Siis eikö oman kaupungin hotelliin tai leirintäalueelle saa mennä?
Joskus luin tämmösen uutisen ettei miestä päästetty omassa kaupungissa hotelliin.
Itse olen joskus suunnitellut leirintäalueelle menoa nyt kesällä, kun se on kaunis paikka, ehkä pikku-mökkimajotus viikoksi, saisi tuntea että on lomalla uida, saunoa, jne. Onko siis kiellettyä? Ei ole muuten passia, vaaditaanko se, eikä henkilökorttia, ajokortti on vain. Entä jos narraa olevansa toisesta kaupungista?
Kommentit (10)
No ei oo väliä missä asuu. Kyllä kiellon syy on muualla.
Staycation oli trendi joitakin vuosia sitten.
Kyllähän ihmiset saattavat mennä kotikaupungin hotelliin joksikin aikaa esim. Remontin takia.
Saa tietenkin mennä. Yrittäjät ottavat kaikki asiakkaat avosylin vastaan.
"Joskus luin tämmösen uutisen" ei ehkä ole sitä kaikista luotettavinta tietoa. Ei tarvitse vielä sen perusteella hätääntyä. Kyllä hotelleille ja leirintäalueille maksavat asiakkaat kelpaavat.
Öh? Itse olen ollut hotellissa kotini remontin takia ja pari kertaa siksi kun pakenin miestäni. Oli silloin rahaa (nyt ei enää ole) joten menin hotelliin turvakodin sijaan.
Varmaan sama homma kun itselläni nuorena, en päässyt ravintolaan. Järkkäri otti nokkiinsa kait kun sai kyynelkaasut omaan naamaansa.
No maksavat ja siivosti käyttäytyvät asiakkaat ovat varmasti tervetulleita. Joskus muistan, että nuorison pääsyä esimerkiksi juhannuksena, rajattiin. Myöhemmin tuli ns. päiväkävijän maksu, joka piti maksaa, jos vain kävi saunomassa ja uimassa.
No jos niin jostain luit, niin täytyyhän sen olla totta.
Outo juttu, olikohan ns. vanha tuttu?