Tällaista ei saa mistään, paitsi ehkä tilaamalla kalliilla. Lapsi on tällaista halunnut jo pidemmän aikaa! Tähän menisi arvioni mukaan vähintään yli 40€. Nyt maksoi about 4€

Kuulisin mielelläni muiden omakohtaisia kokemuksia Temun tuotteista! 

Kommentit (365)

Vierailija
1/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin katsella, mitä hauskaa krääsää saattaa löytyä.

Vierailija
2/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hyvistä hankinnoista. Moni täälläkin myytävä tuote tulee Kiinasta joten ei ole sen huonompaa laatua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa Tokmanni alkaa laskea hintoja tai väki siirtyy Temuun.

Vierailija
4/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin katsella, mitä hauskaa krääsää saattaa löytyä.

Suosittelen katsomaan! Kunhan pitää siis järjen päässä. Krääsää ja hömppää varmasti löytyy.

Mutta sieltä löytyy kyllä myös ihan järkevää tavaraa; sellaista mitä oikeasti tarvitsee! Ja kun hinnat näille ovat oikeasti todella pienet ja vielä ilmaisella kuljetuksella.

Vierailija
5/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa Tokmanni alkaa laskea hintoja tai väki siirtyy Temuun.

Minä en taatusti ole ainoa, joka haluaa käydä itse kaupassa ja omin silmin tarkastaa tuotteen ja saada sen heti mukaansa. Pieni hintaero ei suurimman osan taloudessa tunnu.

Vierailija
6/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apaut 10 tilausta, tyytyväisyysprosenttini on 90%

Vierailija
7/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Temuun luottaa, onko maksaminen turvallista.

Vierailija
8/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tilausta on tullut ja nopeammin kuin Suomesta tulee. Tilaan lähinnä pienoismalleja ja muuta askartelu tavaraa. No koiralle tuli kyllä sadepuku.

Vierailija
9/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut askartelutavaraa, säilytysastioita ja sesonkikoristeita. Kaikki ollut sitä mitä piti. Jopa timanttityö, jonka ajattelin olevan varma huti.

Vierailija
10/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko Temuun luottaa, onko maksaminen turvallista.

Klarnalla maksan, ja voi luottaa aina on ilmoitus ettei Temu koskaan pyydä lisää rahaa.

Vierailija
11/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta tilaajat pitää asettaa syytteeseen: kansantalouden vaurioittaminen ja kansallisen turvallisuuden vaarantaminen.

Vierailija
12/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdolliset kulutustavarat tilataan tuolta. 

Loppui se kalliiden trimmerin "nauhojen" katkominen ja irtoilu kun seinään kun tilasin temulta. Myös shaverit tulee sieltä. Ajaa muutaman kerran enemmän kuin millään ylihinnoitellulla Venuksella, cilletellä mitä näitä on. 

Vielä kun sais ruoat sieltä tilattua.

Suosittelen!

Vierailija
13/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannu jo useasti ja oon tyytyväinen. Joskus paketti kestää tulla jopa pari viikkoa, mutta se on ainoa vika mitä on ollut. Paras ostos on ollut kuntosalikassi (kaksi itseasiassa olen ostanut), muutenkin kaikki laukut siellä on kivoja. Myös huiveja oon ostanut jo monta. Tuolta voi löytyä tosi hyviä ja halpoja koulutarvikkeita jos lapsille tarvitsee.

Vierailija
14/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksun Zalandon collarit ekan pesun jälkeen nukassa. Temulta tilatut pesty useasti, ei juuri ollenkaan nukkaa. 

Hinta ero noin 30€. En paljon muualta ostele. 

Vierailija
15/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temusta tilaajat pitää asettaa syytteeseen: kansantalouden vaurioittaminen ja kansallisen turvallisuuden vaarantaminen.

cry more

Vierailija
16/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset ja Uquirit tekvät tuotteenne näännytyspalkalla. Jopa lapsityövoimalla. 

Eikä siinä kaikki, suomalainen työväelle ei jää työtä, ei edes näännytyspalkkaa saa.

Vierailija
17/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, kiinnostaa vain tietää laskulla vai pankkikortilla? Sori, jos tämä kävi ilmi kirjoituksestasi.

Vierailija
18/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut kaikenlaista kodin pientavaraa, erätarvikkeita, känny- ja silmälasikoteloita, olen ollut oikein tyytyväinen. Verkkovirtaan kytkettävää elektroniikkaa en tilaisi enkä mitään kalliimpaa, tai mitään sellaista jossa laadulla on iso merkitys.

Vierailija
19/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut askartelutavaraa, säilytysastioita ja sesonkikoristeita. Kaikki ollut sitä mitä piti. Jopa timanttityö, jonka ajattelin olevan varma huti.

Mikä on timanttityö?

Vierailija
20/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen mieluummin vaikka kärkkäiselle kuin annan tietoni Kiinan kommunisti puolueelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän