Antakaa mun elää! Haluan vapautta!
Haluan elää villinä ja vapaana!
Antakaa mun nukkua.
Antakaa mun elää täyttä elämää.
Antakaa mulle rauha.
Antakaa mulle ihmisoikeudet.
Lopettakaa se kiusaaminen.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ole hyvä.
Kiitos! 😇
Vapautta on saada valita itse.
"Minä itse" sanoin jo alta parivuotiaana.
Nyt minä olen itse selviytynyt kun kerran halusin.
- Päivän positiivinurkkaus
Selviytynyt ainakin tähän hetkeen. Tämä hetki meni jo. Nyt on uusi hetki. Kohta on tulevaisuudessa. Eilinen taas on jo historiaa.
Toki, kunhan osallistut kollektiivisesti yhteiskunnan ylläpitämiseen töitä tekemällä ja veroja maksamalla, kuten muutkin.
Miten vapaata voi edes kiusata? Ehdottomuus on mielen lukko.
Vierailija kirjoitti:
Toki, kunhan osallistut kollektiivisesti yhteiskunnan ylläpitämiseen töitä tekemällä ja veroja maksamalla, kuten muutkin.
Niin, tämähän on itsestäänselvää mutta jos joutuukin työttömäksi niin muuttuisitko vuokseni työksi? Ja tiesitkö mikä kaikki elämässä on työtä? Et ole sen parempi siksi että käyt töissä 8h/pv ja lopun ajan makaat, v i t t u i l e t netissä ja kiusaat tuntemattomia. Ota vastuusi vakavasti ja ole ihan oikeasti yleishyödyksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten vapaata voi edes kiusata? Ehdottomuus on mielen lukko.
No miten kukaan voi kiusata ketään? Enkö voi kokea kiusaamista jos olen vapaa? Mitä ih-met-tä?
Vierailija kirjoitti:
Tee kovemmin, tee enemmän, jaksaa jaksaa,
https://www.vauva.fi/keskustelu/5669358/luotetaanko-suomessa-liikaa-tyo…
En halua tätä korruptiota! Anna minun olla vapaa vapaassa maassa!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa.
justiinsa
Villi elämä ei ole vapautta, vaan oman elämänhallinnan puutetta. Vapautta on osallistua, mutta jos on unelma vain nukkua, jää elämäkin elämättä.
Saahan sitä kertoa vaikka kansanedustajille että mekin haluttaisi ihmisoikeudet. Sori ne alkaa vasta kymppitonnin kuukausituloilla.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko terapiasta aplle apua?
Miksi ihmeessä tarvitsisi terapiasta apua? Nyt selkeä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Aplla ihmissuhdemurheita?
No ei nyt oikeastaan, onneksi. Ne ovat sitten ikäviä. Kun hoitaa asiat niin ei jää ongelmia.
kukaan ei auta ketään eikä kukaan osta keneltäkään
Vierailija kirjoitti:
Villi elämä ei ole vapautta, vaan oman elämänhallinnan puutetta. Vapautta on osallistua, mutta jos on unelma vain nukkua, jää elämäkin elämättä.
Et ymmärtänyt oikein.
Kyllä. Ole hyvä.