Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ei löydä parisuhdetta

Vierailija
24.07.2024 |

Otetaan toinen näkökanta täällä vellovaan parisuhdekeskusteluun.

Mitä te vanhemmat ajattelette jos lapsenne ei tunnu löytävän parisuhdetta tai edes väliaikaisia suhteita?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta en osaa auttaa eikä minun kuulukaan. Lapsi sanoo haluavansa asua yksin, läheinen parisuhde ja perheen perustaminen tuntuu vaikealta. Seurustelusuhteita on kyllä.

Onko tässä ajassa jotain niin erilaista, en osaa sanoa. Omassa ikäluokassani parisuhde oli sääntö ja yksin asuvat hyvin harvinaisia. Puoliso löytyi nopeasti ja helposti ilman nettiä, ja jos yksi suhde päättyi niin seuraava oli jo odottamassa. Olin luokkakokouksessa ja kaikki olivat naimisissa/ avoliitossa tai ainakin eronneet sellaisesta.

Vierailija
22/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lapsi on lapsi, eikä tätä asiaa muuta toiseksi se, onko hän parisuhteessa vai ei. Yritän elää ja olla tukena, mitä elämä sitten laps(i)eni eteen tuokaan.

Parisuhdekumppanin löytämisen ja kohtaamsien osalta yritän olla enempi korvana ja kuuntelijana kuin päsmäröidä ja ohjeistaa kuinka tulisi toimia. - Silloinkin kun on mahd. riitsävää kuunnella ja nähdä kun lapsella on sydän suruja.

Toki sanon mielipiteeni ja viisastellakin saatan jos minulle annetaan siihen tilaisuus mutta malttia yritän siltikin pitää, että en tulisi talloneeksi varpaille.

Ja ellei ole mitään erityistä aihetta niin luotan ja uskon laps(i)eni arvotelukykyyn ja taitoon tehdä omat valintansa ja päätöksensä, joista hän tai korjaan he kantavat sitä suuremman vastuun ihan itse, mitä vanhemmaksi varttuvat.     

Uskovainen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se suviseuroihin, niin eipä aikaakaakaan kun joku Lars-Leevi ruikkii sen raskaaksi. 

Vierailija
24/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokeillut homo sivustoja tai baareja?

Vierailija
25/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesi ruma kenties?

Vierailija
26/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren ja olen ihmeissäni. Yritystä on mutta ei vaan löydy ketään sopivaa. Ja sopimattoman kanssa on turha edes alkaa.

Toivoisin niin, että lapsillani olisi perheet ja lapset siinä vaiheessa kun minusta aika jättää. Alkaa olla jo vähän kiirekin.

Vierailija
27/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lapseni on 28v. Hänellä ei ole koskaan ollut parisuhdetta. Ei hän minulle siitä ole juuri puhunut, mutta näkeehän sen ettei hän ole onnellinen tilanteesta. En ole voinut juurikaan auttaa. Vain sanomalla, että mene tansseihin tai paikkoihin missä ihmisiä on. En  voi enempää tehdä. Kyllähän tuo säälittää ja välillä käy mielessä mitä itse on tehnyt väärin. Olenko kasvattanut oikein tai olisiko pitänyt tehdä jotain eri tavalla. En tiedä. Hän on aina ollut hiukan hiljainen. Kavereita on kyllä mutta ovatko hekään sitten niin läheisiä.

Jos on poika niin voi jäädä luoksesi asumaan loppuelämäksi, jos lasta ei karaise tai opeta sosiaalisia taitoja elämää varten. 

Vierailija
28/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kasvot! Sillä jos miehellä on rumat kasvot, niin en näe tai koe, että voisin mitenkään olla hänen kanssaan.

2. Pituus! Paras pituus miehelle on 188-195cm, mutta myös 180-187cm käy. Alle 180cm miehet eivät ole minua varten.

3. Kroppa! Eli atleettinen, eikä mikään sali make! Samoin, ei lihaville. Rasvaprosentti miehellä 10-12% luokkaa.

4. Raha! Eli miehen pitää olla töissä. Työtöntä miestä en huoli. Samoin, jos mies tienaa vähemmän kuin itse.

Siinä oli muutamat, mitkä ovat minulle tärkeitä. Joku muu voi olla eri mieltä kanssani, mutta tässä on minun omat kriteerit miehelle.

N22

Joo, no noilla arvoilla varustettu tytteli ei olisi mikään toiveminiä. Sanonpahan nyt vaan.

Vierailija
29/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu vanhemmille.

Vierailija
30/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suren ja olen ihmeissäni. Yritystä on mutta ei vaan löydy ketään sopivaa. Ja sopimattoman kanssa on turha edes alkaa.

Toivoisin niin, että lapsillani olisi perheet ja lapset siinä vaiheessa kun minusta aika jättää. Alkaa olla jo vähän kiirekin.

Oletko kertonut lapselle, että haluaisit hänen löytävän vaimon? Oletan, että on mies, jos ei ole kiirettä. Vai oletko vain ollut hiljaa?

Vierailija
31/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisissa perheissä, missä ei jotenkin kauheasti puhuta mitään eikä näytetä tunteita eikä oikein mitään tunnetakaan vaan keskitytään töissä käyntiin ja siivoamiseen, tuntuu kasvavan hiljaisia  miehiä, jotka jää ikuisesti tunne-elämältä vähän teinin tasolle. 

Vierailija
32/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä edes mieti tuollaista. Olen lapsilleni aina korostanut, että elävät omanlaista elämää. Ja opettelevat olemaan myös yksin. Toinen on sinkku, eikä kuulemma halua lapsiakaan. Ihan ok minulle.

Vierailija
33/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sinä ainakaan ala auttaa lasta asiassa ja järjestellä tälle kumppania ja naimakauppoja.

Vierailija
34/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vanhempien asia tunkea nokkaansa koko asiaan vai onko penska kasvatettu niin että ihan automaattiasetuksena oletus kaiken tulevan nenän eteen valmiiksi kannettuna ja että äiti tai isä hoitaa? 

Vierailija
35/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kasvot! Sillä jos miehellä on rumat kasvot, niin en näe tai koe, että voisin mitenkään olla hänen kanssaan.

2. Pituus! Paras pituus miehelle on 188-195cm, mutta myös 180-187cm käy. Alle 180cm miehet eivät ole minua varten.

3. Kroppa! Eli atleettinen, eikä mikään sali make! Samoin, ei lihaville. Rasvaprosentti miehellä 10-12% luokkaa.

4. Raha! Eli miehen pitää olla töissä. Työtöntä miestä en huoli. Samoin, jos mies tienaa vähemmän kuin itse.

Siinä oli muutamat, mitkä ovat minulle tärkeitä. Joku muu voi olla eri mieltä kanssani, mutta tässä on minun omat kriteerit miehelle.

N22

hyvä pitää jonkinlaista tasoa yllä. entä jos itse vaikka vammaudut tai joku järjestää sinut työelämässä vaikka vääryydellä luiskaan ja sen jälkeen et pääsekään enää toteuttamaan uraasi? upea miehekkeesi ei sitten huolikaan sinua. rakkaus lopetetaan. elämässä kuule sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
36/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se oli ihan naisten nirsoudesta kiinni ette sadat tuhannet miehet suomessa saa parisuhdetta.

Vierailija
37/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Joo, no noilla arvoilla varustettu tytteli ei olisi mikään toiveminiä. Sanonpahan nyt vaan.

Tuo nyt on vaan kaikkien naisten pohjimmainen toive. Ne jotka sanovat muuta eivät todennäköisesti ole sellaisia, joita suurin osa miehistä haluaa. Oletko vähätellyt ulkonäön merkitystä lapselle ja nyt hän pukeutuu likaisiin vaatteisiin, ei leikkauta hiuksiaan tai suostu harrastamaan liikuntaa? Noilla arvoilla voi kyllä jäädä nykyaikana ilman. Miehen tulee nykyaikana panostaa ulkonäköönsä ihan kuin naisenkin.

Vierailija
38/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se oli ihan naisten nirsoudesta kiinni ette sadat tuhannet miehet suomessa saa parisuhdetta.

Naiset eivät ole yhtään sen nirsompia kuin miehetkään. Kaikkien tarjolle tulevien kanssa ei tarvitse edes säälistä tai myötätunnosta olla missään tekemisissä ellei halua tai koe minkäänlaista kiinnostusta. 

Vierailija
39/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä edes mieti tuollaista. Olen lapsilleni aina korostanut, että elävät omanlaista elämää. Ja opettelevat olemaan myös yksin. Toinen on sinkku, eikä kuulemma halua lapsiakaan. Ihan ok minulle.

Itse en kyllä ihan kannustaisi lasta sinkkuuteen. Pidän hyvin outona käytöstäsi ja annat lapsellesi hyvin perhevastaiset arvot, joten ei ihme, ettei perhe-elämä kiinnosta.

Vierailija
40/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillahi suottaap olla naiamttomuuden armolahja ja jotkut pärjää runkaten ku eivät oo liikaa edes puheväleissä tai tekemisissä naisten kansa yleeskään , pysyy silloon himot kurissa ja herrannuhteessa. Parisuhteutuminen eli avioliitto on kuitenkin aika töisevä perustaa ja ylläpidellä, ei siihen kellä vaan piissaa nörtsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä