Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko luopua kissastasi tai koirastasi miehen takia?

Vierailija
23.07.2024 |

Jos rakastuisit mieheen, joka olisi elukalle allerginen.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole koskaan niin tärkeä kuin kissa tai koira, jonka kanssa elänyt monta vuotta. Se kissa tai koira on perheen jäsen, jota rakastetaan ehdoitta. En antaisi koskaan valtaa miehelle, joka inhoaa ja vihaa eläimiä. Mies saisi heti lähdön. Allergia ei ole mikään syy luopua eläimestä, menköön vaikka siedätyshoitoon tai ottakoon antihistamiinin. Mutta ei kiitos. 

Vierailija
22/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ylipäätään välttää seurustelua eläinhörhöjen kanssa.

Vierailija
24/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hakeutuisin parisuhteeseen allergisen ihmisen kanssa. Toisaalta motivoitunut kosija varmaan hakeutuisi siedätyshoitoon. Epäilen vaan, että en ihan niin himoittu kumppani sentään ole. 

Vierailija
25/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi seurustelemaan pahasti eläimille allergisen ihmisen kanssa. Vaikka eläinten pitäminen ei olisi sillä hetkellä ajankohtaista niin eläimet kuuluu minun elämäntapaan, ei se toimisi.

Vierailija
26/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi, niin hyvää miestä ei ole koskaan tullut vastaaan että lemmikistäni luopuisin ja mies joka sellaista vaatii ei ole mikään hyvä mies ollenkaan. Hommatkoon lemmikittömän naisen, kyllä heitä riittää.

Vierailija
27/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun en luota siihen että mies jää elämääni. Sitten ei olisi koiraa eikä miestä.

Vierailija
28/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi naista jolla on kissa. Ankeita, matalan älykkyyden ihmisiä nämä. Kaiken lisäksi ovat täynnä kissansa levittämiä loisia. 

Skippaa suosiolla, eivät hekään sinua huolisi.

Enkö niin sanonut etten edes huolisi naista jolla kissa. On siis ollut naisia joilla kissa ja monia muita tavannut. Ovat pääsääntöisesti yksinkertaisia ja ennen kaikkea ankeita henkilöitä.

Vierailija
29/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luopuisi.

Vierailija
30/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mun luona haise koira/kissa"

Joo, eipä niin. 🤮

Vierailija
31/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, miten joku, vaikkapa se 'mies' kohtelee eläimiä, kertoo kaiken. Jos on jotain negaa niin juokse.

Vierailija
32/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin allerginen kissoille, mutta siedätyin omiin kissoihini n. puolessa vuodessa. En luopuisi kissoista, mutta voitaisiin seurustella asumatta yhdessä ja harkita yhteen muuttoa sen jälkeen kun kissat kuolevat vanhuuteen.

Kissavihaajan kanssa en kyllä seurustelisi missään tapauksessa, koirista en pidä itsekään erityisemmin.

Vierailija
33/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus seurustelin kissanaisen kanssa. Tein kompromissiehdotuksen että voidaan jatkaa seurustelua, mutta asutaan eri osoitteissa niin kauan kuin sinulla kissat on. Minulla ne otti henkeen niin paljon ja silmät tuntuivat kuin olisi läjä hiekkaa heitetty. Minusta tein todella hyvän vastaantulon, sillä en silti vaatinut häntä niistä silti luopumaan. Ei vaan akalle riittänyt. Syyllisti lopulta minua parisuhteen päättymisestä. Jos ei tuollainen kompromissi riitä, niin jumalauta, menkööt vaikka vihille niitten kollien kanssa.

Vierailija
34/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi naista jolla on kissa. Ankeita, matalan älykkyyden ihmisiä nämä. Kaiken lisäksi ovat täynnä kissansa levittämiä loisia. 

Enkö niin sanonut etten edes huolisi naista jolla kissa. On siis ollut naisia joilla kissa ja monia muita tavannut. Ovat pääsääntöisesti yksinkertaisia ja ennen kaikkea ankeita henkilöitä.

Pahempia ovat silti rescuekoira-naiset.😬

Vierailija
35/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen rakastumiseen asti ei päästäisi. Tapailu loppuisi aika lyhyeen

Vierailija
36/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei tykkää eläimistä on usein muutenkin empatiakyvyttömiä.

Vierailija
37/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin alkaisin edes seurustelemaan, joten sikäli en luopuisi. Jos olisin lemmikkien välissä, niin sitten toinen asia, mutta silloinkaan ei tarvitsisi luopua eläimestä, ainoastaan luopua ajatuksesta hankkia lemmikki.

Vierailija
38/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joskus seurustelin kissanaisen kanssa. Tein kompromissiehdotuksen että voidaan jatkaa seurustelua, mutta asutaan eri osoitteissa niin kauan kuin sinulla kissat on. Minulla ne otti henkeen niin paljon ja silmät tuntuivat kuin olisi läjä hiekkaa heitetty. Minusta tein todella hyvän vastaantulon, sillä en silti vaatinut häntä niistä silti luopumaan. Ei vaan akalle riittänyt. Syyllisti lopulta minua parisuhteen päättymisestä. Jos ei tuollainen kompromissi riitä, niin jumalauta, menkööt vaikka vihille niitten kollien kanssa.

Ihan hyvä ehdotus muuten mutta kissat saattaa elää yli 20 vuotta, joten ymmärrettävää että jos haluaa esim. perhe-elämää, tuo ei siinä vaiheessa oikein toimi. Mutta juu, allergia voi olla tosi paha.

Vierailija
39/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä kompromissi olisi ollut. Kissoille voi kyllä siedättyä, jos kyseessä on sama kissa/kissat. Antihistamiineilla ja astmapiipulla ym. alkuun. Aika nopeasti pystyin itse lääkitystä vähentämään, muutamassa viikossa ja n. 6 kk ei tullut enää mitään oireita. Muiden kissoille olen edelleen allerginen.

Vierailija
40/135 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo vain sinun älykkyys osamäärästä. Jos naisia  haukut huonosta yksinkertaisuudesta, niin se kertoo vain sinusta, että tuhat kärpästä paskassa ei voi olla väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä