Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko luopua kissastasi tai koirastasi miehen takia?

Vierailija
23.07.2024 |

Jos rakastuisit mieheen, joka olisi elukalle allerginen.

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen elänyt koirien kanssa koko ikäni, ja tästä elämäntavasta luopuminen olisi minulle liian suuri muutos tehtäväksi kenenkään takia. Jos itse allergisoituisin, menettäisin liikuntakykyni tms., yrittäisin ratkaista asian millä tahansa keinolla. Luopuisin koiristani vain äärimmäisen pakon edessä, kuten jos oma henkeni olisi vaarantunut tai en pystyisi huolehtimaan koirien elämänlaadusta riittävällä tavalla. Lisäksi omat koirani ovat minulle enemmän kuin minkään materian kaltaisia objekteja, ja minulla on niihin voimakas tunneside.

Vierailija
122/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Otin eläimen vastuulleni, joten en luovu eläimestä. Lisäksi se on muutenkin ihan paras tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nyt jokainen täyspäinen luopuisi elukasta ihmisrakkauden takia.

Ei. Eikä kukaan täyspäinen rakasta tyyppiä, joka on valmis viemään eläimen piikille tai antamaan pois noin joutavasta syystä.

Vierailija
124/135 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Se on joko minä JA kissa tai ei mitään.

Vierailija
125/135 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En en en en en. En enenenenenen EN!!!!!!!

Vierailija
126/135 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En

Kun koirani kuoli, silloinen poikaystäväni ei ymmärtänyt suruani ollenkaan. Hänkin sai lähteä. Ei sellaisen kanssa olisi voinut elää loppuelämääni, jolta ei löydy empatiaa.

Vierailija
127/135 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voisi eikä mies olisi minulle edes se oikea. Ei päästäisi edes lähelle sitä rakastumista vaan kyllä se olisi ohi jo tapailu vaiheessa :)

Vierailija
128/135 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 782

Vierailija
129/135 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elämäntyyli on jo lähtökohtaisesti sellainen, että siihen kuuluu eläimiä (koiria, hevosia), paljon ulkoilua ja luonnossa liikkumista jne, en usko, että minulla olisi mitään yhteistä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei jostain syystä sietäisi esimerkiksi koiraani. Sitäpaitsi saatan haista jopa tallille silloin tällöin :-D

Elämänkumppani kannattaa valita siten, että elämäntyyli on samantyyppinen tai ainakin toisen elämäntyylille löytyy ymmärrystä ja arvostusta, vaikkei itse ihan samanlaisia juttuja haluaisikaan tehdä vapaa-ajallaan.

Oma miesystäväni pitää koirastani ja hoitaa sitä mielellään, esim. jos itse olen työmatkalla. 

Vierailija
130/135 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sitten pitäisi olla joku kahden kodin taktiikka. Eli minä ja Rekku asutaan keskenämme ja käyn sitten kumppanin luona treffeillä. Se ei tosin olisi mies.

Vierailija
131/135 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettinyt, että luopuisin miehenä vassarinaisesta ja ottaisin koiran. Toteutan sen hyvin pian

Vierailija
132/135 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin allerginen, ettei mun sietokyvylle riittäisi eläimestä luopuminen, kun vaateet ja asunto olisivat täynnä sitä hilsettä kuitenkin. 

En siis edes deittaile lemmikinomistajia. 

Vierailija
133/135 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kyllä kyllä. Oma koira pistettiin pataan porisemaan ja hyvältä se koira maistui!

N 33

Vierailija
134/135 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä tarkistetaan ensimmäiseksi, onko hän allerginen eläimille, minun tapauksessani kissalle. Samoin, onko hänellä jotain muuta eläimiä vastaan. Jos on, niin mitään rakastumista ei ehdi edes tapahtumaan. Onneksi aviomieheni ei ollut kumpaakaan, joten tutustuminen pääsi etenemään. 

Vierailija
135/135 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein käsitä, mitä tuo käytännössä tarkoittaa. Jos emme voi asua samassa asunnossa siksi, että minulla on lemmikki jonka kanssa mies ei voi asua, niin tuskin mies sen takia lakkaa rakastamasta minua ja jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi