Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Bioeetikko Joona Räsänen: "Nykyaikaiset deittimarkkinat tuottavat liikaa häviäjiä miehissä, ja se luo pohjaa konservatiivisuudelle"

Vierailija
23.07.2024 |

https://www.hs.fi/feature/art-2000010525230.html

Yhä useampi mies on jopa neitsyt päälle kolmekymppisenä eikä saa yrityksestä huolimatta mitään vastakaikua naisilta.

Samaan aikaan pienellä murto-osalla miehistä jotka ovat hyvännäköisiä, pitkiä ja atleettisia, on takana jopa satoja naisia ja heillä voi olla samaan aikaan 5-10 "situationship"- seksisuhdetta eri naisten kanssa.

Räsänen povaa, että radikalismin ja äärikonservatiivisuuden nousu jatkuu miesten keskuudessa, sekä miesten ja naisten poliittinen kartta on ideologioiltaan ja aatteiltaan päinvastainen. Sukupuolet eriytyvät yhä kauemmas toisisistaan.

Kommentit (738)

Vierailija
541/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä totuus on, että naiset pitävät osaavasta, fiksusta ja aivan komeasta miehestä.

Pääsin laivalla ostamalla brinkin tietokilpailuun, jossa oli 10 kysymystä ja palkinnot kasvoi loppua kohti. Olin hyvässä tikissä ja hyvin pukeutunut. Selvitin 10 kysymystä ja voitin päävoiton. 

Suurin yllätys ei ollut voitto, vaan se kuinka naiset katsoivat minua tietokilpailun jälkeen. Sellaista määrää hymyjä ja lämpimiä katseita en olen ennen sitä ja sen jälkeen kohdannut. 

Naiset nyt vain etsivät tasokasta miestä ja tämä fakta on ja pysyy. Ainoa asia jota sinä miehenä voit tehdä on pyrkiä nostamaan tasoasi kaikilla sektoreilla läpi elämäsi. 

Parkuvaa ja itsesäälissä rypeävää miestä naiset vihaan sydämensä pohjasta.

Vierailija
542/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tylsä nainen, en ruma enkä lihava, vaan tavallinen, huolehdin hygieniasta ja pukeudun siististi. En ole löytänyt parisuhdetta ja olen 30v neitsyt. Deittiapeissa tavatut tavalliset miehet ghostaavat minut noin 1-4 tapaamisen jälkeen. Ei ole naisillakaan helppoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on ilman kristinuskoa. Alfoilla on paljon jälkikasvua ja moni jää ilman. Hienoa, että nuoret muuttuvat konservatiivisiksi

Vierailija
544/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tylsä nainen, en ruma enkä lihava, vaan tavallinen, huolehdin hygieniasta ja pukeudun siististi. En ole löytänyt parisuhdetta ja olen 30v neitsyt. Deittiapeissa tavatut tavalliset miehet ghostaavat minut noin 1-4 tapaamisen jälkeen. Ei ole naisillakaan helppoa :)

No sitten sun vuorovaikutustaidoissa ja sosiaalisissa taidoissa on ongelmaa. Mutta onneksi näitäkin voi kehittää.

Vierailija
545/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä sieltä deittiäpistä kumppania löydä. Yhden yön panon ehkä..

Vierailija
546/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi valehdella. Ei jaksa naurattaa. Noilla spekseillä olisit de facto ihan huippuluokkaa deittiapissa. 

Vierailija
547/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on miesten ja teidän on otettava siitä vastuu. Älkää taas vyöryttäkö teidän heikkoa psyykeänne naisten taakaksi ja ratkaistavaksi. 

Otamme mielellämme vastuun. Äänioikeus pois naisilta.

Eli alistamalla naiset takaisin nyrkin ja hellan väliin, miehet saavat ansaitsemaansa huomiota? Ihan samalla tavalla Josef Fritzl sai huomiota kellariin telkeämiltään naisilta, jotka eivät paremmasta tienneet. Mahtoi olla libidoa kohottava tunne, vaikka kuulostaakin enemmän raiskausfantasialta, mitä se tietysti olikin. Tätäkö haluat?

Vaikka niinkin koska tämä on tehty nollasummapeliksi. Mikä on naisten hyöty on heti pois sitten miehiltä ja päinvastoin. Sitten tietysti kun pitää valita, niin ollaan sitten ennemmin vallassa kuin tällä tavoin paitsiossa.&nbsp

yksilöb kokemus ja eikös se ollut ennen ihan hirveää sortoa naisia kohtaan ja nyt onkin tällaisia idyllisiä rakkaustarinoita. feministisen agendan mukaan ei suorastaanbsaa nostaan menneisyydestä onnistuneita esimerkkejä sillä kaikki oli silkkaa sortua ja naisrääkkiä nytkin ja hellan välissä. Kyllä se on yhteiskuntatasolla mennyt ihan nollasummapeliksi.

Vierailija
548/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi valehdella. Ei jaksa naurattaa. Noilla spekseillä olisit de facto ihan huippuluokkaa deittiapissa. 

Miksi valehtelisin? En mainosta neitsyyttä tai sitä että en ole seurustellut, mutta miehet kyllästyvät minuun todella nopeasti ja ghostaavat. En ole päässyt 4 tapaamiskertaa pidemmälle. 

Vierailija
549/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niin. Eikä kukaan ole noita miehiä pakottamassa olemaan kanssasi, vaan he valitsevat vapaasti, millainen nainen heille sopii. Eli vaatimukset ovat samat naisille kuin miehille: parisuhteeseen päätyy, jos löytää jonkun, joka haluaa itsen kanssa parisuhteeseen. Tässä ketjussa joku tai jotkut miehet pyrkivät kokonaan ignooraamaan tällaiset naiset ja valittavat, että naiset "saavat kaiken anteeksi", mutta kyllä miehillä on aivan sama valinnanvapaus kuin naisillakin.

Vierailija
550/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on ne ääripäät ja sitten on ne ihan tavalliset miehet. Ne, joilla on joitakin parisuhteita ja ehkä kourallinen yhden yön juttuja historiassa, ei satoja kaatoja muttei toisaalta myöskään pelkkää yksinäisyyttä ja selibaattia. Lähes kaikki tuntemani miehet ovat tällaisia. Myös ne, joilla olisi ulkoisten ominaisuuksien perusteella mahkuja niiden naisten kaatamiseen. Mutta kun kärjistäminen on kivempaa.

Vierailija
551/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse aiemmin lihava ja aika ruma nainen, näkymätön miehille. Ei olisi tullut mieleenkään, että kenelläkään olisi velvollisuutta ihastua minuun ja olla minun kanssani. 

Vastuu oli ja on minun. Muutuin, koska halusin olla tyytyväinen itseeni.

Ja voitte arvata mitä tapahtui huomiossa. Seuraa on kyllä riittänyt. 

Noin helppoa se on naisella! Teet normaaleja asioita ja saat HETI miehen. Elikä normaali asia on olla syömättä liikaa ja olla olemasta lihava. Itse miehenä olen käynyt yli 12 vuotta töissä putkeen ja yli 15 vuotta salilla ja yhtään seurustelua ei ole ollut, vain yhtä yötä. Eri juttu miehillä! Ja naisella noin helppoa, kuten itsekin totesit. Mies jos olisit, niin söisit SSRI-lääkkeitä, olisit masentunut ja sinkku yhä. Minäpä en, mutta miehenä tiedän, että joudun olemaan kaikilla tavoin vahvempi ja parempi saadakseni edes jokseenkin tyydyttävän elämän, verrattuna kuin jos olisin nainen ja eläisin tutorial modessa läpi elämän. Asiaa ei yhtään helpota se, että kaikissa yhteiskunnan tasoissa naisten elämää helpotetaan ja miesten vaikeutetaan. No ei siinä mitään, naisista kasvaa heikkoja ja miehistä vahvoja ja karaistuneita. Fiksut miehet harrastavatkin aggressiivista verosuunnittelua, sillä eivät halua maksaa tulonsiirtoa naisille veroistaan, vaikka naiset heidät siihen pakottavatkin. Onneksi on olemassa verovapaa kulta, tax free -kalja ja kryptovaluutat. :)

Vierailija
552/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä niin. Eikä kukaan ole noita miehiä pakottamassa olemaan kanssasi, vaan he valitsevat vapaasti, millainen nainen heille sopii. Eli vaatimukset ovat samat naisille kuin miehille: parisuhteeseen päätyy, jos löytää jonkun, joka haluaa itsen kanssa parisuhteeseen. Tässä ketjussa joku tai jotkut miehet pyrkivät kokonaan ignooraamaan tällaiset naiset ja valittavat, että naiset "saavat kaiken anteeksi", mutta kyllä miehillä on aivan sama valinnanvapaus kuin naisillakin.

Niin. Irtosuhteita naisille on tarjolla, mutta parisuhteeseen en voi ketään pakottaa kanssani. Sen hyväksyn, mutta jos en kelpaa parisuhteeseen asti niin jatkan ilman seksiä hautaan asti. Toki olen itse myös antanut muutamat pakit kun mies ei miellyttänyt, mutta sama toimii siis molemminpäin.

Vierailija
553/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä siis ei siis ole mitään merkitystä, että mitä pään sisällä liikkuu? Eli kunhan on hoikka, niin kaikki kelpaa 😂

Vierailija
554/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuloverotus poistettaisiin, naiset olisivat riippuvaisempia miehistä ja muodostuisi enemmän pareja. Nythän naiset nappaavat tulonsiirtoja niin paljon, ettei miestä tarvita

Vierailija
555/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtuu vain siitä, että valkkaat vain 20 % parhaimmistoa miehistä noissa appeissä. Jos valkkaisit itsesi tasoisia miehiä, niin olisit jo seurustelemassa ja onnellisessa suhteessa. Naiset ovat sekaisin!

Vierailija
556/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin itse aiemmin lihava ja aika ruma nainen, näkymätön miehille. Ei olisi tullut mieleenkään, että kenelläkään olisi velvollisuutta ihastua minuun ja olla minun kanssani. 

Noin helppoa se on naisella! Teet normaaleja asioita ja saat HETI miehen. Elikä normaali asia on olla syömättä liikaa ja olla olemasta lihava. Itse miehenä olen käynyt yli 12 vuotta töissä putkeen ja yli 15 vuotta salilla ja yhtään seurustelua ei ole ollut, vain yhtä yötä. Eri juttu miehillä! Ja naisella noin helppoa, kuten itsekin totesit. Mies jos olisit, niin söisit SSRI-lääkkeitä, olisit masentunut ja sinkku yhä. Minäpä en, mutta miehenä tiedän, että joudun olemaan kaikilla tavoin vahvempi ja parempi saadakseni edes jokseenkin

Sun mielestä vain nainen saa miehen? Kyllä siinä on kyllä laskettava 1+1, eli nainen + mies= parisuhde. Jos siis heteroista puhutaan. Jotenkin vain unohdat, että aina kun nainen saa miehen, niin se mies saa myös naisen. 

Vierailija
557/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin helppoa se on naisella! Teet normaaleja asioita ja saat HETI miehen. Elikä normaali asia on olla syömättä liikaa ja olla olemasta lihava. Itse miehenä olen käynyt yli 12 vuotta töissä putkeen ja yli 15 vuotta salilla ja yhtään seurustelua ei ole ollut, vain yhtä yötä. Eri juttu miehillä! Ja naisella noin helppoa, kuten itsekin totesit. Mies jos olisit, niin söisit SSRI-lääkkeitä, olisit masentunut ja sinkku yhä. Minäpä en, mutta miehenä tiedän, että joudun olemaan kaikilla tavoin vahvempi ja parempi saadakseni edes jokseenkin

Ihan yhtä helppoa se on miehelle: riittää, kun tekee aivan normaaleja asioita. Eikä siihen edes vaadita normaalipainoa tai salilla käymistä. Moni lihava ja salilla käymätön mies ja nainen on parisuhteessa. Jos ajattelet, että "olen käynyt 15 vuotta salilla" pitäisi olla jokin meriitti parisuhdemielessä, niin todennäköisesti keskityt aivan vääriin asioihin.

Vierailija
558/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä totuus on, että naiset pitävät osaavasta, fiksusta ja aivan komeasta miehestä.

Pääsin laivalla ostamalla brinkin tietokilpailuun, jossa oli 10 kysymystä ja palkinnot kasvoi loppua kohti. Olin hyvässä tikissä ja hyvin pukeutunut. Selvitin 10 kysymystä ja voitin päävoiton. 

Suurin yllätys ei ollut voitto, vaan se kuinka naiset katsoivat minua tietokilpailun jälkeen. Sellaista määrää hymyjä ja lämpimiä katseita en olen ennen sitä ja sen jälkeen kohdannut. 

Naiset nyt vain etsivät tasokasta miestä ja tämä fakta on ja pysyy. Ainoa asia jota sinä miehenä voit tehdä on pyrkiä nostamaan tasoasi kaikilla sektoreilla läpi elämäsi. 

Parkuvaa ja itsesäälissä rypeävää miestä naiset vihaan sydämensä pohjasta.

Itselleni se osaaminen ja jossain asiassa erityisen hyvä osaaminen on todella tärkeä juttu. Minun pitää pystyä olemaan miehestäni ylpeä ja ihailemaan häntä. Mieheni samoin ihailee minua muissa asioissa ja on ylpeä minusta. 

En voisi kuvitellakaan olevani yhdessä ihmisen kanssa joka ei olisi hyvä oikein missään. 

Vierailija
559/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö töissäkäynti ja liikunta on normaaleja asioita siinä missä järkevä ruokavaliokin. Suurin osa naisistakin käy töissä ja monet harrastaa liikuntaa.

Vierailija
560/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee näistä katkerista miehistä mieleen, että haluavatko he edes naisen kanssa suhteeseen. Eivät he kuulosta siltä, kuin he pitäisivät naisista ja nauttisivat näiden seurasta. Loppupeleissähän parisuhde ei ole mikään pakko. Jos naisista ei pidä, on vain hyväkin, ettei ole suhteessa naisen kanssa. Varmaan onnellisempi sillä tavoin.

Sen vaikutelman olen saanut, että useimmat miehiin katkeroituneet naiset puolestaan ovatkin jo vetäneet vastaavan johtopäätöksen ja elävät mieluummin sinkkuina.