Oletko pinnallinen? Jos tapaisit ihanan miehen, komea, hauska, pitkä, hyvätuloinen, varakas, urheilullinen, lihaksikas, jne mutta
kuulisit että onkin sinua 20 vuotta vanhempi. Ikä ei ollut tullut puheeksi. Olit luullut vain ehkä 5+ vuotta vanhemmaksi ulkonäön perusteella. Oletko niin pinnallinen että laittaisit kiertoon vai kokeilisitko tuleeko siitä silti suhde?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eiku se on 20 vuotta nuorempi 😃 Vähä järkytyksenä tuli, ku sain tietää 😅
Sitä en tiedä, tietääkö hän mun ikää vieläkään 😄
Älä huoli, kyllä 20vuotta vanhemman kropan huomaa ihan katsomalla. Eri juttu, jos ei haittaa.
No hyvä! 😂
En ottaisi niin pinnallista miestä joka edes huolisi paljon nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Siis Max +/- 5 vuotta ikäeron
Max on lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pinnalisuus huvittaa joskus
Tässä ketjussa kaikkein pinnallisin on ap. Se huvittaa.
Parikymppisenä ei olisi haitannut nelikymppinen mies, mutta näin nelikymppisenä haittaisi kuusikymppinen mies. Yksinkertaisesti siksi, koska ikä tekee tehtävänsä ennemmin tai myöhemmin, halusi tai ei. Max 10 v. ikäero on minulle ok.
Olen jotenkin mieltänyt sut aika nuorena, mutta ilmeisesti et olekaan, jos sulla on 20 v. nuorempi mies. 😅
Niin sitä nuorta ym. taas todistamaan allulle ettei ole pinnallinen...
Vierailija kirjoitti:
Olen jotenkin mieltänyt sut aika nuorena, mutta ilmeisesti et olekaan, jos sulla on 20 v. nuorempi mies. 😅
No en oo 😅 Eikä hän nyt oikeasti mun mies ole kuin haaveissani 🤭 Mutta yhteyksissä ollaan aina välillä 🥰
Ikä näkyy jutuissa ja elämänkokemuksessa. Silloin kun ei tiedä toisen ikää ei vielä tunne kovin hyvin muutenkaan.
Kaffebulla kirjoitti:
Mitä pinnallista siinä on, että haluaa saman ikäisen kumppanin? Itse en voisi ottaa vakavasti tuollaista suhdetta, sillä en halua parhaassa keski-iässä joutua dementoituneen vanhuksen omaishoitajaksi. Omatkin vanhemmat on hoidettavana.
Samaa varmaan sanottiin sille Clintin naiselle.
No hän olisi siis reilu 70v. Mä olen töissä vielä ainakin sen 15v, hän on jo eläkkeellä, eli me ollaan kyllä niin eri tilainteissa elämässä että eiköhän toi homma kaatuisi jo ihan siihen.
20 vuotta on vaan todella suuri ikäero.
En usko, että meillä olisi samat kiinnostuksen kohteet ainakaan kovin pitkään. Ei vanha jaksa kuten nuorena enkä tarkoita pelkästään seksiä.
Enkä myöskään haluaisi selitellä tai puolustella suhdettani muille. Ja näin väistämättä kävisi jossain vaiheessa.
Tapasin kerran noin 20 vuotta itseäni vanhemman miehen. Hän ei ollut mitään noista kuvailemistasi piirteistä. Hän oli empaattinen, kohtelias ja puhui kauniimmin elämästä, kuin kukaan muu kenet olen koskaan tavannut. Ikäero ei olisi merkinnyt mitään. Harmikseni hänellä oli vaimo ja perhe.
Miksi miehet on niin pinnallisia että pitäisi olla 20v nuorempi nainen?
Ei kiinnostaisi, haluan n. ikäiseni kumppanin. Onko se pinnallista? Pinnallisia juttujahan sinä tässä luettelit. Ikä taas liittyy enemmän vaikkapa saman aikakauden kokemuksiin samankaltaisesta kuvakulmasta.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta on vaan todella suuri ikäero.
En usko, että meillä olisi samat kiinnostuksen kohteet ainakaan kovin pitkään. Ei vanha jaksa kuten nuorena enkä tarkoita pelkästään seksiä.
Enkä myöskään haluaisi selitellä tai puolustella suhdettani muille. Ja näin väistämättä kävisi jossain vaiheessa.
Onkohan noin? Lapsuudesta muistan miten isä ei yleensä jaksanut viedä minua edes harrastukseen, mutta papan kanssa käytiin kalastamassa, sienessä ja kunnostettiin mökkiä.
20 vuotta nuorempi mies on juuri hyvä! Naiset kypsyvät henkisesti selvästi hitaammin kuin miehet, niin tuollaisessa suhteessa ollaan useimmiten hyvässä tasapainossa senkin suhteen.
Älä huoli, kyllä 20vuotta vanhemman kropan huomaa ihan katsomalla. Eri juttu, jos ei haittaa.