Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kuinka usein haaveilet seksistä puolitutun/tutun naisen kanssa?

Vierailija
24.07.2024 |

??

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina koska omalta ei heru enää😋 M50v Joensuusta 

Vierailija
2/32 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Olen nähnyt seksiunia useimmista tutuista naisista, vapaista tai varatuista. Tutuista naisista fantasioin usein masturboidessani. Aina kun jossain sosiaalisessa tilanteessa on naisia ikähaarukalla 16.0001 - 70 ikävuotta, mietin mielessäni, että miltähän tuntuisi olla tuon kanssa, millaiset rinnat hänellä mahtaa olla jne. 

Vierailija
4/32 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Puolihyvähkö seksielämä kuihtui puolison pihtaamiseen. Ennen puolison kaverit yrittivätkin petipuuhin. Olisi pitänyt suostua. Nyt ei ole haluja vaan veetutus naisten lieromaisesta käyttäytymisestä parisuhteessa. Onneksi on autotalli, joka on lämmin, taulutelevisio ja pleikka. Sinne ei tule lotto vinkumaan. Avaimet ovat minun.

Vierailija
5/32 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä koko ajan, nehän on aina niitä haluttavimpia.

Vierailija
6/32 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimot on kuitenkin toista mieltä, kun AV.tä lukee. He ovat mielestään miehensä päiväunia, eikä mies ajattele koskaan muita. Jos niin olisi, niin lähtö tulisi. Mutta näin ei ole tapahtunut koskaan. 

Vierailija
7/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä vaimon siskosta, kun vedän suihkussa käteen.

Aika ruma ja epämiellyttävä ihminen, mutta hänen anuksensa ottamisesta väkisin fantasiointi saa laukeamaan nopeasti.

Vierailija
8/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin, ja usein myös silloin kun painan maksullista - joka esittää olevansa haaveitteni kohde

Vierailija
9/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti. 

Vierailija
10/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tapaan. Vähän sitä miettii, että onkohan sitä tullut vähän liian rohkeaksi ja jääköhän tästä kiinni, kun aina tilaisuuden tullen tsekkaan huomaamattomasti perseen, jalkovälin ja tissit.

Ja kun puhellaan, niin en voi olla katsomatta huulia ja mietin koko ajan kuinka ne olisivat penikseni ympärillä.

Vierailija
11/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimot on kuitenkin toista mieltä, kun AV.tä lukee. He ovat mielestään miehensä päiväunia, eikä mies ajattele koskaan muita. Jos niin olisi, niin lähtö tulisi. Mutta näin ei ole tapahtunut koskaan. 

Juu ei niistä vaimolle hiiskuta

Vierailija
12/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ajattelen vaimon siskoa, eli monta kertaa viikossa.

Vierailija
13/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä vähän normista poikkeava porukka kirjoittelemassa? Olen ihan hyvännäköinen nainen, mutta koskaan en ole huomannut, että kukaan tuttu mies tsekkailisi vartaloani saatikka, että yrittäisi mitään. Olen niin puutteessa, että helposti lähtisin jos joku jotain vihjailisi, mutta ei mitään.

Vierailija
14/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan täällä vähän normista poikkeava porukka kirjoittelemassa? Olen ihan hyvännäköinen nainen, mutta koskaan en ole huomannut, että kukaan tuttu mies tsekkailisi vartaloani saatikka, että yrittäisi mitään. Olen niin puutteessa, että helposti lähtisin jos joku jotain vihjailisi, mutta ei mitään.

Vilkuilu tehdään ns. salaa ja mahdollisimman huomaamattomasti, koska muuten on kuolaava miessika.

Vastaus otsikon kysymykseen, ajattelen esim. naispuolisia työkavereita lähes päivittäin tässä mielessä.

Vierailija
15/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena voit tehdä selkeän aloitteen, vihjailua ei välttämättä ymmärretä.

Vierailija
16/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväunet jostain "kielletystä" vaikka naimisissa olevasta työkaverista on ihan parasta.  Sellaista kiihkoa ei todellisuudessa kohtaa. Onneksi ei ole kumppania niin saa heittäytyä haaveilemaan vaikka koska. 

Vierailija
17/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 7-8 kertaa vuorokaudessa.

Vierailija
18/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Leevi ja leevigsikin laulanut toimiston tytöistä, että salaisissa haaveissa kaikkien kanssa vehtaan. 

Vierailija
19/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että te miehet olette oksettava kun teidän ajatuksia lukee...

Vierailija
20/32 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, miten paljon miehillä on pelissä...? Siinä vaiheessa kun miehelle tulee pakonomainen tarve saada syyte ahdistelusta, niin silloin hän menee kertomaan jollekin naiselle seksihaluistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi