Nainen, voisitko luopua kissastasi tai koirastasi miehen takia?
Jos rakastuisit mieheen, joka olisi elukalle allerginen.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että siksi on kissa, koska olen epätoivoinen pulleromamma, joka todellisuudessa kaipaisi elämäänsä miehen kosketusta ja läsnäoloa 😔
Miksi kuvittelet että täällä kaikki vastaajat ovat sinkkuja? Ei tämä ole mikään sinkkupalsta. Meillä mies on se joka heti ensimmäisenä on ollut uutta lemmikkiä hommaamassa kun entisestä on aika jättänyt. Projisoit omaa yksinäisyyttäsi palstan naisiin, on se aika säälittävää.
Meilläkin mies on sanonut, ettei halua koskaan elää ilman kissaa. Minä en niin eläimistä välitä, mutta aika monta niitä meillä on.
En. Alkuaikoina toin kolme kissaa ilmoittamatta kotiin kun en saanut herraa kiinni. En olisi kuin toisen eläinihmisen kanssa.
No en todellakaan. Kissakielteinen mies olisi no-no jo alunperin. Allerginen saisi mennä lääkitykselle tai asua eri osoitteessa.
Pyytäisit luopumaan perheenjäsenestä jonkun kenenlie vuoksi?
En todellakaan luopuisi.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että siksi on kissa, koska olen epätoivoinen pulleromamma, joka todellisuudessa kaipaisi elämäänsä miehen kosketusta ja läsnäoloa 😔
Olet typerä ja sairas trolli.
Meillä on ollut kissa pian 7 vuotta kuten jo aiemmin ketjussa kerroin. Kissa otettiin silloin kun olin vielä naimisissa eli mieskin halusi kissan. Eron myötä oli kuitenkin selvää, että kissa jää mulle. Lemmikkieläin ei liity mitenkään miehiin tai heidän tuomaan läheisyyteen yms. Kaksi täysin eri asiaa ja vain sairas ihminen väittää tuollaista sontaa kuin sä väität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut kissa pian 7 vuotta kuten jo aiemmin ketjussa kerroin. Kissa otettiin silloin kun olin vielä naimisissa eli mieskin halusi kissan. Eron myötä oli kuitenkin selvää, että kissa jää mulle. Lemmikkieläin ei liity mitenkään miehiin tai heidän tuomaan läheisyyteen yms. Kaksi täysin eri asiaa ja vain sairas ihminen väittää tuollaista sontaa kuin sä väität.
Kyllä huomaa että olet miehen puutteessa kun noin kiukuttaa. Huh huh...
En. Tuskin mieskään luopuisi äidistään, jos olisin hänelle allerginen.
Jos mies inhoaa kissoja, se on suurin Red Flag mitä voi olla. Mies ei pidä edes naisista eikä naisen seksuaalisuudesta tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että mä olen sinkku ei tarkoita sitä, että mulla ei olisi seksiä. Vaikka olisi parisuhteessa, mutta ottaisi päähän sun kaltaiset idiootit. Ei liity mitenkään seksiin.
En ikinä, kissani on vanhus jo, 16-vuotias ja ollut pennusta asti minulla, perheenjäsen ja rakas.
En myöskään ottaisi miestä jolla on koira, en pidä koirista.
En tietenkään. Se on perheenjäsen eikä kertakäyttö eläin. Ja jos eläimen ottaa niin se hoidetaan hyvin alusta loppuun viimeiselle matkalleen. Hävetkööt sellaiset jotka pitävät perheenjäsentä kertakäyttöisenä. Karma kyllä kostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne puutteessa on kun kiukuttaa kun ei nainen lemmikistään luovu heidän takiaan.
Vierailija kirjoitti:
"Ei mun luona haise koira/kissa"
Joo, eipä niin. 🤮
Mun luona ei haise mies
En tietenkään. Muutenkin, kun päätin valita itselleni kumppanin, valinnassa itsestään selvää oli, että kyseessä tulee olla eläinrakas ihminen joka haluaa eläimet osaksi omaakin elämäänsä.
Eiköhän nyt jokainen täyspäinen luopuisi elukasta ihmisrakkauden takia.
En, eläimet on antanut enemmän elämälleni iloa. Miehistä on on vain riesaa, enkä edes jaksaisi sohvalla röhnöttävää miestä katsoa
Slloin kun otin hoitooni vanhan koiran lupasin sille, että huolehdin siitä koko sen loppuelämän ajan.
En voisi pettää eläimelle antamaani lupausta miehen takia.
Miehiä tulee ja menee, mutta tätä koirayksilöä on vain tämä yksi kappale koko maailmassa.
No tuollainen tilanne onkin ihan eri, kun hankitte yhdessä sen kissan. Ja pentukissa sopeutuu hyvin uuteen kotiin.
Iäkkään kissan kanssa ihan eri tilanne, tuo mun katti on vielä sellainen että se elää ihan kauttani. Kerran olin viikon sairaalassa ja äiti kävi hoitamassa kissaa, mutta se lopetti syömisen ilman minua.
Kun pääsin sairaalasta, en meinannut tunnistaa kissaani, se hoiperteli vastaan ihan riutuneen näköisenä. Ja ettei kissat muka kiinny..
Kauheinta on se, ettei niille voi selittää asiaa. En esimerkiksi voinut selittää että olen sairaalassa, enkä voisi myöskään selittää että nyt joudut uuteen kotiin, kun minä haluan munaa. Joten eläin on vain hoidettava loppuun asti, se on kuitenkin ystävä, eikä kaveria jätetä.