Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ei löydä parisuhdetta

Vierailija
24.07.2024 |

Otetaan toinen näkökanta täällä vellovaan parisuhdekeskusteluun.

Mitä te vanhemmat ajattelette jos lapsenne ei tunnu löytävän parisuhdetta tai edes väliaikaisia suhteita?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Kasvot! Sillä jos miehellä on rumat kasvot, niin en näe tai koe, että voisin mitenkään olla hänen kanssaan.

2. Pituus! Paras pituus miehelle on 188-195cm, mutta myös 180-187cm käy. Alle 180cm miehet eivät ole minua varten.

3. Kroppa! Eli atleettinen, eikä mikään sali make! Samoin, ei lihaville. Rasvaprosentti miehellä 10-12% luokkaa.

4. Raha! Eli miehen pitää olla töissä. Työtöntä miestä en huoli. Samoin, jos mies tienaa vähemmän kuin itse.

Siinä oli muutamat, mitkä ovat minulle tärkeitä. Joku muu voi olla eri mieltä kanssani, mutta tässä on minun omat kriteerit miehelle.

N22

Normaali terve nainen olet. Älä välitä näistä palstamammoista, sillä heillä on mt-ongelmia.

Muuten palstamammoilla oli ihan sama kriteerit nuorina. Helppo se on nyt laskea rimaa, kun ei kelpaa enää kenellekään!

Ihan totta. Palsta naiset voivat katsoa peiliin, kun itkevät sitä, että heidän kultapoika ei kelpaa naisille. Vaikka eivät he itsekään nuorena olisi huolineet inceliä, jos olisivat saaneet valita. Ennen katsos naisten oli pakko avioitua nuorena, kun oli sellainen tapa sekä vanhanpiian vero. Nyt taas ei naisia perhe sekä yhteiskunta painosta tai aseta paineita perustaa perheen nuorena, jos ollenkaan.

N 33

Vierailija
82/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman ilkeitä kommentteja täällä. Ei ihme, ettei mistään tule enää mitään kun toivotetaan toisille vain syöpää ha kuolemaa. Ei pelkästään tässä ketjussa vaan yleensäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus aloittajan kysymykseen: En mitenkään hätäänny siitä, että aikuiset lapseni eivät "löydä" sellaista mitä eivät ole etsineetkään.

Olen aina korostanut sekä pojalle että tyttärelle, että heidän on tärkeintä ensin rakentaa omien edellytystensä avulla itselleen sellainen elämä, johon ovat aidosti tyytyväisiä omana itsenään, ja sen jälkeen miettiä tilanteen mukaan, voisiko parisuhteen löytäminen parantaa entisestään suhteen kummankin osapuolen elämänlaatua.

M60

Vierailija
84/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta on varmaan se, jos lapsi ei uskalla esitellä kumppaniaan vanhemmilleen, ja joutuu valehtelemaan, että on sinkku.

Vierailija
85/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta on varmaan se, jos lapsi ei uskalla esitellä kumppaniaan vanhemmilleen, ja joutuu valehtelemaan, että on sinkku.

No kyllä kamalinta on jos lapsi toiveistaan huolimatta löydä parisuhdetta ja on yksin vailla perhettä 60 vuotta. Se on pitkä aika istua hiljaisessa kodissa. 

Vierailija
86/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasten kuulukkaan olla parisuhteessa !

Vierailija
87/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lapseni on 28v. Hänellä ei ole koskaan ollut parisuhdetta. Ei hän minulle siitä ole juuri puhunut, mutta näkeehän sen ettei hän ole onnellinen tilanteesta. En ole voinut juurikaan auttaa. Vain sanomalla, että mene tansseihin tai paikkoihin missä ihmisiä on. En  voi enempää tehdä. Kyllähän tuo säälittää ja välillä käy mielessä mitä itse on tehnyt väärin. Olenko kasvattanut oikein tai olisiko pitänyt tehdä jotain eri tavalla. En tiedä. Hän on aina ollut hiukan hiljainen. Kavereita on kyllä mutta ovatko hekään sitten niin läheisiä.

Vai tansseihin pitäisi mennä. Mikset kehoita häntä menemään rukouskokouksiin? 

Vierailija
88/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä ei ole äidin ongelma. 

Vierailija
89/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se oli ihan naisten nirsoudesta kiinni ette sadat tuhannet miehet suomessa saa parisuhdetta.

Yksi olennainen piirre suomalaisessa kroonisen kansallisen itsemurhan politiikassa. 

Vierailija
90/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun ainakaan tee mieli perustaa mitään parisuhdetta niin kauan ku vanhemmat ovat täällä kyttäämässä, t neitsytpoika 41 ja hettero

Tuossakin voi olla syynsä; ovatko vanhemmat epäonnistuneella asenteellaan ja käytöksellään saaneet aikaan tuollaisen mielentilan jälkeläisessään. 

Vierailija
91/102 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta tietäväni kaikkea lapseni elämästä. Eipä olisi tullut mieleenkään selvittää jokaisia tapailua äidilleni. En itsekään mielelläni tapaisi kuin lapsen pitkäaikaisia kumppaneita.

Vierailija
92/102 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oleta tietäväni kaikkea lapseni elämästä. Eipä olisi tullut mieleenkään selvittää jokaisia tapailua äidilleni. En itsekään mielelläni tapaisi kuin lapsen pitkäaikaisia kumppaneita.

Kumppaneita monikossa... Mutta entäs kun ei ole sitä ensimmäistäkään ollut. Ja näyttää siltä ettei sitä tulekaan.

Vierailija
93/102 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä edes mieti tuollaista. Olen lapsilleni aina korostanut, että elävät omanlaista elämää. Ja opettelevat olemaan myös yksin. Toinen on sinkku, eikä kuulemma halua lapsiakaan. Ihan ok minulle.

Itse en kyllä ihan kannustaisi lasta sinkkuuteen. Pidän hyvin outona käytöstäsi ja annat lapsellesi hyvin perhevastaiset arvot, joten ei ihme, ettei perhe-elämä kiinnosta.

"Perhe-elämä" tarkoittaa naiselle seksiorjuutta ja mahdollisesti hengenvaarallisia steroidihoitoja miehen siitosvimman tyydyttämiseksi. Ei se ole nykypäivää. Siemenen saa vaikka lääkäriltä, naisten ei kannata alkaa suhteisiin

Oletkohan henkisesti kypsä kirjoittamaan yksin vauvapalstalle.

Vierailija
94/102 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma lapseni on 28v. Hänellä ei ole koskaan ollut parisuhdetta. Ei hän minulle siitä ole juuri puhunut, mutta näkeehän sen ettei hän ole onnellinen tilanteesta. En ole voinut juurikaan auttaa. Vain sanomalla, että mene tansseihin tai paikkoihin missä ihmisiä on. En  voi enempää tehdä. Kyllähän tuo säälittää ja välillä käy mielessä mitä itse on tehnyt väärin. Olenko kasvattanut oikein tai olisiko pitänyt tehdä jotain eri tavalla. En tiedä. Hän on aina ollut hiukan hiljainen. Kavereita on kyllä mutta ovatko hekään sitten niin läheisiä.

Vai tansseihin pitäisi mennä. Mikset kehoita häntä menemään rukouskokouksiin? 

Perinteisissä lavatansseissa käy paljon nuoria. Jos on uskonnollinen ihminen, niin ei rukouskokous ole huono vaihtoehto.

Vierailija
95/102 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on luuseri lapsi... kunnon incel 😂

1000 kertaisesti säälittävämpi olet sinä. Tiedät sen itsekin ja se on luultavasti ainoa asia minkä tiedät.

Vierailija
96/102 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton keskustelun taso.

Tämä on suuri ongelma kolmekymppisillä. Lapsia syntyy koko ajan vähemmän. Jos jollakin on oikeasti hyviä ideoita, niin astukoon esiin.

Vierailija
97/102 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on suuri ongelma kolmekymppisillä. Lapsia syntyy koko ajan vähemmän. Jos jollakin on oikeasti hyviä ideoita, niin astukoon esiin.

Kenelle tämä on ongelma? Ei ainakaan niille synnytysikäisille tunnu olevan. Miksi muun ikäiset edes puuttuvat synnytysikäisten tekemisiin, eikö heillä ole omaa elämää?

Vierailija
98/102 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan rakenne muuttuu niin, ettei nuoret pääse eläkkeelle, kun ei ole maksajia.

Vierailija
99/102 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jotain sairaalloista himoa toisten sukuelimiä kohtaan? Kun omasta on puhti tai kelpoisuus loppunut niin aletaan sörkkimään ja kontrolloimaan toisten kohtuja? Jokaisella on omat sukuelimet, mitä voi hallinnoida haluamallaan tavalla. Toiten sukuelimet eivät kuulu yleiseen keskusteluun ollenkaan

Vierailija
100/102 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan rakenne muuttuu niin, ettei nuoret pääse eläkkeelle, kun ei ole maksajia.

Enpä tiedä yhtäkään nuorta joka rakentaisi elämää valtion lupausten pohjalle, varsinkin kun valtiota pyörittävät boomerit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan