Mies, kuinka usein haaveilet seksistä puolitutun/tutun naisen kanssa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan täällä vähän normista poikkeava porukka kirjoittelemassa? Olen ihan hyvännäköinen nainen, mutta koskaan en ole huomannut, että kukaan tuttu mies tsekkailisi vartaloani saatikka, että yrittäisi mitään. Olen niin puutteessa, että helposti lähtisin jos joku jotain vihjailisi, mutta ei mitään.
Kaipaat vihjailuja miehiltä millainen vihjais olisi mielestäsi mieluisaa eli haluaisitko miehen suoraan kertovan että haluaisi kanssasi rietastella seksin merkeissä.
Toiminnan mies.
Tykkäisin, että miehet flirttailisivat enemmän eikä haittaisi, vaikka katselisivat niin, että huomaan. Suorat ehdottelut kylmiltään olisi liikaa. Harmittaa, että nykyään kaikki on niin tuomittavaa. Arkinen flirtti on vain piristävää ja omasta mielestäni vaaratonta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi että te miehet olette oksettava kun teidän ajatuksia lukee...
Onneksi te naiset ette osaa lukea ajatuksia :-)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan täällä vähän normista poikkeava porukka kirjoittelemassa? Olen ihan hyvännäköinen nainen, mutta koskaan en ole huomannut, että kukaan tuttu mies tsekkailisi vartaloani saatikka, että yrittäisi mitään. Olen niin puutteessa, että helposti lähtisin jos joku jotain vihjailisi, mutta ei mitään.
Sulla on kyllä erikoisia miehiä tuttuina. Itse katselen aina kaikki naimaikäiset naiset oli ne sitten tuttuja, asiakkaina samassa ravintolassa/kaupassa tai vastantulijoita kadulla.
M50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat vihjailuja miehiltä millainen vihjais olisi mielestäsi mieluisaa eli haluaisitko miehen suoraan kertovan että haluaisi kanssasi rietastella seksin merkeissä.
Toiminnan mies.
Tykkäisin, että miehet flirttailisivat enemmän eikä haittaisi, vaikka katselisivat niin, että huomaan. Suorat ehdottelut kylmiltään olisi liikaa. Harmittaa, että nykyään kaikki on niin tuomittavaa. Arkinen flirtti on vain piristävää ja omasta mielestäni vaaratonta.
Kiva kuulla että pitkät katseet lämmittää tuntuuhan se hyvältä puolin ja toisin. Onneksi olet vähemmän tuomitseva.
Toiminnan mies.
Varmaan päivittäin tulee jotain naapuruston naista katseltua ja ajateltua, millainen pillu hänellä on ja miten ihanaa sitä olisi nuolla ja nussia, laskea spermat sisään, lopuksi nuolla se puhtaaksi.
Joka päivä. Muija pihtaa eikä kiinnosta minun halut niin ei sitä varmaan kiinnosta miten haluni tyydytän
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin. Olen nähnyt seksiunia useimmista tutuista naisista, vapaista tai varatuista. Tutuista naisista fantasioin usein masturboidessani. Aina kun jossain sosiaalisessa tilanteessa on naisia ikähaarukalla 16.0001 - 70 ikävuotta, mietin mielessäni, että miltähän tuntuisi olla tuon kanssa, millaiset rinnat hänellä mahtaa olla jne.
Miksi 16.0001? Meinaat että jos joku on 15.9999 niin siitä ei voi fantasioida kun se on laitonta? Lol.
Oon tallentanut puhelimeeni kuvat kaikista hyvännäkösistä tutuista ja päivittäin runkkailen niille. Näin tekevät kaikki miehet.
Puolison kanssa haaveillaan yhdessä kolmen kimpoista tuttujen naisten kanssa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkuilu tehdään ns. salaa ja mahdollisimman huomaamattomasti, koska muuten on kuolaava miessika.
Vastaus otsikon kysymykseen, ajattelen esim. naispuolisia työkavereita lähes päivittäin tässä mielessä.
Juurikin näin. Ja myös itse otsikon kysymykseen vastaten: Joka päivä ja lähes jokaista.
Lähes aina jollain tasolla. Viimeksi vaimon ottaessa suihin kuvittelin, että hänen yksi siskonsa katseli miten isosisko ottaa isoa kalua suuhunsa. Viimeksi naidessa kuvittelin, että edessä kontallaan oleva piukka peppu olikin hänen siskonsa. Mistäs minäkään tiedän mitä vaimoni päässä liikkuu touhuillessamme. Ihan suoraan naidessa en sentään viitsi sanoa, että olispas ihanaa nussia sun siskoas näin. Joistain julkkiksista ollaan tällaisia fantasioita kyllä mentykkin ja upeaa on ollut.
Toiminnan mies.